Comments

luni, ianuarie 31, 2011

Ziua 15 - Blogmeet reloaded

Posted by at 13:29 Read our previous post
Inapoi la munci... Gata cu socializarea. Cu toate ca vineri n-am mai avut intalneala cu colegii de liceu, sambata sigur se va tine aia cu colegii de generala. S-a facut si eveniment d'ala pe facebook la care au confirmat cativa ca vin, altii au fost contactati telefonic ca  n-au conturi pe respectivu' site (da, exista oameni - destui - care nu au cont pe facebook) si tot asa. Adica io cred ca asta sigur se tine. Din partea mea oricum nu-i problema ca punctu' de intalneala e in fata scolii - cica sa ne amintim de ea - si io stau la 5 minute de ea. Majoritatea colegilor sunt in aceeasi situatie.

In fine, pana sa ajungem la intalneala aia, am participat la cea de-a doua intalneala a bloggerilor. Nu pot sa zic "din Bucuresti", pentru ca doi dintre ei - Marian si Flavius Andrei Din Parti (nu pot sa ma hotarasc cum sa-i spun; pana si in telefon tot asa l-am trecut) - au venit din Ploiesti pentru asta. Am avut onoarea sa-l cunosc si pe domn' Ionut aka Cuvinte Alese, care nu, nu e fata - pentru cei care au crezut ca e fata (da, inca ma simt cu musca pe caciula). Si-apoi, cei ai casei cu care eram deja familiarizata de la prima galeata de bere: Christian, Vlad, Mariciu, Veverita, Andrei (da, am 25 de ani!)... si eu! Din pacate, Florin, domn' Satirikon si Diana n-au venit de data asta... Ca si data trecuta, am vorbit de toate cate-n luna si in stele, am ras si, evident, am baut bere la galeata. Inainte sa fiu acuzata, da, recunosc, eu am dat-o pe Pepsi la un moment dat... Si iar am dus munci de lamurire in privinta varstei mele, si iar m-am ciondanit cu Andrei, dar a reusit sa ma convinga sa ma uit la Avatar, The last airbender. Am inceput sa ma uit!! Si-mi place!! Totusi, de ce Fire Nation pe telefon?? (Andrei stie!). Exista si poze de la renumitul eveniment pe blogurile lui Christian si DinParti.

Acu ca s-a dus si asta... facem planuri pentru urmatoarea! Pana una alta, azi e ziua lui Christian! LA MULTI AAAAANI!!!

Si gata. Hai pa ca am treaba.

PS: Am rezistat io la asa eveniment fara tigari, deci pot sa afirm oficial: sunt nefumatoare!

13 comentarii:

  1. Multumesc frumos Andreea! Multi ani fericiti si tie!
    Si las' c-o mai facem. Abia am inceput sa ne obisnuim.

    RăspundețiȘtergere
  2. poate data viitoare, daca faceti la mare! ne vedem acolo:)) ca vreau sa merg la mare la vara!

    RăspundețiȘtergere
  3. Avatar... nu e un film aşa rău... dar... nici cel mai bun. numai bine... nici eu nu am cont pe site-ul ăla :))

    RăspundețiȘtergere
  4. sa te uiti la anime, nu la film:P...

    RăspundețiȘtergere
  5. E tare că ați reușit să faceți așa ceva. :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Păi când am făcut tema eram fan Fire Nation. Acum sunt fan Earth Kingdom şi aşa rămân xD Totuşi neavând telefon prea sofisticat, toate softurile de făcut teme au probleme şi e greu să îmi fac o temă nouă :P

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Christian Eu abia astept! A inceput sa-mi placa mai mult decat as fi crezut. :))

    @ Pato Ar fi si asta o idee! Din pacate pentru mine, anu' asta mi-e imposibil cu nunta si toate pregatirile de rigoare... :(

    @ Florentin Nu breee, nu filmu'! Filmu' nu mi-a placut de nicio culoare si nici nu mi-a ramas mai nimic in cap din el... inafara de oamenii aia albastri. :))) E vorba de desenele animate, un fel de combinatie intre desene animate americane si anime-uri. Eu, cel putin, il vad tot pe animecrazynet, deci ei il considera si pe asta anime. :D Anu' trecut prin iulie, daca-mi aduc bine aminte, a fost facut si film film care se numeste "The last airbender" si pe care o sa-l vad si io, da' dupa ce termin seria de desene. :D

    @ Veve Exaaaact! :D

    @ Mariciu' Eu abia astept, dupa cum ii spuneam si lui Christian! Repetam, repetam! :D

    @ Diana E a doua oara si ma bucur foarte tare ca am reusit sa ajung si acum. Mi-a placut si clar vom repeta toata treaba. Te asteptaaaam!! :D

    @ Andrei Aaaaaaaa trebuia sa-mi imaginez ca e facuta de tine. :D Eu mai am de asteptat pana sa pot alege un favorit. Appa e genial! :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Am vazut si eu pozele, faina reuniunea. :) La cat mai multe!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ia o data musca aia de pe caciula :)))
    Ah si onoarea fu reciproca ;)

    p.s.:Deci faza cu salariu ramane in picioare ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi-am făcut temă cu Earth Kingdom!!! xDDDD

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Nice Deja ne gandim cu totii la o urmatoarea; ba chiar se preconizeaza a fi un eveniment lunar la care participarea e obligatorie. :))

    @ Red Apple Companie placuta, atmosfera destinsa si o galeata de bere = reteta succesului! :))

    @ Ionut :))) Musca aia cred ca va ramane acolo muuuult timp... da' n-o sa mai amintesc eu de ea, ca altfel o sa creasca! =)))
    Pai dupa cum spuneam: salariu, pensie, alocatie scolara, venituri necuvenite si alte asemenea... tot acolo intra! :D

    @ Andrei Cred ca o sa vreau si io una in curand... =)))))

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template