Comments

luni, noiembrie 01, 2010

Duminica - Blogmeet

Posted by at 21:46 Read our previous post
In timp ce mergeam spre Oktoberfest - acolo unde s-a decis blogmeetu' - ma gandeam cu groaza ca o sa merg de la masa la masa ca sa intreb oamenii: "Voi sunteti cu blogmeetu'?" Eh, am avut noroc. Am intalnit grupu' de bloggeri in fata pubului. Maaaare noroc ca l-am recunoscut pe Christian. Si facui cunostinta cu el si cu: Veverita, Diana, Satirikon, Andrei, Florin, Vlad si Marian. Si bauram bere la galeata - cred ca asta a fost atractia zilei - si discutaram despre toate si nimic, am facut temenele in fata lui Vlad, am facut promisiunea solemna sa merg cu Diana sa mancam sushi (am fost uimite sa aflam ca locuim foarte aproape una de alta si avem in comun pasiunea pentru cultura japoneza si forumu' zup), am fost socata de-a dreptu' de domn' Satirikon, profesoru' de facultate (nu mi-a dat prin cap din cauza socului, da' ar fi trebuit sa fac temenele si in fata lui), Andrei e nemultumit de domeniu' lui desi mie mi se pare foarte interesant, Florin e geniu (io asa le zic oamenilor cu facultati de info), Veverita a fost singura cu capu' pe umeri si-a adus un aparat foto (io am facut cu telefonu'), Mariciu' ii fotogenic ( daca te hotarasti pana la urma sa pleci de la actualul loc de munca, fa-te model! daca pana si in pozele facute cu prostia mea de telefon ai iesit bine... zic ca ar fi o varianta! :D ), iar peste noi toti domnea domn' Christian care ne zicea sa nu-i vorbim cu "dumneavoastra".

Mie mi-a placut. Mi-a placut al naibi de tare! Si banuiesc ca si celorlalti le-a placut avand in vedere ca s-a lasat cu promisiuni pentru o data viitoare care sa fie cat mai curand posibil. Voi care n-ati fost, ofticati-va atat de tare incat sa va faca sa veniti si voi data viitoare! 

Desi-s iesite ca naiba pozele mele (ca-s facute cu telefonu', dupa cum spuneam), puteti, totusi, sa va faceti o idee si puteti sa vedeti si pozele Veveritei aici

Florin si Andrei

Christian si Mariciu'

Mariciu', Vlad si Florin

Andrei, Satirikon si Diana
Satirikon: Nu-mi face poooozaaaa ca nu ies bineeee!

Satirikon: Hai, bine, hai acu!

Veverita si Christian

Andrei, dupa ce s-a uitat in galeata si a constatat ca nu mai merge turnat cu polonicu'....


A! Era sa uit! Majoritatea avem pisici...
Gata. Ma duc sa ma uit la Criminal Minds. Pa.

23 de comentarii:

  1. Deci, fu bună berea la găleată? Tre să o încerc și eu cumva, undeva, dar e prima dată când aud de așa ceva : )))

    RăspundețiȘtergere
  2. Misto! Pavel, esti invitatul nostru!

    RăspundețiȘtergere
  3. data viitoare vin si eu. as fi venit si acum insa am fost la moeciu sa vad pomii ruginii :P (pink)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțam, mnealui de invitație! Aș veni dacă mi-ar permite fondurile scăzute și facultatea. Bine, de facultate mă pot scuti singur :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, imi place blogul tau, daca te intereseaza un link exchnage intra pe http://pegas-motorizat.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  6. a fost marfa,abia astept urmatoarea intalnire,sper ca vom fi mai multi.si berea a fost foarte buna:X

    RăspundețiȘtergere
  7. hello...voi de unde sunteti? adica din ce oras?

    RăspundețiȘtergere
  8. Buuuuuuuuun... ce nume au unii "Satirikon"... Aşa, revenind la ce era acolo... ce noroc că mereu e cineva de recunoscut dacă nu din vedere, măcar din atitudine că e blogger... :)))

    App de bere cu polonicul: eu să ştii că am băut odată bere cu castronul... aş fi vrut să cer lingură, dar eram în compania unor oameni mai aşezaţi şi nu voiam să fac gafe... deşi cred totuşi că le-am făcut :))))))))))))

    Foarte sugestive pozele.

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Pavel Si la mine a fost prima data cand am auzit de bere la galeata si am vazut cu ochii mei si am si baut. Si-a fost buuuna! :)) Si ma alatur 'mnealui cu invitatia si te asteptam si pe tine data viitoare! Sunt absolut sigura ca fondurile vor creste peste noapte. :D

    @ Pink Weeeeee!!!! Da, da! Te asteptam! Si pe intreaga gasca vesela de pe lynx! :D Ooooo la Moeciu... As mai vrea si eu la Moeciu... :D

    @ Bibabum Vino si tu data viitoare sa bei cu noi bere la galeata! Bereeeee!! :))

    @ Filip Nu trece foarte usor peste ca sa fii si mai motivat sa vii si tu data viitoare!! S-a vorbit si despre tine... :D

    @ Veve Daaaa, a fost! Si io abia astept sa ne vedem din nou! Promit sa nu mai las aparatu' acasa... :)))

    @ Girl on the moving Bine-ai venit pe aici! Eu sunt din Bucuresti. Cei care au venit la intalneala fie sunt bucuresteni, fie locuiesc aici. Daca esti din Bucuresti sau o sa ai drum pe aici la urmatoarea intalnire, te asteptaaam! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Florentin Mie mi-a placut numele "Satirikon". E interesant. :D Hmmm... nu stiu ce fel de atitudine are un blogger; mie mi s-au parut oameni normali si de treaba. :)) Nu ii mai vazusem pe niciunu' pana atunci. Stiam doar poza de la logo-ul lui Christian ('mnealui) si l-am recunoscut. :D
    Bere cu castronu'? :)) Nici de asta n-am mai auzit. :))
    Vino si tu data viitoare!! Fa o tura prin Bucuresti... :D

    RăspundețiȘtergere
  11. am auzit :)) (de bine sper...ca altfeeeeel) eu eram la un vin fiert...pe la Timisoara a fost festivalu' vinului... si m-am gandit la voi ;)

    Si despre motivatie... eu sunt foarte motivat... da' buzunaru` meu nu prea e... si e mai tare ca mine... sper sa oboseasca la un moment dat :D

    Oricum...galetile sunt pregatite nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Super ieşire! Merită repetată! Săru' mâna de compliment deja mi-am dat demisia şi sunt pe ţeavă în alt domeniu, în modelling îi cedez locul lui Voicu Pânzar că vorbeşte mai bine engleza ( http://www.youtube.com/watch?v=GfIgSu-qysE ) :))

    RăspundețiȘtergere
  13. veverita bagacioasa :))

    Nice to see pe unii despre care idee nu ai cum arata

    RăspundețiȘtergere
  14. @Grape,doar de-aia sunt veverita:))...ca-s bagacioasa,si curioasa:))

    RăspundețiȘtergere
  15. @ Filip Ooooo vin fiert! Florin a zis ca aduce vin de la el de-acasa. Ma bag si la o cana de vin fiert cu scortisoara in mod sigur! :D
    Se vorbea de tine cu parere de rau, de fapt, ca n-ai fost si tu acolo, deci da, s-a vorbit de bine. :D Galetile sunt pregatite si gata sa fie golite! :))

    @ Mariciu' Clar merita repetata! Eu vin cu cea mai mare placere! Macar acum stiu la ce sa ma astept si-mi place. :D
    In alt domeniu? Pai atunci, mult succes si stai linistit, ca te poti indrepta spre modelling si mai tarziu! :D

    @ Grapefruits Am fost destul de emotionata si un pic speriata ca exista o posibilitate destul de mare sa nu recunosc pe nimeni si chiar sa fiu nevoita a alerga de la masa la masa pana nimeream bine. :))) Bine-ai venit pe la mine!

    RăspundețiȘtergere
  16. Hai noroc si la mai mare si mai multi data viitoare:D

    RăspundețiȘtergere
  17. Sunt absolut sigura ca data viitoare vom fi mai multi! Sau cel putin asa cred... :D

    RăspundețiȘtergere
  18. :X:X:X
    Ar fi fost o zi buna duminica asta sa facem o friptura undeva :P

    RăspundețiȘtergere
  19. Chiar ca ar fi fost! A fost asa frumos afara... Da' tot pe la beute am fost si-asa. :)))

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template