Comments

marți, iunie 02, 2009

Pakistan si planuri de viitor

Posted by at 15:57 Read our previous post
Ziceam ca mi-e dor de scoala, de lucrari si teze, ascultari, profi de mate si contabilitate... Pe naiba! Un examen am de dat! Unu'! Doar unu'! Si totusi am o lene iesita din comun... Citesc un articol, mai vad un episod din Fushigi Yuugi, si iar mai citesc un articol... In ritmu' asta e clar ca le las balta pe ultima suta de metri ca de obicei... Ca tot vorbeam zilele trecute cu un amic despre asta: e pur si simplu tipic romanesc. Sau cel putin asa banuiesc pentru ca n-am intalnit alte pareri. Ai o lucrare la scoala martea viitoare? Inveti luni, evident. Ai teza joi? Inveti miercuri. Ai examen maine? Inveti in noaptea asta. Am examen vineri. Invat joi fara indoiala... 

Mai dau si examenu' asta si apoi invat japoneza si plec la impletit ciorapi in Pakistan. Aaaa ... ce, japoneza? O sa jonglez cu kanji in 2 saptamani! E clar ca iar o iau pe camp. Ce e mai enervant e faptul ca atunci cand stiu ca am ceva de facut, nu pot sa ma concentrez la nimic altceva pana nu termin cu lucru' ala. 

Vineri... Inca putin...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template