Comments

luni, mai 25, 2009

Blogging spree

Posted by at 22:18 Read our previous post
Naaa... in nici un caz nu eu si mai ales acum. Am dat din intamplare de un blog unde persoana respectiva spunea ca a fost intr-un "blogging spree" in ultimul timp. Ma gandeam ca mi-ar placea sa am ceva mai mult timp liber, as fi putut face acelasi lucru... Zicea cineva odata ca o sa dea o lege sa se mareasca durata unei zile. La ce legi aberante exista, asta ar fi una chiar normala... 

In fine, mi-era dor de o postare la "debitari" "aiurea".  Ciudat cum am reusit sa continui cu blogu' asta pana acu. Chiar n-as fi crezut ca o sa dureze mai mult de maxim 2 saptamani... 

Am o foarte mare problema cu cuvantul "incunostintare". Nu suna aiurea? Zau asa... Si astia de-au facut codu' muncii cred ca de-ai naibii au tot bagat cuvantu' asta in toate articolele si alineatele existente acolo. Da, chipurile "invat" codu' muncii... Inainte sa trec la asta, sa termin cu "incunostintarea". Mi se impleticeste limba in gura cand incerc sa pronunt cuvantu' asta! Si totusi, el exista! 

ÎNCUNOŞTINŢÁRE, încunoştinţări, s.f. Acţiunea de a încunoştinţa şi rezultatul ei; înştiinţare; (concr.) aviz, scrisoare care conţine o înştiinţare. – V. încunoştinţa

Sursa: Dex online. 

In fine, trecand peste, dar ramanand la capitolul "legislatie" , citind din sus numitul cod, ma bufneste rasul uneori gandindu-ma: "cand oare se va respecta articolu' asta?" Dreptul la repaus zilnic si saptamanal? Dreptul la egalitate de sanse si de tratament? Dreptul la acces la formarea profesionala? Probabil ca ar fi luate in considerare de majoritatea angajatorilor daca angajatii si-ar cunoaste drepturile ceva mai bine... Sau poate nu?... 

Ce naiba tot aberez eu despre asta? 

Faza cu "incunostintarea" totusi mi-a dat o idee. Probabil saptamanal o sa iau un cuvant din DEX si o sa-l postez impreuna cu explicatiile date. De ce sa fie aiurea? Suntem romani si totusi nu stim romana, asta e clar. Eu am invatat de "incunostintare" acu... In fiecare zi invat ceva nou. 

Eh, cam asta e... Sa revenim la invatat...  

2 comentarii:

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template