Comments

miercuri, martie 27, 2013

Miercurea fara cuvinte (Wordless Wednesday) (10)

Posted by at 10:41 Read our previous post
Tema: fotografii si locuri wow! (II)
La sfarsitul postarii voi mentiona locurile unde au fost facute fotografiile sau mici explicatii.











1. Moscova, Rusia
2. Big Island, Hawaii
3. Acolo unde placile tectonice Eurasia si America de Nord se intalnesc.
4. Albuquerque, New Mexico, Statele Unite
5. Italia
6. Minune intr-un strop
7. Upolu, Samoa de Vest
8. Gheizerul Fly, Nevada, Statele Unite
9. Singapore


Inscrie-te si tu la "Miercurea fara cuvinte", proiect initiat de Carmen!

Happy WW!

Vezi si WW 1WW2WW3WW4WW5WW6WW7WW8, WW9.

post signature

64 de comentarii:

  1. Gata miss Bora Bora, am fugit in Singapore!!!! :D Vii sau mai stau mult dupa tine? :-w

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. =))) Viiiiiin!!! Nu-mi iau nimic cu mine; nici bagaje, nici nimic. Sa mergem! :D

      Ștergere
  2. fara a 5-a...ca ma uit pe geam :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe imagini din locuri fascinante! Sa tot visezi la ele.... :-(

    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Visam cu speranta ca vom si ajunge candva acolo. :D
      Zi frumoasa!

      Ștergere
  4. Imagini de vis. Happy ww! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Colecţie frumoasă de privelişti.

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe imaginile! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Faine toate!
    Frumoase locuri, dar unele asa indepartate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Macar cu gandul sa ajungem prin locurile astea daca altfel nu prea reusim. :D
      Ma bucur ca ti-au placut!

      Ștergere
  8. Toate sunt exceptionale. A cincea este favorita mea. Avea dreptate Alex Mazilu, unghiul conteaza cel mai mult in realizarea unei poze. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-au placut! :) Conteaza, cred, fiecare mic detaliu. E o adevarata arta. :)

      Ștergere
  9. Superbe locuri ...
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  10. În locurile astea am fost. Altele mai interesante n-ai? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. =)) Am sa ma chinui sa gasesc unele mai interesante data viitoare, promit! :D

      Ștergere
  11. Superba imaginea din Rusia!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-au placut! Si mie mi-a placut fotografia din Rusia spre surprinderea mea. In mod normal am o antipatie fata de tara asta. :)
      Zi frumoasa!

      Ștergere
  12. Ohooooo! Chiar ca WOW! WOW WOW WOW! Superbe! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. frumos! trebuie sa aleg un loc? :)

    RăspundețiȘtergere
  14. a cincea fotografie este... un vis! Bella Italia :)) simteam eu ceva :)
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A cincea fotografie chiar a fost foarte bine primita. Nu ma asteptam ca ea sa fie favorita. :D Ma bucur ca ti-au placut! :)
      Zi frumoasa!

      Ștergere
  15. Pozele sunt fantastice! Si eu incerc sa fac poze cat mai frumoase pe unde ma plimb, dar nu am mare talent la asta. Daca iti place sa calatoresti poate ca te intereseaza concursul organizat pe Merita CItit, unde Pensiunea Tohanita ofera un weekend gratuit, cu servicii de 4 stele in regiunea Bran-Moeciu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, nu am facut eu pozele! Abia am iesit de 3 ori din tara si n-am fost in niciuna dintre tarile din postare. :D
      Am sa arunc si eu un ochi peste concurs! Multumesc frumos! :)

      Ștergere
  16. Meleaguri de vis!
    Uluitoare imaginile!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ne umplem sufletul si ochii cu frumusetea pe care le tansmiti cu fiecare imagine!
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ceva asemanator primei poze poti sa faci si daca iesi acum pe strazi pe aici, pe la mine :))
    Chiar sunt wow locurile prezentate:x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi! Da, din pacate iarna s-a hotarat sa mai ramana un picut pe la noi, da' chipurile ar pleca spre sfarsitul saptamanii. :D
      Ma bucur ca ti-au placut! :)

      Ștergere
  19. Răspunsuri
    1. Este o poza facuta in timpul eclipsei de soare din 20 mai 2012. :D
      Ma bucur ca ti-a placut! :)

      Ștergere
  20. Superbe! Bună selecție. Să ai o seară frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Nu pot decat sa oftez....UOF!

    RăspundețiȘtergere
  22. Frumoase locuri !!!
    E rost de mers pe acolo :)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi! E rost, e rost! Poate odata si-odata... Cine stie? :D
      Ma bucur ca ti-au placut!

      Ștergere
  23. Le-as vizita pe toate... oricand! :D Superbe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate intr-un viitor apropiat... :D
      Ma bucur ca ti-au placut!

      Ștergere
  24. Eu zic ca toate sunt exceptionale. Numai bagata in apa aia n-as vrea sa fiu. In rest...chiar acum m-as teleporta pe-acolo daca s-ar putea. :)
    O noapte buna, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi! Clar nici eu nu m-as scufunda acolo. Locatia e undeva pe langa Islanda, iar scafandrul este Alex Mustard de origine britanica. A coborat vreo 24 de metri in interiorul crapaturii dintre cele doua placi tectonice, care placi se indeparteaza una de alta cam cu 2.5 cm pe an. Din cauza asta apar acolo vulcani si bai termale. :D
      Ma bucur ca ti-au placut! Zi frumoasa! :D

      Ștergere
    2. Poate daca as fi stiut sa inot alta ar fi fost situatia...dar nu stiu. Deci cu atat mai mult nu m-ar tenta o scufundare :)

      Ștergere
    3. Tot asa si eu!! :D Am o frica teribila de apa, dar al meu Mires se incapataneaza in fiecare vara sa incerce sa ma invete sa inot. :))

      Ștergere
  25. Minunate imagini, impresionante char... O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  26. chiar...waw !!! ...
    O zi frumoasa, Andera!

    RăspundețiȘtergere
  27. Andera, noua ne este mai usor sa le urmarim daca pui la fiecare poza explicatiile, decat sa urcam si sa coboram pe pagina pentru fiecare in parte. Pana cand termin, uit ce mi-a placut si ce nu. :))
    Favorita mea este minune intr-un strop.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate! Habar n-am de ce n-am facut asa de la bun inceput... =))))

      Ștergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template