Comments

luni, noiembrie 28, 2011

Si-s premianta

Posted by at 12:38 Read our previous post
Ete cum imi incep io saptamana asa dragut, cu surprize si premii!

Powered by BannerFans.com

Am fost anuntata ca ma numar printre castigatorii Most Wanted Blog - o mana de bloguri alese dintre peste 300! Inca nu m-am dumirit exact cum merg treburile, cum se aleg blogurile, cum se castiga si cum functioneaza, insa  - daca ce-am inteles pana acu e corect - se pare ca autorii fac nominalizarile. Sau ceva asa. Nu ma luati repede ca ma pierd. Asadar, care va stiti autori MWB si m-ati nominalizat, spuneti-mi, bre, si mie! Imi plac surprizele, da' am si ceva probleme cu ticaitoarea, deci daca dau de ceva nitel mai palpitant de atat cine stie ce fac?...

Oricum ar sta trebile, va multumesc voua de ma cititi si anonimului (momentan) de m-a nominalizat!

7 comentarii:

  1. Well , recunosc ..eu fusei una :"> ..daca au mai fost si altii nu stiu sigur :P Asta e prima surpriza din : http://www.cris-mary.com/xmas-gift-xchange.html ... mai urmeaza ...muahahaha :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări, și eu am pățit la fel :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi eu am fost premiată de Most Wanted Blog, iar acum sunt membru al blogului respectiv, în sensul că îmi preiau poeziile şi le postează acolo, fără să mă mai întrebe de fiecare dată. E o «comunitate» tare frumoasă, cu oameni talentaţi şi cu idei faine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Unde se fac dom'le nominalizari d'astea, ca eu de mult te-as fi propus daca stiam ca exista asa ceva!

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template