Comments

luni, noiembrie 28, 2011

Aiurea (11)

Posted by at 16:46 Read our previous post
Ar fi trebuit in mod normal sa ma simt bine si sa fiu happy azi....

...da'-s depresiva, domne! Colegu' m-a abandonat azi, iar Colega m-a abandonat de mult. Numa' oamenii care ar trebui sa ma abandoneze - Globu' si SS - nu vor de nicio culoare! M-a abandonat si chefu' de a citi bloguri. Chef de scris parca am, da' de citit nu.

Iara mi-am adus aminte ca vine ziua mea de nume saptamana viitoare. Iar cade in zi de lucru, iar fac gaura-n buget. Luna viitoare e ditamai gauroiu'-n buget din cauza sarbatorilor si-apoi nici nu ma trezesc bine si vine si ziua mea de nastere. Cum naiba s-au nimerit astea toate asa?

Clar intru in nou' an cu programari la dintoloaga. Ffffuuuu...!!! Credeam ca termin... da' cum naiba sa termin daca fosila asta se chinuie la o masea in nspe sedinte?? De cand tot zic ca ma duc la dentist, lumea deja crede ca nu mai aveam deloc dinti in gura si a trebuit sa mi-i puna pe toti sau ceva asa... Jur ca aveam doar niste cariute si o dantura prea sensibiloasa, iar dintoloaga refuza sa foloseasca anestezic, drept urmare a fost nevoie de nspe sedinte la fiecare cariuta...  Azi ma duc iar. A patra sedinta pentru o masea.

Urasc oamenii care nu se tin de cuvant. Si nu vorbesc de chestii minore, ca peste alea mai trecem cu vederea, da' cand e vorba de trebi serioase, tine-te, omule, de cuvant! Si mai urasc oamenii care fumeaza pe strada si tot fumu' imi vine mie in ochi. Toti au frigiderele pline... Si stiu cum e cu fumatu' ca doar fusei si io fumatoare 7 ani si nu! N-am facut asa ceva.

Am avut si un weekend nasol. Miresu' a fost plecat si in rarele ocazii cand ma lasa singura in weekend parca nu mai sunt om. Nu te intelegi cu mine, n-am nicio logica si nu fac nimic. Totusi, de data asta am fost la cumparaturi singura si am umplut un carut la Cora si-am luat si-un cos de gunoi ca ma tineam de nu stiu cand... Cel mai galben cos de gunoi! Si-am luat esenta de mar cu scortisoara pe care abia astept s-o folosesc.

Iar am uitat sa-mi schimb lentilele... Trageti-ma si pe mine de maneci diseara care va stiti cu numaru' meu de telefon!

Gata ca mi-am varsat ofurile destul. A! Mai trebuia io sa vorbesc despre homosexualitate, da' pentru asta e nevoie de un post separat. Urasc oamenii care nu pricep ca nu suntem toti la fel si daca iese unu' din turma nu inseamna ca se sfarseste lumea. I-am spus Miresului ca daca il voi insela vreodata clar va fi cu o fata. Your argument is invalid. To be continued.

Hai pa.
-----------
Vezi despre cine vorbesc aici. 

8 comentarii:

  1. Ei, lasă că o să-ţi vină şi cheful... o să treacă totul!... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu pot sa adorm fara Om langa mine :))
    eh, trec si zilele mai putin bune si apoi apare soarele ;) trust me, hugs :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Tot răul spre bine , ştii , Murphy ar spune că dacă toate lucrurile merg bine înseamnă ca ceva nu merge .

    PS : Din acest articol am urmat link-ul atatşat şi m-am lămurit despre cum şi ce în legătură cu personajele .
    Acum , printre altele , acolo întrebai cum ai putea face să ţii un articol primul în prima pagină . Cea mai simplă modalitate ar fi să înserezi un gadget pe care îl găseşti la : >panou de control>aspect>adaugaţi un obiect gadget > iar de acolo alegi HTML/JavaScript .
    Pentru a vedea cam cum ar arăta vezi în blogul meu prima pagină de sus cea cu titlul „Pentru vizualizarea dinamică a blogului ”.

    RăspundețiȘtergere
  4. ;)) "esenta de mar cu scortisoara".... eu "zic" sa incerci aceeasi combinatie si la lumanari ;)
    Referitor la ultima afirmatie (aka: daca il voi insela vreodata clar va fi cu o fata).... incearca un exercitiu de imaginatie astfel: Miresul te inseala cu un baiat! (vizualizeaza asta) Si atunci vei intelege de ce raspunsul este: " Your argument is invalid".... Hai Pa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Heeey! Păi ce faci tu aici? Ia revizuiește din nou starea ta, poate totuși vezi și partea bună a lucrurilor ;))

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template