Comments

luni, octombrie 03, 2011

Honeymoon in Turkey (2)

Posted by at 12:43 Read our previous post
Iuhuuu sa ne bucuram! Azi incepem excursia in Kusadasi in poze. Prea multa vorbarie strica, asa ca bagam poze si explicatiile de rigoare in linii mari.

Chiar si asa, sunt o groaza de poze, asa ca impartim treaba-n 3: acu avem inceputu', plecarea, hotelu' si bazaru', data viitoare avem excursia la Efes, iar in ultima parte avem seara turceasca si alte pozici random. So let's go!

Autocaru' - element principal al torturii noastre. La primul popas imediat dupa vama din Bulgaria. Dragut autocar... Pare cel mai confortabil autocar din lume... asta pana incerci sa dormi in el.
Just for the record: n-am luat sejurul prin Europa Travel. Doar autocaru'...

In fata hotelului Vera Santa Maria, primul hotel de la intrarea in Kusadasi. Asta-i drumu' pe care-am venit. Pe dreapta e un "stup" de case, toate la fel. Cam peste tot era la fel. Palcuri d'astea de case construite la fel, dar tare dragute.

Sa prezentam hotelu' nitel. Are 3 "corpuri", asta fiind cel principal, cu receptia si sala de mese. Celelalte 2 corpuri sun dispuse in stanga si-n dreapta astuia, in forma de U, lasand loc in mijloc pentru piscina...

Pe dealu'-muntele ala de se vede in zare era atarnat steagul Turciei.
Eeeeei si-aci ne-am cam petrecut noi, eu si Miresu', aproape toate zilele de concediu. Cladirea de se vede acolo era "corpu'" unde aveam si noi camera.

Complexu' cuprindea teren de volei....

... teren de baschet si tenis 2 in 1 (peste gardu' asta am aruncat noi mingea de baschet si n-am mai recuperat-o) ...

... si... chiar daca nu se vad ele (asta ca sa nu zic direct ca mi-a fost lene sa ma mai duc pana acolo si sa le fac poza calumea) acolo sunt terenurile de mini-golf si petanque.

In drum spre bazar. Poza facuta din microbuz (sau "dormus" cum se numesc la ei). Avea dormusu' asta un traseu de ti se scurgeau ochii, zau asa! Mai ca m-as fi plimbat cu el in continuu!

In Kusadasi bazar. Curat!!! Zau ca n-am vazut nicio hartie pe jos... Vanzatorii magazinelor ieseau deseori afara sa fumeze. Niciun chistoc pe jos! A a a! Foarte multe biciclete!

Indirim, indirim, peste tot! Indirim = reduceri...

La iesirea din bazar te-asteapta imaginea asta...

Am placerea sa va prezint "cele doua barcute" de pe Marea Egee...

Marea Egee. Erau in permanenta oameni care escaladau stancile astea ca sa adune gunoaiele...

"La Manuta" cum ii spunem noi acestui monument. A fost ridicat ca simbol al tratatului de pace semnat intre turci si greci.

La intrarea in orasul antic Efes pe care vi-l prezint data viitoare. In speranta ca am fost un ghid bun pana aci, Andera va zice "hai pa".

PS: Aici aveti Honeymoon in Turkey (1)

1. Frumoase poze! Eu as fi jucat pe terenul de volei un badminton! :D

2. Ma fericitilor, ma bucur c-ati ajuns acolo si ca v-ati simtit bine. :)

3. @ Cristi Ma bucur ca ti-au placut pozele! Aveau si palete de bedminton si puteai folosi terenu' si pentru asta! :D Am uitat eu sa mentionez ca aveau si masa de ping-pong si table si carti de joc si remi. :D

4. @ Bora Bora Zau ca si io ma bucur c-am avut ocazia sa merg acolo. Chiar merita vazut. :D

5. Peste asteptari, superba locatie. Se pare ca v-ati orientat bine... :D Si unde faceati baie mai des, in mare sau in piscina? :P

6. @ Nice Este intr-adevar foarte frumos acolo. Marturisesc ca pe plaja am fost doar de doua ori si atunci n-am stat foarte mult din cauza ca erau valuri foarte mari si eu am o frica teribila de apa in general. In plus, in apa era un brau de pietroaie de care trebuia sa treci ca sa ajungi la nisip. Deci pana ajungeam eu la partea de nisip imi rupeam gatul! :D

7. E frumos, dar nu pt mine... :)) Eu sunt altfel. As merge in alte locuri (stii tu... in tarile alea marfa si "cul")

8. @ Andrei :D Este este! Zau ca este! Chiar merita vazut! Si eu nu eram cine stie ce incantata sa vad Turcia. Eram bineinteles incantata ca ies din tara pentru prima oara, da' apoi... apoi m-am cam indragostit de Turcia. :D

9. @ Kathy :)) Inteles, inteles! Nici eu nu eram foarte incantata sa vad Turcia, da' cand am ajuns acolo... ohooooo cum mi-am mai schimbat parerea! :D oricum fiecare tara are farmecu' ei. :D

10. @ Roxy Si eu vreau inapoi in Turcia!!! =))))

11. Nice :D place ..Stii ca asteptam postul asta al tau ca sa ma hotarasc daca merg si eu in Turcia ori ba:D

12. @ Cris-Mary Ooooo clar merita! Eu as mai merge acolo clar. Da' stai ca inca n-am terminat seria cu pozele! Mai am de pus din excursiile la Efes, la a 7a minune a lumii, la casa Fecioarei Maria... Eheeee mai am destule! :))) Dar da, merita sa mergi. Si daca mergi in Turcia si daca alegi Kusadasi, atunci claaaaar trebuie sa vezi Efesu'. E spectaculos, jur! :D O sa vezi la urmatoarea tura de poze. :D

13. Frumos....
    Dar: "si table si carti de joc si remi" NU remy.... ci OK :P:P:P Asa se numeste jocul jocul la ei, plus ca se joaca si in varianta cu.... carti in loc de "pietre" ;) (asta asa ca bonus... ca tot "vad" ca ai prins limba lor :)) (indirim... indirim...)
    Tare as fi vrut sa vad reactia vreunui turculetz.... cand ai spuneai miresului(in romana bineanteles): AM fost... in cutare loc!:P =))=))

14. @ Nimeni Ei bine, bre, acu mi-s inapoi in Romanica si la MINE aci in Romanica se numeste remi. =)) Zau ca habar n-aveam de treaba cu OK si ca se joaca si cu carti. N-am vazut... Era remi normal cu pietre... :D
    Am prins imediat "indirim" iar pustii cu care am stat m-au invatat sa numar. :D Ce inseamna "am"? :D