Comments

marți, ianuarie 11, 2011

Aiurea (7)

Posted by at 11:44 Read our previous post
A revenit Imparatia pe baricade, desi i-am simtit rasuflarea in ceafa toata saptamana trecuta. M-a adaugat pe facebook!!! Imparatia are cont pe facebook si a reusit sa ma gaseasca si pe mine, si pe colegi. Cand am venit lunea trecuta la munca, intreaba Colega: "Ghici cine m-a adaugat pe facebook?" Raspunsu' meu: "Ghici cine m-a adaugat pe facebook?" "Si pe tine?" "Si pe mine..." Doamne, bine ca n-am scris nimic de blog p'acolo!

Din fericire sau din pacate raceala mea e la sfarsit. Pot sa miros si sa simt gustu' mancarii. De aici vine si treaba cu "din pacate". Dumnezeule, cat de gretoasa poate sa fie reteta aia miraculoasa a lu' Monica Tatoiu!!!! Jur ca as fi renuntat instant la ea, da' fiindca e mama Miresului la mijloc... indur. Eroic. Nu se mai termina borcanu' ala odata???


Poze cu acadele tot vor fi pentru ca au o semnificatie aparte de ceva timp incoace. In loc de traditionalele bomboane in ciorap drept marturii la nunta, voi folosi acadele. Ce vreti? Iubesc acadelele! Deal with it! 

Gata ca am o groaza de treaba. Mi-am adus aminte ca am o nunta... Hai pa. 

5 comentarii:

  1. La mine interesant e ca m-am trezit cu cerere de add pe Facebook de la fostul sef....taman acu' la vreo 2 ani de cand nu mai lucrez la firma lui. :))) Deci se poate sa fie si mai ciudat!:))A mai adaugat si alti fosti colegi de altfel. =)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar eram curioasa daca seful si colegii tai stiu despre blog, daca iti citesc articolele. Si eu mai scriu la mine intamplari legate de job sau cat de mult il detest, dar am garantia ca nimeni nu citeste, atat de inversunati sunt impotriva blogurilor, ca si in situatia in care ar afla ca sunt "subiect de barfa" nu ar fi tentati sa vada despre ce e vorba. Pur si simplu tot ce se intampla in blogosfera ii lasa rece, considera blogurile o mare pierdere de timp.

    RăspundețiȘtergere
  3. ma, pe mine ma citeste toata lumea... cred ca ma citeste tot inspectoratul, poate chiar ministerul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu iubesc acadelele! Si mi-e dor de un Ciupa Ciups...astia aici n-au >:P

    Iti dai seama daca Imparatia iti gseste blogul? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Crissa Moaaaa ce idee mi-ai dat! Ma apuc sa-mi caut fostii sefi pe facebook. :))))) Sa vezi atunci distractie ca bag mana in foc ca aia pe acolo nu ma mai tin minte. =)))

    @ Nice Aaaa la mine, Colegu' si Colega stiu de blog, citesc, si au bloguri proprii. De fapt... doar Colega, ca pe Colegu' nu reusim sa-l convingem sa scrie. =))) In schimb, sefu' si Globu' nu stiu de blogurile noastre. Nici n-au voie sa stie. :D

    @ BlueRiver =)) Moaaaaa esti vedeta in blogosfera ministerului! Felicitaaaaari! :)))

    @ Europeandeity He he! Ghici ce fac acu? M-am apucat de o acadea d'aia baston ca in poza. :D
    =)) Nici nu-mi imaginez ce-ar zice daca mi-ar gasi blogu'... Chiar n-as putea sa-mi dau seama ce reactie ar avea. :D

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template