Comments

joi, noiembrie 04, 2010

Azi uram sefu'

Posted by at 12:45 Read our previous post
Iar sunt pe fuga si iar din cauza Imparatiei care se incapataneaza sa stea pe capu' nostru in fiecare dimineata. Nu pot sa fac nimic. Nici sa raspund la comentarii, nici sa citesc blogurile, nici nimic. Acu ma chinui sa scriu ca sa nu ma dati la disparuti. I'm aliiiiive! Da' nu stiu pentru cat timp...

Cand am ajuns la birou era deja Colegu cu un sofer si mi-au impartasit ceva informatii cu privire la femeile maritate... Soferu' a bagat si un banc reprezentativ pe care o sa incerc sa-l reproduc si eu acum dupa cum mi-l aduc aminte:

Cica Bula era la amanta, care amanta - femeie maritata ce locuia la ultimul etaj. La un moment dat, aud cheia in broasca. Venise sotu'. Bula... decide sa se arunce pe geam. Cand isi da seama ce a facut, pe la etajul 9,  incepe sa se roage:
- Doamne, te rog, ajuta-ma!
- Nu se poate, mai, Bula! Pai la cat esti de pacatos...
Se gandeste el ce se gandeste, iar pe la etajul 5 incepe sa se roage la echipa adversa:
- Hai, ma, Diavole, scapa-ma!
- Nu se poate, ca te-ai rugat mai intai la Barbosu'!
Atunci realizeaza ca a ajuns la etajul 2 si declara multumit:
- Lasati, ca nu mai e nevoie. De aici am mai sarit si n-am patit nimic!

5 comentarii:

  1. Haidi bre, nu mi te mai plânge, pune mâna la treabă. Doar pentru asta ești plătită :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce tare bancu! :)))))))))))))))))))

    Ah, toţi şefii sunt nişte.... eh nişte oameni care streaseză lumea. Plini de ei şi capabili să te facă să te simţi nimic. Mulţi sunt aroganţi.

    Spor! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu trebuie sa doresti moartea sefului !
    Trebuie sa faci in asa fel incat sa si-o doreasca singur !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. tare bancul=))cand te ma supara sefu' de acum,imagineaza-ti oameni dezbracati complet alergand pe strada:))funcioneaza:P

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Pavel Lasa, bre, ca ajungi tu in campu' muncii asa cum trebuie si-o sa vezi atunci. :D Daca ai sta in locu' meu o singura zi cu sefu' pe cap, ai intelege perfect. :D

    @ Florentin Uooooffff cata dreptate ai...

    @ Capca Daca as sti cum si daca mi-ar sta in putinta, as face-o fara sa stau pe ganduri. Mai ales in momentu' asta cand imi vine sa-l omor cu mana mea. :D

    @ Veve La asta jur ca nu m-am gandit niciodata! :))) O sa incerc sa vad ce iese! :D

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template