Comments

vineri, noiembrie 05, 2010

Acvarii

Posted by at 13:39 Read our previous post
Povestea Colega de una care avea nspe mii de posturi despre un acvariu' pe care urma sa si-l achizitioneze. Si-a facut respectiva toate cercetarile in domeniu fara a omite niciun detaliu si, bineinteles, fara a omite sa scrie pe blog despre ele. Nu stiu daca l-a terminat sau nu, nu stiu daca a ajuns si la faza finala sau nu, dar ma gandesc ca daca ar arata la sfarsit ca unul dintre cele pe care urmeaza sa le postez, atunci as ierta-o pentru toate posturile alea cu detalii neinteresante...





Eeeeeeei asa da acvarii... Io n-am acvariu. Daca as avea, cel mai probabil ar fi distrus in mai putin de o zi de pisica. Cata (am mai povestit eu de el; prietenu' Miresului) are un acvariu imens in care tine un sarpe. Un sarpe la fel de imens. A avut omu' asta o adevarata gradina zoo in casa. Tarantule, veverite, caine, doi motani, sarpele, pesti si alte asemenea lighioane... Acu a ramas cu sarpele si cainele.
Gata ca-s prea nervoasa azi, desi e vineri. Va invit sa ghiciti de ce...

10 comentarii:

  1. Anderaaaaaa : sterge pozele!!! Ce arati tu aici... este varianta de Cocalarism in "lumea" acvariilor. Am sa postez imediat o poza pe blog... sa "intelegi" ce vreau sa spun.
    Ps: acvarii de astea... numai la SS in birou si Globul merita sa aiba (cu pestii morti si alge multe, + ca in acvariile astea nu tii decat Carasi aurii care "traiesc" la temperatura camerei, nu au nevoie de conditii speciale)
    Daca VREI SA VEZI ACVARII... "Da-i cu sarciul" si cauta AMANO, ADA, DISCUS...Aquascaping...ETC

    RăspundețiȘtergere
  2. io stiu de ce "a avut" o intreaga gradina zoologica si acuma a ramas "numai" cu sarpele si cainele...in curand o sa ramaie doar cu sarpele...pe urma o sa ramaie sarpele singur, pana o sa se automanance...

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Nimeni Bre, dupa cum iti spusei si dincolo, mie imi plac acvariile astea. Nu stiu daca pestii de acolo sunt morti, da' da! In birou la SS si la Glob as pune niste acvarii cu pesti morti. Adica de fapt ce acvarii? Fara acvarii! Doar pestii morti! :)))))) Asta ca sa vezi cati nervi au reusit sa-mi faca si azi! :)))

    @ Capca :)))) E foarte posibil, domn' Capca, desi dupa spusele lui, cica ar fi dat motanii mamei lui, veveritele si tarantulele le-a vandut (parca)... Adica, pe scurt, n-a zis nicio clipa ca sarpele ar fi de vina. E posibil, totusi, sa-i ia apararea pentru ca o fi sub amenintare... :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am un acvariu, in care cresc o broasca testoasa de Florida, de vreo 10 ani asa... pestii sunt prea pretentiosi si nu cred ca as avea rabdare cu ei ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. E vineri azi, pai nu e wek.??? Aaaa muncesti :p La noi este liber oficial: ziua SSuediei (nu intreba legatura ca nici eu nu stiu, probabil: tari-surori ;)facute de acelasi tata nordic =)) )

    RăspundețiȘtergere
  6. @ BlueRiver Moaaaaa 10 ani?? E mare? Pune pozaaa! Imi plac broastele testoase. :D

    @ Nimeni Breeee tu chiar vrei sa ma nenorocesti asa de tanara ce sunt? Nu mai rasuci cutitu'-n rana ca deja am pierdut tot sangele din mine! :)))
    Pai chiar asa... Ce legatura are ziua Suediei?... Vreau si io lege sa nu se munceasca nici la noi de ziua tarilor vecine si nici de ziua tuturor tarilor cu care am fost in razboi odata (ca sa ne amintim mai bine istoria tarii) si nici de ziua tarilor din Africa si Asia (ca sa ajutam la disparitia discriminarii). Pai nu? N-am dreptate? :))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma si tu esti nervoasa? :| Azi era sa ma linseze doua colege de grupa o.o :)) Si da, mi-ar placea asa un acvariu xDD

    RăspundețiȘtergere
  8. Degeaba mi se spune fishuca daca n am unul din ala...


    trebuie sa ii arat lui fishuc :D

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Andrei :)))) Pai ce facusi, nene, de le-ai suparat asa tare? Io macar eram nervoasa pe buna dreptate. :)))
    Si mie mi-ar placea! :D

    @ Grapefruits Bune modele, nu? :D

    RăspundețiȘtergere
  10. am si eu 6 pesti si de curand le am luat acvariu profesional dotat dar nu se compara cu acestea! super acvarii!!!

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template