Comments

vineri, august 20, 2010

Parti bune si parti proaste

Posted by at 10:51 Read our previous post
Sa incepem academic cu "deci". Deci cum naiba e posibil ca o singura persoana sa faca intr-un timp foarte scurt un birou sa arate ca si cum ar fi trecut cel putin prin 5 razboaie mondiale, 7 cutremure de 15 grade si un numar de alte calamitati naturale? Cum? Ei bine, Imparatia (aka sefu' suprem, aka Dumnezeul nostru, aka stresu') in mod sigur are raspuns la intrebarea asta...

Asa. Acu' pot sa trec mai departe. Am fost la a mea prietena proaspat casatorita ca sa vad pozele ex-angajatului Metrorex. Erau exact asa cum ma asteptam. Partea buna a lucrurilor este ca exista oameni care pot face miracole cu niste poze astfel incat mai apoi sa te intrebi daca alea chiar sunt pozele tale. Partea proasta este ca respectivul fotograf i-a pus in brate un plic cu poze (in jur de 100 de poze, cred, pe care le-a scos dupa cum a vrut palaria lui) si un dvd cu cele probabil 800 - 900 de poze facute in total. Nu tu album, nu tu discutie despre album, nu... nimic. Ceva gen: nici buna ziua, nici... stiti restul. Sau ceva gen: si cu banii luati si... stiti restul. Cred ca asta e motivu' pentru care si eu insist atata cu fotografu' asta.

Colega pleaca in concediu. E ultima zi de munca. Partea buna a lucrurilor este ca probabil o sa mai ne tina la curent cu ce face "pe la Italia" pe blog. Partea proasta e ca ramanem io si Colegu' cu Imparatia pe cap. Fara sa mai aduc aminte de Glob care, evident, se va auto-proclama sef suprem saptamana viitoare. Deja a inceput. Cred ca face repetitii.

Pleaca si sor'mea in concediu. Partea proasta e ca de la inceputu' anului a tot facut drumuri prin tari straine (teste de implementare a unui nou program de evidenta financiar-contabil-economic-HR etc etc; nu prea am inteles exact) si parca nu-mi mai ajunge timpu' sa vorbesc cu ea tot ce vreau sa vorbesc. Partea buna e ca merge "la Franta".

Prea multe analize pe situatii si texte. Ajunge.

2 comentarii:

  1. Mireaso...."partea proasta" e ca esti stresata..."partea buna" e ca toti avem parte de parti bune si proaste (daca te consoleaza cu ceva);)). Imi place umorul asta ironic al tau, cred ca te ajuta sa te descarci;))Succes cu...viata! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt intr-adevar stresata si ma gandesc cu groaza cum o sa fiu cam cu o luna inainte de nunta. Viitoarea nasa deja imi spune "bridezilla". Da, o sa fiu o mireasa isterica. :D
    Multumesc frumos! La fel!! :)

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template