Comments

luni, august 23, 2010

Don Quijote reloaded

Posted by at 10:33 Read our previous post
Incredibil! Cat de lunga a fost iarna trecuta, n-am racit deloc. Acu, la peste 30 de grade zilnic, io abia pot sa vorbesc si ma doare in gat. Naiba m-a pus sa merg la botezuri...

Pe langa faptu' ca am racit din cauza ca am stat cu aeru' conditionat fix in cap (puteau sa mi-l dea sa-l tin in brate macar...), a fost si o petrecere la care nu prea m-am putut simti in largu' meu. Unui mos ce seamana al naibii de tare cu Don Quijote i se pusese pata pe mine si pe linistea mea. Stop! Am nevoie de o tigare ca sa pot sa retraiesc momentele alea. Asaaaa. Dupa cum spuneam, repectivul Don Quijote - om cam la 55-60 de ani, batos, energic, pus pe sotii si pe dans - ce-o fi zis? "Asta-i cea mai mica (=tanara) de pe aici, asadar n-are voie sa stea jos!" Si m-a dantuit pana mi s-au rupt ambele sandale de la jumate. Serios. Chiar s-au rupt. Le-am aruncat. M-a urcat mosu' pe scaune dupa ce am dansat dansu' pinguinului si io, n-am ce face? Ma urc pe scaun! Puteam sa-l refuz pe Don Quijote?
Don Quijote (in timp ce dansam pe o cantoneta sau asa ceva): Pai vezi? Asa se face! Apuca-te de dans! Danseaza!
Eu (mai mult de dragu' de a face conversatie ca sa uit ca bravu' cavaler ma strange in brate ceva mai mult decat ar fi trebuit): Am facut dansuri moderne...
Don Quijote: Pai exact asta zic! Danseaza! Si acum nu mai faci dansuri moderne?
Eu: Nu. Acum nu mai e timp...
Don Quijote: Ce vorbesti tu! Uite asa sa-i arati prietenului (si da cu subinteles din cap spre miresu' meu) ca se face! In plus, grabiti-va sa faceti copii! Uite la mine! Arat eu a bunic?
Eu (blocata pe moment din cauza stupefactiei gandesc: aaaaa... d'uh!!!!)
Cand discutia a ajuns in acest punct, Barbosului i s-a facut mila de mine si s-a terminat melodia. M-am intors la masa si am zis: "Hai! Acasa! Acum!"

Miresu' meu n-a fost foarte afumat la respectivul botez, insa mi-a vorbit toata noaptea in loc sa ma lase sa dorm. Da, vorbeste in somn. Acum stiu exact cum functioneaza o ambarcatiune cu 3 vele pe care mi-a desenat-o cu degetu' pe spate, stiu ca Pamantu' se-nvarte "si-asa si-asa in 24 de zile" (da, zile, asa mi-a spus el, miresul), stiu ca sor'sa avea chef de cearta desi habar n-am ce facea ea la ora aia... In fine, amuzant de altfel. Desi cu toata seriozitatea se mai oprea uneori sa ma intrebe de ce rad...

E foarte posibil sa fi luat raceala si de la Imparatie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template