Comments

miercuri, februarie 25, 2009

Recunostinta

Posted by at 18:57 Read our previous post
Am un amic fenomenal. Dupa discutia avuta cu el astazi mi-e imposibil sa nu aduc vorba de el. Daca fiecare om ar avea cate un amic ca el, lumea clar ar fi mult mai buna. Sau daca el ar fi amicul tuturor... 

Nu sunt genul de persoana super emotiva, nu bazai la Dansez pentru tine sau mai stiu eu ce emisiuni, nu ma impresioneaza multa lume in mod deosebit... Dar e de ajuns ca acest om sa-mi spuna "Buna ziua" si parca rasare soarele intr-o zi superba de primavara dupa o iarna lunga, grea si friguroasa. Emana atata caldura si bunatate sufleteasca si bunavoie incat ti-e imposibil practic sa fi morocanos, trist, indispus. Imediat ce am intrat in vorba cu el mi s-a asezat un zambet idiot pe fata si ma bufnea rasul gandindu-ma cat de penibil arat, dar ma simteam grozav de bine!

Cat despre conversatia avuta cu el sincer spun ca nu-mi amintesc mai nimic pentru simplul motiv ca am discutat banalitati! Dar banalitatile spuse intr-un anumit mod, intr-un anumit fel de a comunica... hmmm... ceva mai pretentios sa zicem... Cand am avut prima conversatie cu el am zis ca-si bate joc de mine, zau! Inteleg atunci cand esti desemnat sa realizezi un eseu literar, cand elaborezi un reportaj, cand profesia iti este de critic literar... in fine, inteleg anumite situatii cand trebuie sa te exprimi intr-un anumit mod ceva mai... pretentios. Dar cand vine vorba de conversatii de zi cu zi, de banalitati intr-o discutie avuta cu un amic ... se folosesc termeni si expresii  familiare, forme de adresare ... deh, ca intre amici... Ei bine la el a vorbi "pretentios" este ceva absolut normal. Asa cum pentru mine o forma normala, familiara de adresare pentru un amic ar fi : "ellow,ce faci?", pentru el ar fi :"Buna ziua,domnisoara!"... Initial am crezut ca este doar o forma incipienta de a comunica cu cineva pe care abia l-ai cunoscut. Mai apoi am crezut sincer ca isi bate joc de mine pentru ca intr-un final sa realizez ca de fapt chiar exista un astfel de om...

Un om caruia ii sunt datoare si recunoscatoare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template