Comments

marți, februarie 24, 2009

Din dragoste... cu Dragobetele

Posted by at 16:19 Read our previous post
Habar n-aveam cand e Dragobetele. Stiam ca este echivalentul nostru pentru Valentine's Day, dar habar n-aveam cand este. Noroc cu blogurile pe care le citesc, mai aflu si eu una alta... 

Intr-unul din episoadele pe care le-am vazut zilele trecute din Doctor House era o replica data pe seama acestei sarbatori. Nu-mi amintesc exact cuvintele dar suna ceva de genu': " A holiday that only applies to people who are already paired up.  For everyone else it's Wednesday... " Ei bine cam asa e la noi Dragobetele. Dar asta doar pentru ca noi, atat de patrioti si traditionalisti din fire, am preluat sarbatoarea lor celebrata pe 14 Februarie. Pana si eu stiu asta...  Ziua de Dragobete reprezinta doar... o zi de marti. Indragostitii si-au facut deja de cap pe 14, ar fi inutil sa o mai faca si zece zile mai tarziu...  Da, era spus ironic. Trebuie neaparat sa fie o zi speciala pentru asta? Notata in calendar sau nu, recunoscuta pe plan international sau nu, chiar avem nevoie de o sarbatoare in toata regula ca sa spunem "te iubesc" sau sa ... mai stiu eu ce fac perechile in ziua asta? 

Doamne fereste, nu zic ca asemenea sentiment nu merita consemnata in calendar, dar... e totusi cam exagerat. E doar o zi de marti... Inapoi la lucru!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template