Comments

marți, februarie 17, 2009

Leapsa

Posted by at 12:39 Read our previous post
Hi hi! Sunt la Leapsa! :))

SUNT:  Andreea
AŞ VREA:  hmm... as vrea atatea ca mi-ar trebui vreo 10 bloguri sa le scriu pe toate
PĂSTREZ: un jurnal pe care il am din clasa a 6 a si in care mai scriu cand imi mai aduc aminte
MI-AŞ FI DORIT:  sa pot calatori
NU ÎMI PLACE:  prostia, aroganta, ignoranta si lista poate continua
MĂ TEM:  de intuneric, de inaltime, de insecte  :))
AUD: voci?! :))))
ÎMI PARE RĂU: merg dupa principiul "nu regret nimic din ceea ce am facut, insa regret tot ceea ce as fi putut sa fac si n-am facut"...
ÎMI PLAC:  hmm... imi plac serile petrecute in agitatia de acasa. (PS: big family)
NU SUNT:  rea? :))
DANSEZ:  mereu!
NICIODATĂ:  n-as putea sa port tocuri fara sa-mi rup gatu'
RAR:  ... port tocuri si-mi rup gatu'... 
PLÂNG:  la filme :))
NU SUNT ÎNTOTDEAUNA:  tot rea? :))
NU ÎMI PLACE DE MINE:  nu imi place de mine. dar m-am obisnuit cu mine. 
SUNT CONFUZ:  intotdeauna
AM NEVOIE:  in momentul asta? am nevoie de o perna
AR TREBUI: sa ma las de fumat, sa ma (re)apuc de sport, sa nu ma mai enervez asa repede, sa ... sa... sa multe :))

Sa vad cum il prind pe amicul Neamtu sa "fie" la leapsa acum! :)
PS:  Pe mine m-a prins Dani , dar... desi am aflat pe undeva pe la inceputurile blogului meu cum sa fac un cuvant sa apara ca si link, evident ca nu m-am strofocat sa si tin minte, dar mentionez ca in blogroll apare cu numele care l-a "consacrat" ( :))))) ) si anume Snick. :))

7 comentarii:

  1. Ha, interesanta treaba cu leapsa din 2009 :)))) Apropo, ti-ai lasat de fumat? :D:D:D:D :))

    RăspundețiȘtergere
  2. =))) Ghici ce fac acu? Beau ceai si fumez o tigare. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ti-a gasit nimeni jurnalul, din clasa a 6-a pana acum? :D
    Am inceput cred ca vreo 5 jurnale si pe toate le-a gasit mami si-a trebuit sa renunt la ele =))
    I love big families.. so much fun!

    RăspundețiȘtergere
  4. "NICIODATĂ: n-as putea sa port tocuri fara sa-mi rup gatu'
    RAR: ... port tocuri si-mi rup gatu'... "
    :))))) foarte tare(expresia) :))
    Misto leapsa :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Europeandeity Am 3 caiete studentesti pline cu aberatiile pe care le puteam scoate pe atunci. Initial si eu m-am gandit ca ar fi o problema daca l-ar gasi mama, asadar... mi-am inventat propriul alfabet cu diverse hieroglife. :D Dupa un timp am inceput sa scriu mai repede in alfabetu' meu decat in mod normal. =))) Totusi, la un moment dat sor'mea a reusit sa-mi descifreze codu', da' ii era prea lene sa caute fiecare litera pana sa citeasca un cuvant. :)))
    Mai apoi, de pe la al doilea caiet am inceput sa scriu in engleza. Mama nu stie, iar surorii oricum ii povesteam aproape tot. Ce era mai important scriam iar cu hieroglifele mele. :D

    @ Sergiulica =)) Pai zau ca nu pot sa port tocuri! Si atunci cand sunt nevoita sa port, merg ca un pui de pinguin! =)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Te sustin la lasatu de fuumatt si reapucatu de sport :X Face minuni ;;)

    RăspundețiȘtergere
  7. :))) Mii de multumiri pentru sustinere! Eu tot nu mi-am pierdut speranta ca o sa reusesc cu lasatu' asta de fumat. Cat despre sport... de cand am inceput sa merg pe jos de acasa la munca si invers, parca e mult mai bine. Zau ca se simte! :D

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template