Comments

joi, februarie 19, 2009

Afara ninge linistit (viscolit)

Posted by at 11:06 Read our previous post
Inchid calculatorul, opresc filtrul de cafea, inchid geamul, imi iau raceala cu mine si cobor scarile. In sfarsit e intr-adevar iarna... Asta gandeam eu. In timp ce incuiam usa, un trecator gandea cu voce tare despre acelasi subiect: " 'mi-as in ea de zapada...". Ma observa, imi arunca o privire 'a la Attila the Hun, de parca eu facusem ceva sa aduc zapada fix unde era el, apoi isi trage mai bine caciula pe cap in timp ce reincepe sa bombane si trece mai departe grabind si mai mult pasul. Recunosc. M-a bufnit rasu'...

Intru in masina, dau drumu' la casetofon si incep eu sa bomban: "'mi-as in ele de cd-uri..." Nevoita sa ascult muzica aia, ma resemnez si incep sa fredonez si eu... 

Imi place zapada. Mi-ar fi placut si mai mult daca era calda.  Mi-ar fi placut si mai mult daca nu aparea tocmai acum cand ar trebui sa se termine iarna... Si ce e si mai aiurea e ca nu este ninsoare linistita care sa te imbie la somn cu plapuma trasa pana la gat si sa incepi sa visezi povestirile lui Ispirescu. E din contra, un adevarat viscol care te agita, face soferii sa fie si mai morocanosi decat de obicei, si mai irascibili, si mai dornici de scandal. Nu pot sa-mi explic de ce la fiecare strop de ploaie si fiecare fulg de nea, toata lumea trebuie sa dea praful jos de pe masini si sa le dea in folosinta... Eh... e doar Bucurestiul... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template