Comments

joi, februarie 07, 2013

Hai cu sfarsitu' & random stuff!

Posted by at 10:52 Read our previous post
Tocmai ieri, tocmai cand trebuia sa bag eu runda a doua de "Franta Unlimited" atunci s-a nimerit sa am o groaza de munca. Si-am fost la foc automat, zau! Inceputurile de luna trebuie sa cuprinda inchiderea lunii precedente... Contabili-economisti&co know this shit. Am sa-mi iau eu intr-un fel revansa... 

Sunteti cumva superstitiosi in ceea ce priveste ziua de marti? Aia cu trei ceasuri rele? Eh, in cazu' meu, se aplica... joia. Zilele de joi sunt cele mai pline de probleme. Nu-s doar 3 ceasuri rele, sunt cate ore de munca exista si uneori si peste. Nu-mi plac deloc zilele de joi.

V-am mai mentionat cumva de Fringe? Parca l-am bagat la "Andera recomanda". Il mai mentionez o data ca merita. Zau de nu e interesant serialu' asta! Si cu o doza buna de umor. 

Cand ies de la metrou trec pe langa un butic cu ziare, reviste. Am vazut o revista cu o bereta (?) lucrata cadoo. Arata dragut. Da' habar n-am ce revista era pentru ca bereta aia era cat revista de mare...

For some reason... sunt singura la munca. Nu se munceste azi?...

Hai pa.

18 comentarii:

  1. Se munceste si la mine :(
    Nu sunt singur, dar parca as prefera :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As fi preferat si io linistea aia care era dimineata. :)) Din pacate ziua s-a agitat destul exact asa cum prevedeam pentru o zi de joi. :D

      Ștergere
  2. Si eu as prefera sa fiu singur la munca :(

    RăspundețiȘtergere
  3. :D Si poate e sambata si tu ai ajuns din greseala la munca :D Hehehehe :D Eu nu am probleme cu o zi anume, toate-s la fel :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si la mine sunt toate zilele la fel. Uneori imi dau seama ca a venit sfarsitul de saptamana abia cand descopar ca nu a plecat copilul la scoala. :))

      Ștergere
    2. @Cris M-am gandit io ca poate e ceva la mijloc, da' pana sa ma dezmeticesc au inceput sa apara unu' cate unu'... =))) E bine daca n-ai o zi ghinionista. La mine joia imi da mereu palpitatii. :D

      Ștergere
    3. @Vienela =))) Ar fi si mai ceva daca invata dimineata si tu sa te trezesti intr-o zi de sambata fara sa-ti dai seama de lucrul asta si sa-l ridici repede din asternuturi zicandu-i sa se duca la scoala ca a intarziat! :)))

      Ștergere
  4. Pai cum asa, Andreea, tu ai de munca pana peste cap si ceilalti nici nu sunt la slujba ?... Cred ca de asta ai postat pisica aia. Nu e serioasa, e suparata si cere razbunare ! :))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Din fericire si printr-un miracol am reusit sa termin tot ce aveam de facut in privinta hartoagelor lunare ieri. Chiar am fost la foc automat tocmai din cauza ca nu vroiam sa ma intind pe mai multe zile. :D
      Pisicu' intr-adevar pare pus pe ceva fapte de razbunare pe care le ascunde in spatele seriozitatii... :)))

      Ștergere
  5. Nici mie nu imi place dar nu-mi explic de ce. Adica da, parca toate se intampla fix astazi dar de aici si pana la superstitie.... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Superstitie era aia cu zilele de marti, da' la mine s-a mutat joia. Deci si pentru tine tot joia e nefasta... Io zic sa dam o lege s-o scoatem de la numaratoare. :))))

      Ștergere
  6. Mai tre sa vad ultimul sezon. ca s-a terminat... Si mie imi place serialul, desi la primul episod eram ceva gen. iuuu scarboooos.. cah... Daca vrei o portie de Matt Bomer si de arta si chestii jmekere, incearca White Collar. Eu una sunt innebunita dupa el. Ah si mai recomand si Arrow. Stephen Amell *sigh* e un super mascul <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. =)))) Duly noted, miss! Matt Bomer parca nu prea ma atrage. De fapt nici nu stiam de existenta lui pana nu s-a vuit ca l-ar juca pe Christian si atunci am vazut cateva poze. Da' poate-s eu prea pretentioasa si nu vad pe nimeni good enough as Christian. =))))))) Da' de film, White Collar, am auzit ca-i bun. :D

      Ștergere
  7. Mda, văd că nu sunt singurul căruia joia nu-mi prieşte.
    Credeam că sunt eu atipic...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, nu, deloc! :D Cred ca in curand facem un club... Hmm... :))

      Ștergere
  8. Hai ca aproape a trecut ziua... sper ca esti deja acasa si te relaxezi!
    Chiar asa rau nu a fost, nu? Sau a fost? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D A fost rau, dar ma asteptam. Acum ma bucur de ziua asta de vineri care sper sa fie happy. :D

      Ștergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template