Comments

marți, februarie 05, 2013

Adventure List 10 No. 1

Posted by at 14:28 Read our previous post
Toate blogurile Andreei imi plac in mod deosebit. Mi se par ... calde, warm, girly, dragute, cotton-candy-and-pink-unicorns, stupid-grin-on-my-face kinda blogs. Are ea o idee draguta ce presupune intocmirea unor listute cu chestii propuse spre realizare pentru a iesi din rutina, pentru a te simti mai bine sau poate doar din cauza ca ai fi vrut de mult sa faci acel ceva si iti scapa din vedere. Cu o lista... parca te simti mai impulsionat sa le bifezi ca "done". Eu am preluat ideea ei si-am prelucrat-o nitel - listele ei se numesc "Adventurous List" si enumera cate trebi ii vin in cap pe moment; ale mele se vor numi "Adventure List 10" si vor avea 10 "scopuri". Nu va ganditi la scopuri marete sau prea serioase sau ceva asa. Din contra! Trebi marunte, dar semnificative pentru propria stare de bine. Luati ca exemple listele Andreei - aici si aici - si eventual pe a mea daca vi se pare interesant. 



  • terminat de citit "O experienta personala" de Kenzaburo Oe si "Departe de lumea dezlantuita" de Thomas Hardy;
  • cumparat ceai Twinings. Muuulte sortimente;
  • folosit mai des eye shadows;
  • gasit o biblioteca deschisa in weekend-uri si petrecut o sambata intreaga acolo;
  • gatit mai des! (new found passion)
  • cumparat perdele;
  • mai multe plimbari pe jos;
  • zambit mai mult;
  • terminat Invincible Youth 1 (asta o sa-mi ia ceva vreme...)
  • mai mult timp pentru "little beauty touches".
I say: challenge accepted!

17 comentarii:

  1. Aualeu, nu stiam ce am uitat noi!!! Sa luam perdele. :)) Merci Bora Bora de reminder.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Cu placere! Eu ma tot tin sa iau perdele de nu stiu cand. Poate acu o sa-mi stea mai tare pe creier. :D

      Ștergere
  2. "Departe de lumea dezlantuita" de Thomas Hardy - iubesc aceasta carte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Eu acum m-am apucat s-o citesc, numai ca lipsa asta de timp ma omoara. SI as avea atatea altele pe lista de "citit"... :D

      Ștergere
  3. Nu Găsesc nici dacă o să caut o bibliotecă deschisă sâmbăta.... :))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mult spor la indeplinirea listei. Ma bucur ca iti plac aiurelile mele :3

    RăspundețiȘtergere
  5. Hopa, iata ceva ce ne diferentiaza. Pe mine ma plictiseste gatitul, insa ai putea sa ne postezi pe blog cele mai noi si mai delicioase retete facute de tine. :D Pe de alta parte, as da orice sa ma trezesc, pe nepusa masa, insufletita de aceasta noua pasiune. :P Cam greu spre imposibil. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt nici eu tocmai ...mmm cum sa zic?... E doar o chestiuta nou descoperita si imi cam place. Mai ales ca parca mananc mai cu spor ce gatesc eu. =)))) Am sa incerc sa si postez despre, dar oricum e o activitate destul de rara. Tocmai de-aia am notat-o pe lista in speranta ca poate voi gasi nitel mai mult timp si pentru. :D

      Ștergere
  6. Very nice list :D Imi place :D Ideea cu biblioteca pare foarte faina :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Whoaaa de cand vreau asta cu biblioteca... Sper sa reusesc s-o realizez p'asta. :D

      Ștergere
    2. Poate ne gasim intr-o zi in biblioteca facand acelasi lucru :))

      Ștergere
    3. Nu prea cred ca exista biblioteci deschise sambata, cel putin nu la noi. Daca reusesti totusi sa afli ceva, anunta-ma si pe mine. :))
      In rest, listuta ta este simpatica, are doar chestii care pot fi bifate usor.

      Ștergere
    4. Stiu sigur ca biblioteca de langa mine e deschisa si sambata, dar e micuta raaau! Si la un moment dat scosesera sala de lectura si nu stiu daca au mai refacut-o... :( Dar de curiozitate am sa trec pe acolo si iau toate detaliile si le bag aci pe blog. :D

      @Vienela Listuta pare intr-adevar usurica, dar pentru mine parca-i una dintre muncile lui Hercule! =)))

      Ștergere
  7. Thomas Hardy, ceai Twinnings. app daca gasesti, zi-mi si mie de unde il iei ca vreau si eu :D
    Ce face 50 shades din noi. Apropos ai citit Christian Grey's POV? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ceai Twinings trebuie neaparat sa gasesc! Am baut la munte si e absolut deliciooos!!! :D Cand gasesc te anunt!! :D
      N-am citit inca pentru ca aveam deja incepute amandoua alea de le-am numit acolo si vreau sa le termin inainte sa ma apuc de altceva. Urasc sa las carti neterminate. :D

      Ștergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template