Comments

vineri, februarie 15, 2013

Funny Friday = Caturday (13)

Posted by at 18:43 Read our previous post
Una dintre rubricutele mele preferate, de altfel, rubricuta ce a prins foarte bine. Am o galagie de poze cu pisici! Daca aveti si voi si vreti sa apara aici (evident, cu mentionarea sursei) astept un mesaj pe pagina de Contact. 

Tema de azi: Pisici iubarete... (asta ca tot a fost Valentine's Day)









Happy Caturday! 

--------------
Vezi si: Caturday 1Caturday 2Caturday 3Caturday 4 , Caturday 5 , Caturday 6 , Caturday 7 , Caturday 8Caturday 9Caturday 10Caturday 11, Caturday 12

post signature

22 de comentarii:

  1. Se putea sa nu imi placa? Mieunatele astea sunt febletea mea!
    Frumoase fotografii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi! Si mie-mi plac la nebunie! Clar sunt bagate la categoria "metode de combatere a stresului". :D
      Ma bucur ca ti-au placut!

      Ștergere
  2. Sunt tare simpatice pisicile astea iubăreţe!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum sa nu iti placa niste alintate blanoase?!
    (Postarea ta e in ton cu manichiura mea. Chiar azi mi-am mazgalit niste motonei negri pe unghii :D )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Whoaaaa ce draguut! Mie mi-e teama sa ma bag la astfel de "arta pe unghii" pentru ca nu-s prea rabdatoare din fire si mi-e ca arunc cu ele de pereti pana la urma. :)))
      Zi cu soare sa ai!

      Ștergere
  4. Vezi?Ti-am zis ca imi dai ceata. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. =))))) Ce ma mai amuza expresia asta! Trebuie sa ma apuc s-o folosesc ca altfel o uit si nu vreau! =)))

      Ștergere
  5. Moama ce de love pe aici :D Love is in the air at caturday ! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt adorabile pisicutele indragostite. :) Frumoasa selectie. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie daca-mi arati pisici...mi-ai facut frumoasa toata ziua :)
    Sunt tare dragute!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe! Ma bucur ca ti-au placut! Si eu sunt exact la fel cu pisicile. :D
      Zi frumoasa!

      Ștergere
  8. Aveam si eu intr-o perioada calculatorul plin cu pisicute, in cele mai neasteptate ipostaze. Toate sunt dragalase, dar parca prima poza este reprezentativa pentru indragosteala. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu m-am indurat sa le sterg si-am zis ca cel mai bine le pun rand pe rand pe blog si asa scap de ele si din calculator. :)) Ma bucur ca ti-au placut! :)

      Ștergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template