Comments

vineri, februarie 15, 2013

Dimineata pe racoare... trezit bine.

Posted by at 18:12 Read our previous post

Pe principiul "toate mi se-ntampla numa' mie", a venit o continuare la articolu' asta mult mai devreme decat imi doream. 

Azi, vineri, 15 februarie, ora... habar n-am, ca dormeam dusa si era intuneric afara (aka jaluzele trase). Deodata linistea e brusc intrerupta de soneria telefonului Miresului. Buimac, se ridica din pat si raspunde cu un oftat:
- Da!
- Ha ha... ce faci, ma? aud si eu vocea interlocutorului, voce care trada starea de "mers pe 7 carari".
- Dorm, ce crezi ca pot sa fac la ora asta?
- Auzi... n-ai si tu niste tigari? Nu vii cu niste tigari incoa'? intreaba omul continuand sa se hlizeasca. 

Inchis telefon, injurat si bagat inapoi in pat (nu neaparat in ordinea asta). Ce sa mai adoarma Andera cand Miresu' incepe o veritabila simfonie de  sforaituri in La major? Dupa cateva inghionteli, parca parca dau sa atipesc cand... pisicii i se face pofta de plimbari, asa ca incepe sa racaie usa pana o deschide. Vorba lu' frate-meu (habar n-am de unde vorba asta, da' prinde...): Lemne si pietre dupa tine, Tutu (a se citi "Tzutzu")! Ma ridic, inchid usa, da' incep iara sforaielile. Inghionteli, aproape atipit cand... pisica vine inapoi... Ridicat, inchis usa, inghionteli contra-sforaielii, aproape atipit cand... Suna alarma telefonului Miresului. Baga repede un snooze, inceput sforaieli, inghionteli, aproape atipit... Al doilea snooze. Si al treilea. La al patrulea am cedat nervos. 

Si totusi m-am trezit bine... 

Hai pa si zi colorata sa aveti!


post signature

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Oh, chiar ca! :D Acu-s pe cale sa ma bag iar la somn. Sper sa nu mai am asa evenimente maine dimineata.:)

      Ștergere
  2. Aaa, pai stai aproape bine draga mea!
    Pe Cici meu (mitza mea) o apuca zbantuiala pe la 11 noaptea!
    Imi place fotografia lui Tutu se vede ca e treaz bine! :)
    Wee placut sa ai!
    P.S. Mie drag sa te citesc! Ma bucur ca m-ai gasit, ca asa te-am gasit si eu pe tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eheee dac-o apuca si pe a mea numai la 11 noaptea ar fi fost bine pentru ca toata lumea e treaza la mine in casa atunci. :D La noi cu diminetile e problema mare. :))
      In fotografie din pacate nu-i pisica mea. Ea are o aversiune clara fata de aparatul foto si refuza sa stea la poze... :)))
      Ma bucur ca-ti place aici si sentimentul e clar reciproc. Sa ne citim cu bine, zic!
      Si tu sa ai un weekend de nota 20! :D

      Ștergere
  3. Cred ca sunt la moda telefoanele date la ore imposibile. Pe baiatul meu l-au sunat niste prieteni la 2 noaptea sa ii ceara tigari. Bine-nteles, si ei erau pe sapte carari. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil as fi privit lucrurile un piiiic diferit daca mai erau adolescenti, dar deja la peste douazeci si ceva, ai anumite asteptari. Si culmea e ca nu-i prima oara. Oameni si oameni... :D

      Ștergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template