Comments

marți, aprilie 10, 2012

La bloc (3)

Posted by at 16:12 Read our previous post
A trecut ceva timp de cand am postat eu povestioarele cu si despre ai mei dragi vecini, aici si aici. Ziceam eu pe atunci ca imi urasc vecinu' de la etaju' de dedesubt. Nu s-a schimbat absolut nimic in privinta asta... 


Dumnezeu stie ca fac tot posibilul sa-l evit pentru ca de fiecare data cand il vad, trezeste in mine niste instincte criminale atat de puternice incat nu cred ca le voi mai putea tine sub control pentru mult timp. Mai nene, da' nu stiu cum naiba se intampla ca exact oamenii cu care nu vrei sa ai nimic de-a face, exact aia iti tot apar mereu in fata ochilor. De data asta, l-am inundat. Din nou. Totusi, de data asta n-a mai venit omu' sa-mi spuna cate catralioane a dat el ca sa-si faca apartamentu' asa cum a facut data trecuta (noi incercam sa reparam tevile in timp ce el facea schite cu cheltuielile umflate la maxim...). E si asta o imbunatatire... Inteleg ca nu-i o situatie buna, da' nici pentru mine nu e, omule! Chiar crezi ca m-am bagat io sa sparg tevile intentionat doar ca sa am placerea de a te inunda pe tine?? 

In fine... L-am luat pe handyman domn Paul, l-am pus in fata cazii si s-a pus omu' de daramat baia... In tot timpu' asta am multumit cerului de nspe mii de ori ca n-am apucat sa punem gresia si faianta... Descoperit problema, speram sa se rezolve in seara asta... sau maine... sau cat mai repede ca nu rezist fara cada! Va tin la curent. 

Io cu aparat, io fara poze. Evident, trebuia sa vorbesc despre weekendu' la munte si sa pun niste pozici... Da' am ramas fara poze si acu le astept ... Imediat ce le am, bagam postarea. Ce pot sa zic e ca a fost superb. Ce mai sus de superb? Ala e! 

Hai pa.

3 comentarii:

  1. Da, foarte tare veciunul tau, ce sa zic....
    Si eu am unul tot asa sub mine numai ca lui ii place enorm de mult sa ne ameninte cu politia si alte cele.
    Faina povestioara, pacat de inundatie.
    Have a good day.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Iulian Naaaa... asta "al meu" nu le are cu politia, insa in secunda in care observa el ca nu-i ceva in regula, da fuga la administrator... :))
    Intr-adevar, pacat de inundatie, da' ma consolez cu gandu' ca doar el a fost inundat. La mine n-a fost nimic de genu'... desi am ramas cu ditamai gaura in masca de la cada. :)))
    O zi cu soare sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai al meu nu prea are la cine sa mearga ca el e presedintele de scara. I hit tha jackpot...iei me...:)) asa ca el da cu telefonu. :))

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template