Comments

luni, aprilie 06, 2009

Snick back in action!

Posted by at 20:00 Read our previous post
Welcome back, Dani! Cum altfel sa revina in actiune, daca nu cu o leapsa? :)) Zau ca a inceput sa-mi placa si chiar vroiam sa postez mai devreme, dar de data asta munca nu mi-a permis... In plus, mi-as fi disperat colegii sa tot schimb melodiile in playlist! O sa intelegeti imediat de ce spun asta cand voi explica regulile jocului de azi:

1. Pune playerul pe shuffle
2. Apasa "inainte" pentru fiecare intrebare
3. Foloseste titlul melodiei ca si raspuns la intrebare chiar daca nu are sens. Nu trisa! :))) 

So... let's begin!

1. How are you feeling today?
Ray Charles - Hit the road Jack ; Asta da! Melodia asta e superba si te face sa o fredonezi indiferent daca stii versurile sau nu, daca te pricepi la engleza sau nu, daca te simti bine sau nu. Oricum ar fi, reuseste sa ma faca sa ma simt bine. 

2. Will you get far in life?
Jay Gordon - Slept so long ; He he! Adevaru' e ca tin la somnu' meu , dar chiar nu stiu cum sa interpretez ca si raspuns pentru intrebare... :))

3. How do your friends see you?
Gary Jules - Mad world; Nu-mi vine sa cred! Asta chiar se potriveste! Intr-adevar, toti prietenii, amicii, cunostintele stiu ca-s tacanita de fel... Asta ca sa iau decat titlul piesei, nu si melodia in sine care e destul de trista... sau asa mi se pare mie. 

4. Will you get married?
Akon - Sorry, blame it on me ; Ei bine, domnu' Akon zice sorry, n-o sa te mariti, da' poti sa dai vina pe mine. Mercic frumos, domnu', asta ma face sa ma simt mai bine.

5. What's your best friend's theme?
Vaya con Dios - Some like it hot ; In nici un caz! Adica daca e s-o iau in sensul propriu, cea mai buna prietena a mea cred ca abia stie o melodie de la Vaya con Dios. Daca e s-o iau in sensul figurat, prietenei de care vorbesc i se potriveste de minune titlul melodiei! She's hot! :))

6. What is the story of your life?
Spit - Falling ; Hmmm... habar n-am... life's like a roller coaster cum spun aia de la radio. Nu e numai in cadere libera zic eu... :)

7. What was highschool like?
Santana - Corazon Espinado ; Ha ha ha! Asta clar... Eram vesnic indragostita in timpul liceului. Ba de un coleg de clasa, fapt de care faceam mereu misto cu a mea colega Ginuta, ba de profu' de mate din clasa a 9 a dupa care 3 sferturi din fetele din clasa salivau, ba de unu' de la B... Da' au fost degeaba. Nu s-a concretizat nimic cu absolut nimeni care avea legatura cu liceul. :))

8. How can you get ahead in life?
Tokyo Hotel - Don't jump ; Ha ha ha!!! Nu stiu cum naiba s-au nimerit asa ca zau la fiecare intrebare am dat "inainte" o singura data si am o groaza de muzica bagata acum in winamp. Deci, clar, asa o sa ajung departe in viata. Toata chestia e sa ma suport pana ajung acolo si sa nu cumva sa sar inainte. :)))

9. What is the best thing about your friends?
Ian Carey ft. Michelle Shellers - Keep on rising ; Exact! Prietenii mei sunt plini de energie exact ca melodia asta, ca daca as lua doar titlul n-as sti cum sa fac o corelatie. :))

10. What is in store for this weekend?
What's Up - I don't know ; Ha ha ha!!!! Zau daca-mi vine sa cred!! Chiar habar n-am ce-am sa fac in weekend... Bine...  de fapt melodia asta e un demo, un fel de intro ceva de genu' al tacanitilor de What's up si Spuma. 

11. What song describes you?
Nirvana - Lake of fire ; Hmmm... cred ca da... Daca stau sa ma gandesc bine, luand in considerare si versurile, chiar da! 

12. What song would describe your grandparents?
Iggy Pop - The passanger ; Ummm... Banuiesc ca merge intr-o oarecare masura ca melodia asta e la fel de "old" ca si ei. :))

13. How is your life going?
Madonna & Justin Timberlake - 4 minutes ; Adevaru' e ca niciodata n-am destul timp sa fac tot ce-mi propun. Merge! :))

14. What song will they play at your funeral?
Spuma - Numai cu tine ; Ha ha ha ha!!! Desi e o melodie lenta si destul de draguta, e totusi o melodie de dragoste; habar n-am cum de au facut tacanitii astia o melodie in care sa nu foloseasca injurii. Pana la urma cred ca ar merge asta la inmormantarea mea... :)))

15. How does the world see you?
Aerosmith - Dream on ; Hmmm.... nu stiu sa fac o corelatie aici, da' melodia  e superba! 

16. Will you have a happy life? 
Bon Jovi - It's my life ; Doamne, bine ca n-a picat la intrebarea asta melodia celor de la Aerosmith! :)) Aici da, intr-adevar, e viata mea, o traiesc cum stiu si cum ma pricep mai bine. :)

17. How can i make myself happy?
Rod Stewart - Do ya think i'm sexy ; Umm... habar n-am de unde am melodia asta, cred ca de la fluture, ca eu habar n-aveam de existenta ei. :))) Oricum ca si raspuns pentru intrebare... hmm... pai daca fericirea mea atarna de intrebarea asta am sa intreb pe toata lumea! :))

18. What should you do with your life?
Smiley ft.  Don Baxter - Cea mai tare piesa ; Evrika! Am aflat ce trebuie sa fac cu viata mea! Trebuie sa-l detronez pe Moga!!! 

Dani, multumesc frumos, chiar a fost distractiv si abia asteptam sa ajung acasa de la munci ca sa vad ce iese aici. Am dat "inainte" o singura data la fiecare intrebare si am postat exact melodia pe care o alegea winampu', dar am incercat sa gasesc eu o corelatie ceva pe acolo... :))
Andu, fa ceva distractiv ca esti la leapsa! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template