Comments

duminică, aprilie 12, 2009

Fara titlu

Posted by at 00:38 Read our previous post
Am mai pierdut un prieten... Si totusi e pentru prima oara cand constientizez, realizez si regret, si asta pentru ca intr-adevar imi pasa. Da, banuiesc ca pana acum am fost indiferenta de fiecare data cand s-a intamplat, dar asta doar pentru ca lucrurile veneau de la sine, interveneau anumite treburi ce ne plasau in grupuri diferite de persoane, ne promiteam ca o sa ne vedem poimarti, evident nu se intampla, ca mai apoi sa renuntam sa mai incercam. Cele mai enervante lucruri sunt neputinta si inutilitatea in cazul de fata. N-am ce sa fac, n-am cum s-o dreg si in nici un caz nu pot sa intorc timpul. Ciudat este ca a trecut ceva timp de cand s-a intamplat asta, dar abia acum realizez cat de mult ii simt lipsa.

Si iar imi vine s-o iau din loc, sa aleg un indicator la intamplare si sa tin directia aia pana nu ma mai tin picioarele. Cred ca intr-o zi chiar am sa fac asta...

Imi pare rau...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template