Comments

duminică, martie 01, 2009

A fost odata...

Posted by at 18:15 Read our previous post
Nu, n-am sa ma apuc sa scriu povesti. Imi place doar cum suna si se cam potriveste cu vremea de afara. E asa cald si frumos si seamana cu sfarsitul unei povesti cand zice : si-au trait fericiti pana la adanci batraneti si iti apare in minte o imagine colorata cu un peisaj scaldat in lumina blanda a soarelui...

Ok, gata cu imaginile de basm si sentimentalismele si chestiile siropoase. Nu le am cu astea. Vroiam sa vorbesc de fapt despre un mesaj pe care l-am primit azi si care a fost exact pe gustul meu. Adica simplu, scurt si la obiect. Mesajul spunea: "La multi ani, femeie!". A fost superb! Pana la urma... a inceput primavara, nu? E o zi frumoasa si o ocazie de a te simti mai bine ca de obicei. Un  mesaj trimis, o vorba buna, o urare sau un simplu "La multi ani, femeie!" clar iti pun un zambet pe fata. 

Prin urmare, la multi ani tuturor si sa aveti o primavara frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template