Comments

sâmbătă, februarie 28, 2009

Tocuri...

Posted by at 20:12 Read our previous post
N-am mai fost la un botez, o nunta, o.... ceva de genu' de nu stiu cand. Dar azi am avut o obligatie fata de niste oameni si am fost nevoita sa merg la botezul fiului lor. Acu deh, am crescut, prietenii incep sa aleaga institutia (casatoria), apar plozii, apar altfel de responsabilitati... Mereu cand ma gandesc la asta imi vine in cap vorba aia: Casatoria e o institutie minunata. Dar cine dracu' vrea sa traiasca intr-o instituie?... Unde-s zilele cand urlam de afara la mama sa iasa pe geam sa-mi arunce bicicleta si o sticla cu apa?...

In fine, sa revenim la botez. Am ajuns la biserica, am intrat si... nu stiam in ce parte s-o apuc, bisericuta destul de mica fiind si aproape intesata cu oameni. Nimic spectaculos, nimic iesit din comun avand in vedere  faptul ca oamenii la care am mers pentru botezul  fiului nu-mi sunt apropiati, nu le stiu prietenii, familia... Intr-un final am reperat nasii pe care din fericire ii cunosteam. M-am apropiat cu greu si am vazut inca o femeie cu o gargarita in brate stand langa nasa cu copilul la care mergeam eu. Ok, boteaza doua gargarite in acelasi timp. Din nou, nimic spectaculos, nimic iesit din comun. Dar.... Cand s-a terminat cu slujba si urma miruirea gargaritelor, am asistat la un adevarat concert de oracaieli si miorlaieli. Subit ma simteam in interiorul televizorului dat pe Animal Planet. Cele doua mese asezate de o parte si de alta a bisericii s-au umplut de gargarite si nase agitate sa le despoaie pentru ungere. Va puteti imagina nu mai putin de 9 gargarite zbierand fiecare pe limba ei?... 9 botezuri in acelasi timp, 9 familii in acelasi timp in bisericuta, 9 nase agitate, 9 nasi incurcati care habar n-aveau pe ce lume traiesc in momentele alea, prietenii a 9 familii .... In doua cuvinte... haos total! Surprinzator, cele 9 gargarite au fost botezate in nici o ora... 

Inca imi mai bubuie capul ca dupa un concert cu boxe d'alea imense... Ce masa? Ce petrecere? Ce sa mai stau la taclale cu familia dupa asemenea experienta?... Am fugit acasa cat am putut de repede. Naiba m-a pus sa port tocuri... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template