Comments

luni, februarie 11, 2013

Idei de cadouri pentru Valentine's Day

Posted by at 13:28 Read our previous post
Da, Valentine's Day, Dragobetele, 1 si 8 martie, Craciunul si toate asemenea sarbatori au devenit mai mult ceva comercial decat ceva sentimente. Da. Iarasi da, ar trebui, bineinteles, sa fie mai mult despre sentimente decat despre cadouri si da, indragostitii n-au nevoie de o anumita zi pentru a-si arata iubirea.

Totusi... totusi, atata vreme cat exista oameni care daruiesc cadouri si inafara sarbatorilor, atata vreme cat sarbatoarea insasi este ceva de bine, este motiv de bucurie, este un motiv in plus (nu motivul principal, ci doar unul in plus) pentru a darui o atentie din dragoste, de ce sa nu ne bucuram de ea? E ca perioada reducerilor: poti face cumparaturi oricand iti doreste inimioara, dar in sezonul reducerilor ai un motiv in plus.

Asadar Andera s-a gandit sa incropeasca o listuta cu ceva idei de cadouri dragute si la preturi mai mult decat acceptabile in cazul in care sunteti in impas. Lista nu trebuie sa fie neaparat doar pentru Valentine's Day! Daca lunea viitoare te trezesti cuprins de dorinta de a-i cumpara fiintei iubite un cadou doar pentru ca-i luni, lista se potriveste de minune si atunci!

1. Dupa cum bine stiti, Andera e mare fana ceasuri. Nu le-am numarat, dar cred ca as putea pune cate 4 ceasuri pe fiecare mana a fiecarui membru din familia mea si tot mi-ar mai ramane si pentru picioare. Don't do the math... Totusi, sunt o gramada de alte modele pe care mi le doresc. De exemplu, in toata colectia mea de ceasuri inca nu am unul cu curea metalica!! Stiu, rusine mie... Asadar gasit Andera doua modele pe care le recomanda (bagate, de altfel si pe wish list-ul meu).


Detalii tehnice si de pret despre minunatia din stanga gasiti aici, iar pentru cea din dreapta, aici. Andera likes.








2. Totusi... nu toata lumea e maniaca este la fel de pasionata de ceasuri, dar pot sa promit ca orice femeie apreciaza bijuteriile, zorzoanele, gablonturile... implicit casetele de bijuterii. Pot spune din experienta personala ca un astfel de cadou e clar aducator de zambete. Eu am primit-o de ziua mea de la colegi. Nu-i tocmai din onix ca cea pe care v-o recomand, dar isi face treaba. Detalii despre obiectul asta dragut aveti aici
3. Ca tot veni vorba de bijuterii si zorzoane, aici puteti apela cu incredere la o gramada de idei, modele, nuante, palete si materiale. Bagati bine de seama ce anume poarta ea si alegeti in concordanta cu. Altfel... riscati sa le luati degeaba. Asadar puteti alege bratari, cercei si lantisoare in conformitate cu preferintele ei. Bratara de mai jos e pe lista proprie de dorinte, dar nu-i potrivita pentru o persoana ce prefera accesorii vintage, spre exemplu. 
4. Un alt accesoriu care a inceput sa devina din ce in ce mai cautat si-i tocmai bun de cadou este brosa. Ca-i retro sau vintage, clasica si eleganta sau in diverse forme dragute, cu siguranta daca nimeriti stilul, va fi un cadou foarte apreciat. 
Ei bine, cred ca acu aveti de unde alege. Dupa cum spuneam - si as vrea sa accentuez treaba asta - preturile sunt foaaarte ok. Recomandarile mele au fost alese tinand cont si de aspectul asta si v-ati putut convinge cu ochii vostri. Acu... nu pot decat sa va urez spor la cumparaturi si as vrea sa aud si de la voi ceva pareri, dar mai ales, ce ati hotarat pana la urma sa daruiti persoanei iubite!

Hai pa si zi colorata sa aveti!

16 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Mi-au placut si mie, dar eu am ramas setata pe ceasuri! Pe alea clar trebuie sa le am mai devreme sau mai tarziu! :D

      Ștergere
  2. Sincer, ca oricarei femei desigur ca îmi place sa primesc cadouri dar am o "pasarica"! Nu în zile din acestea "comerciale"! O saptamana frumoasa draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe! :D La mine nu prea conteaza ziua. Nici ziua mea de nastere nu prea mi-o aduc aminte fara sa fiu ajutata. :)) Ca-i cu zi speciala sau nu, tot imi plac zdranganelele. :))
      Zi cu soare sa ai!

      Ștergere
    2. Minnie, noroc cu zilele astea comerciale ca altfel nu ne-am mai aminti de lucrurile care conteaza cu adevarat!

      Ștergere
    3. Pe de-o parte cam asta-i un adevar trist valabil pentru multa lume. Pe de alta, incercam sa ne axam pe oamenii care stiu sa iubeasca la fel in fiecare zi a anului. :)

      Ștergere
  3. Bratara cu ceas e perfecta! :D Nu m-ar deranja sa o primesc :-"
    Eu nu am cumparat deocamdata nimic... si nici nu am vreo idee anume, probabil va fi o decizie pe ultima suta de metri. Prefer sa ma gandesc mai mult la partea cu facutul, decat cumparatul. Imi place sa pregatesc eu ceva anume decat sa cumpar vreun obiect mai putin special. Un desert aparte, niste scrisorele, sunt mai mult pe stilul meu :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa! Si bratara cu ceas e pe listuta mea de cumparaturi. Acu... eu am facut postarea asta ca idei de cadouri pentru Valentine's Day, dar as putea sa pun un semn de egal "Andera's wishlist". :))
      Eu sunt un picut mai comoda din fire si lenea mea e la ea acasa, deci nu prea sunt indemanatica. Prefer sa cumpar. :)))

      Ștergere
  4. ceva funny cred si eu ca este cel mai nimerit !

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac si ceasurile. Sunt interesante!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh si am mai gasit si alte modele interesante acolo, dar astea sunt primele pe lista. Ma bucur ca ti-au placut! :D

      Ștergere
  6. 14 februarie este o zi speciala pentru mine. Steaua joaca cu Ajax Amsterdam! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. =)))))))))) Pot sa-ti recomand si niste produse barbatesti, desi nu stiu daca gasesc ceva tocmai legat de fotbal. In ceea ce priveste meciul respectiv, nu pot spune decat "Hai Dinamo!" =)))))))))

      Ștergere
    2. Nu, recomandarile din postarea aceasta sunt foarte bune, dar pentru Dragobete. :))

      Ștergere
    3. A, am zis eu acolo ca am folosit Valentine's Day doar ca titlu, far lista e buna pentru orice fel de ocazie, ba si fara ocazie. :D

      Ștergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template