Comments

luni, februarie 06, 2012

Post de an nou

Posted by at 12:29 Read our previous post
Cred ca acu, deja in luna februarie, nu mai are rost sa zic trebile alea cu "bine ne-am regasit in nou' an", nu? Chiar daca practic e prima oara cand scriu aci pe nou' an... In fine... Halal inceput...

Da, n-am mai avut timp sa scriu si nici nu stiu cat si cand o sa mai pot sa postez. De fapt nici nu aveam de gand sa mai scriu... da' m-am simtit datoare cu ceva explicatii avand in vedere faptu' ca sunt ceva oameni care inca nu m-au uitat. Multumesc. 

Anu' trecut a fost unu' plin de evenimente pentru mine, evenimente ce tin de viata personala. Anu' asta am zis sa-l dedic profesiei. Ar cam fi cazu', la naiba... A trebuit sa aleg ce drum sa urmez practic. Eh si de la inceputu' anului invat... O concluzie generala ar fi ca urasc si mai tare legislatia noastra... Da' cum e posibil sa redactezi legi in asa fel incat sa nu le inteleaga nimeni sau sa le inteleaga fiecare dupa cum ii taie capu'?? Zau ca tre' sa faci scoala pentru asa ceva. Oameni nebuni... 

Inafara de trebile cu munca, am inceput anu' facand mobila in continuare: am facut cuieru', pantofaru' si un fel de lada de pat. Totusi... cu ce numere vad afisate la avizier pentru intretinere a trebuit sa punem trebile pe hold. Nu serios acu, cum se asteapta astia ca oamenii sa plateasca un salariu de om pe intretinere?... 

Trecand si peste asta, am hotarat sa vad cat mai multe din tara asta si din Bucuresti (stau aci de cand ma stiu si io n-am intrat niciodata in Casa Poporului...) si asta in compania unor oameni care merita. Am luat inca de anu' trecut dupa nunta hotararea de a nu-mi mai pierde timpu' cu tot felu' de oameni. Totusi, din pricina vremii nu prea s-a putut face mare lucru in privinta asta, da' am apucat de-am vazut Antipa si mi-a placut la nebunie. Cafeneaua anexata la muzeu e tare draguta si am mers acolo din nou si aseara. 

Pe 23 a fost ziua mea... Am mai imbatranit cu un an, da' zau de nu mi-a placut cel mai mult anu' asta. Initial Miresu' ma tot batea la cap sa mergem la munte de ziua mea. Io urasc sa ies din casa iarna si mai ales sa mai merg si la munte. Asa ca am cedat nervos si i-am zis sa se gandeasca la ceva ce mi-ar placea mie, si nu lui. Asa ca am avut parte de o zi tare draguta. A planuit Miresu' meu ce a planuit si imi zice sa-mi tin ziua de duminica 22 libera (23... lunea,...). Vine ziua cu pricina, il vad pe Mires ca-si cauta ceva pantaloni de stofa, pantofi... Miresu' e omu' in blugi de regula, deci ma uitam la el ca pinguinu' la motor. Schimb tinuta si eu si plecam. Am mers la restaurant japonez si am fost super incantata. Initial am cerut si-o furculita, da' pana la urma io am mancat cu betele si Miresu' cu furculita. A fost mai usor decat am crezut sa mananc cu bete. Delicioasa mancarea, da' evitati inghetata de ceai verde... Terminam, da' Miresu' tot imi zicea ca-i prea devreme asa ca am dat si-o tura de Cismigiu si-am luat-o catinel spre Odeon. Am vazut Marchizul de Sade si e o piesa pe care tre' s-o vedeti. 

Poate ca la teatru m-as fi asteptat avand in vedere faptu' ca toata lumea apropiata mie stie ca am o pasiune pentru, da' zau ca n-as fi crezut sa se induplece Miresu' sa ma duca la restaurant japonez. Culmea e ca am mai facut o rezervare acolo si pentru 14 februarie. :D Iar imi iau betisoare. 

Am continuat cu articolele platite si a cam devenit ceva lunar. Part time job. Mi-a adus blogu' asta si prieteni si trebusoara asta platita. Multumesc blog!

Zapada si gheata imi dau de furca. Nu exista pe lumea asta incaltari in care sa nu-mi intre mie apa, asta in primu' rand. In al doilea rand, am luat o cazatura intr-o dimineata de mi-am zdruncinat toate alea. Totusi... ramasesem acolo si radeam de nebuna.... Tot vreau vara. 

Ca tot vorbeam mai sus de prietenii pe care mi i-a dat blogu' asta, respectabilul domn Nimeni mi-a facut o ditamai bucuria fix in ziua de Revelion cand am primit la posta tocmai de pe meleagurile Finlandei.... 




Acadea gigant!!!! Mii de multumiri, domn' Nimeni! 

Si continuand cu prietenii prin intermediul blogului, pe 28 decembrie domn' Christi a fost gazda pentru vin fiert. 
La mai multe astfel de intalneli, zic io! Plus motanu', ca fara el nu se poate!! Daca mai si combinam pasiunea motanului pentru Andrei cu  alergia aceluiasi Andrei la pisici... de vis! 

Inca o trebusoara ce trebuie mentionata e faptu' ca am implinit de curand un an de nefumatoare. Asta fu primu' post in care povesteam ca m-am lasat. A trecut asa repede... 

Eeheeeeei ostenii mei, ca multe-ar mai fi de zis, da' tre' sa ne oprim si sa revenim la invatat. Acesta fu postu' meu de an nou cu aprox tot ce merita a fi mentionat ca s-ar fi intamplat. N-am sa fac nicio referire la activitatea mea viitoare in online pentru ca habar n-am. 

Hai pa.

Real time update:
- Colegu' clickaie... intra incet-incet in febra nuntii
- Colega a intrat deja in febra nasitului Colegului
- Globu' globuieste
- ilustrul SS sper din toata inima sa aiba masina atat de inzapezita incat sa ajunga la birou la ora 6 seara.

14 comentarii:

  1. La mulţi ani pentru ziua ta! :)
    Îţi doresc să ai succes în tot ceea ce ţi-ai plănuit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Și eu urăsc legile... să citești ACTA și în română numai... ca să nu zici că engleza e mai complicată... și să vezi acolo ce legislație au făcut ăștia la nivel european... sau chiar mondial :))))

    Adicătelea, nu urăsc legile... mă rog au utilitatea lor... ci să învăț legi. Mi se pare cel mai groaznic.

    Bine ai revenit! :)))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, sa cresti mare, sanatoasa si fericita stimabila si tanara doamna si speram totusi sa te "vedem" mai des p'aici pe blogu' tau!

    RăspundețiȘtergere
  4. Un An Nou fericit! La multi ani pentru ziua de nastere ce tocmai a trecut si multe realizari si bucurii în iarna grea în care ne aflam! :)) Sanatate si sa ne recitim cu placere pe mai departe! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Un an de când te-ai lăsat de fumat? Bravos! Bravos! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine ai revenit, sper sa incepi intr-un ritm mai constat :D activitatea pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  7. Asa-i Bora bora ca din acadica imi dai si mie? Macar din ambalaj. :))))

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template