Comments

joi, noiembrie 17, 2011

Intr-o lume ideala...

Posted by at 11:54 Read our previous post
Intr-o lume ideala abtibildurile se dezlipesc mereu usor, fara sa lase urme lipicioase si mai ales, se dezlipesc in intregime. 
Ultima oara cand mi s-a intamplat sa-mi fac nspe mii de draci din cauza asta a fost destul de recent: ziua gemenelor nasilor nostri, pe care gemene vi le-am prezentat cum se cuvine aici. Incercand sa dezlipesc abtibildurile cu preturile de pe cadouri mi-am blestemat zilele, zau asa! Imi plac magazinele unde vanzatoarele ma intreaba daca produsu' pe care-l cumpar e cadou si daca vreau sa dezlipeasca ele pretu'. Daaaa! Vreau!

Tot in articolu' ala cu prezentarea gemenelor i-ati cunoscut si pe Jimmy si Bin Laden, motanii nasilor, si pe Moise - motanu' care-si face veacu' la Mires la bloc. Intre timp, nasii au adaugat o noua achizitie in domeniul pisicesc: pe Zorro! Si tot intre timp, Moise a disparut si i-a luat locu' un alt motan care seamana leit cu el si pe care io-l strig tot Moise, da' pe care de fapt il cheama Micky parca sau ceva asa... 

Hai pa. 
----------
Citeste si despre alte aspecte care ar duce la o lume ideala aici

12 comentarii:

  1. =)))) "Îl cheamă Micky dar eu tot Moise îl strig" =)) Lasă mă că tot cu M începe :-j

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Andera style..:)) eu nu ma enervez asa usor .. doar daca chiar insista stickerul ..atunci poate ma enervez ..un pic :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Au astia niste abtibilduri de stau lipite pe viata. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Andrei =))) Exact! Tot e o asemanare acolo... Merge! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Cris-Mary Moaaaaa pe mine ma enerveaza la culme! Si daca vad resturi d'alea care refuza sa se dezlipeasca parca-mi stau in creieri si ma enervez si mai tare si incerc mai abitir sa dezlipesc! =))))

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Cristi Ooooo da! Da' chiar nu se poate sa avem si noi niste abtibilduri normale care sa se dezlipeasca usor? Sau macar sa anunte: astea sunt abtibilduri care nu se dezlipesc never ever! =)))

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Sorin Hmmm... Interesant punct de vedere... Si daca totusi e vorba sa zicem de o cartulie pe care nu pot s-o manjesc cu tix?... :D Oricum, e de retinut treaba cu tixu' pentru multe alte situatii de genu'. :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. :)):)):)) Pai.... vrei sa afli si "motivul"????
    Romanul este o fiinta "inventiva" in mare masura: daca s-ar dezlipi usor.... clientul ar desface (cu siguranta) pretul si l-ar inlocui cu alt pret muuuult mai ieftin ;) Atunci sa vezi cate cumparaturi isi face lumea cu 10 lei ;)
    Pana se va "inventa" si un sistem GENERAL cu cod de bare si scanare.... in Romanica "inventiva" nu iti ramane decat chinul si corvoada dezlipirii sau mai simplu: marker permanent negru!!! Dai cu el pe toata eticheta si gata!;))

    RăspundețiȘtergere
  9. =)) Stiu faza cu etichetele lui peste. :| Eu am primit un cadou cu eticheta pe el. Persoana in cauza uitase sa-l dezlipeasca =)

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Nimeni Hmmm,.... Uite ca la asta nu ma gandisem... Cateodata am impresia ca-s nascuta intr-o tara gresita! Cum naiba de nu mi-a trecut si mie prin cap? =))))))
    Asta cu markeru' mi se pare si mie cea mai buna solutie, da' cum mie imi sta in creier si ma mananca unghiile sa dezlipesc atunci cand vad ceva lipit, nu ma pot abtine... =)))))

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Kathy :))) Se mai intampla... din viteza! :)) Sau probabil n-a mai vrut sa se chinuie cu dezlipitu' etichetei. =)))))

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template