Comments

miercuri, noiembrie 23, 2011

Blogging - pasiune sau viciu?

Posted by at 14:34 Read our previous post
Ca tot vorbeam de lepse, am zis sa ma apuc totusi... Am primit una draguta de la Zina si zic sa-i dam drumu'.

1. Ce varsta are cel mai vechi blog activ de care aveti cunostinta?
Pai inainte sa ma apuc io de blog il citeam pe Dono. Am intrat acu ca sa-i pun linku' si vad ca n-a mai scris de prin martie, da' blogu' lui exista din... octombrie 2007.

2. Care este primul blog pe care ati comentat? Cam cand?
Primu' blog pe care-am comentat a fost blogu' (fostului) amicului ce m-a determinat sa-mi fac si io unu'. Cand? August 2008.

3. Regretati inchiderea vreunui blog? Daca da, care anume?
Parca a mai fost intrebarea asta intr-o leapsa. Era blogu' lu' Zuzu...

4. V-ar bucura inchiderea vreunui blog? Daca da, care anume?
Da. Toate blogurile care-s deschide doar de fantezie, fara vreun post publicat.

5. Care este blogul pe care-l vizitati cel mai des (inafara celui personal)?
Pai is cam 4: Bora Bora, Stiulete, Grell si Nice.

6. Cam cat timp credeti ca poate un blog sa-si justifice existenta?
Atata timp cat sunt postari pe el, existenta-i justificata.

7. In ce conditii v-ati inchide blogul?
Nu mi-as inchide blogu'. In cel mai rau caz, imi incetez activitatea pe el, da' nu-l inchid. Imi place sa-mi citesc aberatiile. Sunt cele mai interesante lecturi pentru mine.

8. Ce varsta are blogul pe care-l intretineti?
Pai s-a nascut in august 2008...

9. Cum ati decis sa deschideti un blog?
Ca raspuns la blogul deschis de un (fost) amic. La momentu' respectiv n-am luat treaba in serios. De fapt, pana in august anu' trecut n-am prea luat io treaba in serios...

10. Este bloggingul un viciu, da dependenta?
Nu stiu... Cred ca daca as fi nevoita (a se citi: amenintata cu moartea) as putea renunta la el ...
-----------------------
Vreti s-o preluati? Bora BoraCapca Cris-MaryCristiDianaEmmaDiannaDorinaAlexGrellAndreiKathyLilleeChristianAndreeaNice & coPato , PavelFilipThomasMihai MotrescuRoscataVladSoriNEllaStafidutZRoxy , IonutMax PeterRokssanaCatalinaDiverse , Costin CombaNightOn , StiuleteCamelia , Zozo , Tu1074 , Casa cu Nuci. Daca mai vrea cineva s-o preia si nu se regaseste in lista, ma trageti de maneca si va trec aci.
Inainte de a comenta sau de a raspunde la leapsa, cititi aici. 

10 comentarii:

  1. nu stiu daca e si viciu, dar pasiune e cu siguranta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Roxy Coreeect! :D Asa as zice si io. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Maybe sometimes (or not) o să o fac. Am bookmărkuit deocamdată.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Diana :D Cand o sa ai chef de lepse de genu' si cand n-o sa ai altceva mai bun de facut... poate... :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Îmi plac răspunsurile tale!
    Mulţumesc pentru invitaţie, dar leapşa asta am "rezolvat-o" cam acum vreo două săptămâni.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Max Peter Ma bucur ca ti-au placut! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. O fac şi pe asta :D:D numai că am rămas cu una datoare :P

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template