Comments

joi, octombrie 13, 2011

Alfabetic

Posted by at 12:59 Read our previous post
Se pare ca mi-a revenit chefu' de lepse, da' si cand gasesc unele atat de dragute n-am cum sa nu onorez. De data asta leapsa vine de la Ella si-i exact asa cum imi place mie: scurta si la obiect. Bine... nu tocmai scurta, da' nu tre' sa povestesc io mult.

A
- Available: Nu
- Age: 25
- Annoyance:  prostia, ingamfarea, aroganta
- Allergic: mmm.... ceva antibiotice, da' nu mai stiu exact care
- Animal: pisica
- Actor: Jang Geun Suk, Kamenashi Kazuya, Miura Haruma, Miura Shohei, Yamamoto Yusuke, Johnny Depp, Anthony Hopkins, Mike He, Oguri Shun, Kenichi Matsuyama, Tatsuya Fujiwara, Nagase Tomoya, Tanaka Koki, Mizushima Hiro, Ikuta Toma, Satoh Takeru, Seto Koji, Lee Min Ho... as putea continua asa pana maine... poimaine...


B
- Beer: prea amara...
- Birthday/birthplace: 23 ianuarie, Bucuresti
- Best friends: una si buna
- Body part on opposite sex: umm... fata?
- Best feeling in the world: happily in love
- Blind or deaf: nene, mioapa sunt, da' oarba de tot nu...
- Best weather: 28 grade
- Been in love: and also married
- Number: 2
O
- Overused Phrases: "Eeeeee pisici"
- One wish: happiness
- One phobia: dormitu' singura

P
- Place you'd like to live: Japonia
- Pepsi/Coke: clar Cola

Q
- Quail: niciodata
- Questionnaires: de regula imi plac, da' sa nu se intinda cat o zi de post

R
- Reason to cry: prefer sa plang de fericire
- Reality TV: KAT-TUN Cartoon
- Radio station: nu ascult radio
- Roll your tongue in a circle: bwuahahahahaha!!! Say what?

S
- Song: Super junior - Bonamana
- Shoe size: 36
- Sushi: inca nu...
- Skipped school: mananci calule ovaz?
- Smoked: pana in februarie anu' asta
- Shower daily: naaaaa... once a month is enough
- Sing well: umm... how should i put this? Geamurile mele au rezistat eroic...
- Swear: da
- Single/group dates: nu-s tocmai sociabila...
- Strawberries/blueberries: capsuni
- Scientists need to invent: teleportarea!!!!

T
- Time for bed: dupa miezu' noptii
- Touch your nose with your tongue: nop

U
- Unpredictable: deseori
- Under the influence: ... of?
- Understanding: da, da' nu si forgiving

V
- Vegetable you hate: alea din ciorbe
- Vegetable you love: alea crude
- Vacation spot: pe care l-as vrea? Japonia
W
- Weakness: nu-mi vine niciuna in cap acu
- When you grow up: pai... cat de grow up? Ca aproape sunt...
- Which one of your friends act the most like you: niciunu'. Ar fi culmea...
- Who makes you laugh the most: e un om, o cunostinta... Doar te uiti la fata lui si incepi sa razi
- Worst feeling: singuratate
- Wanted to be a model: oh bineinteles!
- Worst weather: ca acu. Frig, ploaie, toamna.
- Walk with a book on your head: da

X
- X-rays: nu mai stiu... parca...

Y
- Year it is now: 2011
- Yellow: so i pink up the phone and i say: "Yellow!"

Z
- Zoo animal: tigru
- Zodiac sign: varsator

Hai pa.

10 comentarii:

  1. Ce leapsa elaborata! :) Mai multe intr-una, ca sa zic asa. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca sa zic asa, colegi de zodie:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. ))))Ma bucur ca ti-a placut.

    Mi-a fost ff interesant s-o citesc.Am aflat atatea despre tine: nici prin cap nu-mi trecuse ca ai 25 si ca adori tot cei Japonez (recomand numaidecat sushi ;) ).

    RăspundețiȘtergere
  4. Oh hai ca-i "bine"daca amandoua suntem alergice la anumite antibiotice. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. De acord cu "best feeling in the world". Iti doresc sa ramai asa toata viata. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Cristi Dap dap! Dar cu toate acestea a fost succinta asa... Adica imi plac astea cu liniuta. =)))

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Thomas Pai zodia asta e buna doar pentru baieti. Pentru fete... uita-te la mine! =)))))

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Ella Daaaa mi-a placuuut! :D Adevaru' e ca chiar am zis o groaza de lucruri despre mine in lepsuta asta... :D Dap, am un sfert de secol si iubeeeesc tot ce tine de Japonia. :D Am in plac sa incerc si sushi si ramen si takoyaki si muuulte altele! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Bora Bora =))) Pai zau ca nu-mi aduc aminte! Cred ca nici mama nu-si aduce aminte daca o intreb. :)) Din fericire, pe la varsta adolescentei am terminat cu perioadele bolnavicioase si n-a mai fost nevoie de cine stie ce tratamente complicate. :D

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Nice Mercic frumooos! :D Asta doresc si eu pentru toata lumea! Cred ca daca toata lumea s-ar simti asa, am trai intr-o cu totul si cu totul alta lume... :D

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template