Comments

vineri, august 12, 2011

Jurnalul de bord al capitanului

Posted by at 10:49 Read our previous post
Si io care ziceam ca s-a incheiat calatoria si-odata cu ea s-a incheiat si jurnalu' de bord... Se pare ca mai tre' sa existe ceva inregistrari consemnate... S-au intamplat o groaza de lucruri pe care mai bine le scriu acu cat imi sunt proaspete in minte. Recunosc, asta-i mai mult pentru mine decat pentru cititori.


Mai am 9 zile pana la nunta. O groaza de draci, alergaturi si dezamagiri din cauza nuntii asteia, dar au fost si ceva surprize placute. Nu sunt o persoana foarte sociabila; prefer sa vorbesc strictu' necesar atunci cand este strict necesar. Socializez destul de rar, iar intre timp imi incarc bateriile pentru socializarile alea. Eh, din cauza nuntii am fost nevoita sa socializez mult mai mult decat poate duce personalitatea mea. Cum trec de nunta, cele doua saptamani de concediu si luna de miere o sa fiu asa cum imi zice mama mereu: "Zici ca esti salbatica! Mai vorbeste si tu... " O sa fiu doar io si Miresu' si-o sa vorbesc doar cu el ca asta-i ca si cand as vorbi cu mine. 
Ieri am fost la starea civila sa ne depunem actele pentru cununie. Din cauza lor am concluzionat ca decat sa te casatoresti in Romania mai bine iti infigi un bat adanc in fund. De asemenea si din cauza doctorilor. Sa explic: am mers acolo evident cu noaptea-n cap ca sa prindem ora pe care o vroiam. Erau deja cateva cupluri acolo, iar unul dintre ele dormise acolo peste noapte... Ar fi fost chiar banc sa nu fi fost ei primii pe lista... La un moment dat ne dam seama ca handicapata de la posta ne-a dat timbre fiscale si ne trebuiau de fapt niste chitante.... Injura, pleaca, du-te la posta. Aia de-acolo zice: "Nu merge programu' asta de plata a taxelor..." Injura, pleaca, du-te la alta posta: "Nu merge programu' asta... " Injura, pleaca, du-te inapoi la starea civila. Nu eram singurii cu problema asta. Rasuflam usurati cand ni se spune ca putem aduce chitantele mai tarziu, insa functionara aia de ne-a luat dosaru' se uita pe certificatele prenuptiale si zice: "Pe al lui e scris ca e apt de casatorie; pe al tau nu." Injura, pleaca, injura si mai tare cand Miresu' o tine una si buna ca doctorita e in concediu. Suna, noroc, e la cabinet. Miresu' se duce la cabinet timp in care io stabilesc intalnire cu tipa de se ocupa de buchete si lumanari. Ajunge Miresu' inapoi, mergem sa recuperam pantalonii de mires de la retusat, mergem sa dam comanda finala de buchete si lumanari, injura si du-te inapoi la posta. Merge sistemu'! Iuhuuu! Injura si du-te inapoi la starea civila. Da, n-am injurat in viata mea atat de mult cat am injurat ieri. Ba chiar am inventat unele noi... 

E aiurea sa bagi si casatoriile si divorturile in aceeasi sala, zau asa! Se vedea clar care era pentru ce acolo. Ba la un moment dat a venit si o fosila de circa 1800 de ani si se interesa de ce are nevoie pentru divort... Bravo ei! In fine, intr-un final, in mod oficial sambata viitoare ne cununam la ora 9. 

Am cedat nervos cu donsoarele si le-am zis pana la urma sa se imbrace in pantaloni scurti si-n slapi daca au chef ca deja nu mai conteaza asta... Macar stiu ca mi-am imbracat Miresu' foarte dragut. Mi-am calcat pe inima si-am renuntat la tenesi, dar asta doar pentru ca am gasit cei mai draguti balerini roz. Totusi, asta s-a compensat cu faptul ca am gasit o solutie pentru a inlocui pozele in parc... Nu vroiam sub nicio forma poze in parc, insa din cauza timpului scurt nu vedeam nicio varianta. Eh, varianta era sub nasu' meu... Deci da, am scapat de parc. Sper sa nu-mi fi disperat prea tare fotografu'... 

Am ajuns la o varianta finala si cu melodia noastra desi n-am mai facut pana la urma niciun curs de dans sau ceva de genu'. Totusi... am reusit sa incropim noi ceva... Mi-e frica de asta. Am anuntat deja DJ-u' ca pe la jumatea melodiei sa cheme si nasii sa danseze ca nu se poate altfel. 

In momentu' de fata mai am doua lucruri majore de rezolvat. Altfel... cam totu'-i gata... Da, am luat si bolduri pentru cocarde! A! Mare problema cu cosuletele alea pentru cocarde. Astia care fac cosulete refuza cu vehementa sa faca unele micute si cu toarta. Ori erau cosuri d'alea de puteai sa bagi paine in ele, dar aveau toarta, ori erau mici si fara toarta. Alea de erau speciale pentru nunta, da, erau cosuri de paine. Pai cum sa iau asa ceva?... Am gasit pana la urma o solutie destul de... inedita, tre' sa recunosc. Cosuletele pe care le-am luat sunt tare dragute si micute si cu toarta. Si-s de fapt ghivece de flori... A! Si-am gasit si jartea roz. Iuhuuu!

Colega nu ne mai e colega de ceva timp, Colegu' imi spune in fiecare zi cate zile mai am pana la nunta, iar tatal Imparatiei imi sopteste tacticos de fiecare data cand trece pe langa mine: "Mai am putin si ma marit..." Suna cam dramatic, nu? - "Sambata viitoare ma marit... " Intre timp, sambata asta, adica maine cica avem ieseala de fete. Petrecere de burlacite. Ha! Da' si baietii cica ar avea de gand... 

In mare.... adica IN MARE, ca am trecut printr-o groaza de intamplari care mai de care mai stresante, cam asta e... 

Hai pa. 

PS: Buchetu' ala din poza e buchetu' meu de mireasa... cu aproximatie. Ha!

13 comentarii:

  1. Voi ati vrut-o! :))
    Hai, sa vezi tu ce nunta frumoasa o sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Desi eu nu am vrut trandafiri la buchet pt ca mi se pare prea comun, buchetul tau e chiar superb, nu m-as fi gandit niciodata ca mi-as putea face un buchet de trandafiri roz :D
    Imi dau seama prin ce stres treci acum..pt ca si eu mai am o luna si deja nu stiu daca imi doresc sa treaca mai repede sau sa fie mult mai tarziu.
    Uite o poza care mi-a dat-o si mie prietena mea cea mai buna : http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/283803_251059341582983_208839849138266_879213_4466586_n.jpg
    :D
    Spor la pregatiri si casa de piatra iti doresc!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce a fost mai complicat a trecut. Urmeaza acum partea cea mai frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. ...... Eu ti-am zis.... da` tu nu asculti pe nimeni ;)) =))=))=)) Cel putin vezi partea "pozitiva" a broblemei: in maxim 1 saptamana..... scapi de injurat si stres ;)
    Casa de piatra de pe acum... nu stiu in ce stare euforica o sa fiu in ziua evenimentului avand in vedere ca vineri e ziua mea....

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai ca te apropii de sfarsitul "stresului". Sa aveti o nunta extraordinara si o viata si mai si!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nunta zici că-i americană... cu petreceri de burlăcițe și domnișoare de onoare și altele. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Lasă măi că doar o dată în viaţă-i prima ta nuntă :>

    RăspundețiȘtergere
  9. sa va fie de bine !!! casa de piatra !
    fata, ce te mai alinti, ai sa fii o mireasa frumoasa si tu stii asta ! dar, da...ai voie sa te alinti, doar e nunta ta !!!

    PS da' unde e Colega ?!

    RăspundețiȘtergere
  10. fetiţă, cu siguranţă va fi bine ! Apropo, şi şi eu vorbesc destul de rar! Dacă n-am ceva de spus, nu-mi place să mă bag în seamă aiurea :)) Asta legat de asemănările dintre noi,....

    Casă de piatră şi abia aştept să văd poze :*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Casa de piatra si sa va iubiti la fel de mult si peste ani si ani... sa aveti parte de tot ceea ce va doriti!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumim frumos de urari!!! :D

    @ Sunt Frumoasa Initial alesesem un buchet alb, dar l-am schimbat dupa ce am vazut ca nu ies pozele cum trebuie... :( Mi-ar fi placut foarte tare buchetu' ala, da' nu s-ar fi vazut deloc! :)) Ma bucur ca-ti place cel la care am ramas pana la urma. :D Si lumanarile sunt tot din aceiasi trandafiri, pe rotund si-s dragute. :))
    Spor la pregatiri si sper din toata inima sa iasa totul asa cum iti doresti! :)

    @ Nimeni Domnu', la multi ani iti urez de pe acu ca nu cred sa mai apuc! Petrecere frumoasa si sa fii fericit! :)
    Abia astept sa scap de stresu' asta... si de socializarile fortate. Urasc sa socializez! :)))

    @ Diana :D Da, cred ca are ceva din nuntile americanesti, numa' ca vor fi mult mai putini oameni decat in nuntile alea. Macar sunt multumita ca am 4 donsoare de onoare si am avut sambata cea mai tare petrecere de burlacite! =)))) Mare destrabalare mare! :D

    @ Capca Domn' Capca, am scris io acolo mai pe la sfarsit ca nu mai am Colega :((( S-a mutat la o alta firma si de acolo nu prea are timp sa mai bage posturi pe blog. Da' e bine, sanatoasa, a fost la petrecerea mea de burlacite de sambata si cred ca am cam speriat-o ca nu m-a vazut niciodata in destrabalarea mea maxima. =)))))

    RăspundețiȘtergere
  13. A trecut si stresul, huh?Las ca vine alt stres: EU. :))
    Casa de piatra dragilor !!!!! :*

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template