Comments

joi, mai 05, 2011

Ziua barbatului...

Posted by at 15:24 Read our previous post
Daca nu intram pe Twitter, habar n-aveam io ca azi e ziua barbatului. Fiti sinceri si ridicati mana cei care nu stiati! La sfarsit ne numaram. 
Am ajuns azi la birou cam in acelasi timp cu Imparatia. Dupa ce-am vazut io cum vuia twitteru' cu urari de la multi ani, tip si io ca sa fiu auzita din birou' de dincolo: "La multi ani, sefu'!" Pauza... Pauza... La care el: "Haaa??" 

In fine, la multi ani barbatilor!


14 comentarii:

  1. Eu ştiam că am ascultat şi o piesă pe tema asta :))))) http://www.youtube.com/watch?v=Ya-ss4DvLRA

    Deşi... mi se pare o imbecilitate! :))))) Ziua femeii mi se pare că se referă la altceva... dar dacă lumea către egalitate absolută se îndreptă habar nu am. Mi se pare o altă chestie care va deveni comercială. Adică, bărbaţii chiar au nevoie de o zi ca să iasă la bere? cum zice Cheloo în piesă? Serios? :)))))))))))))))))) E o altă chestie comercială... va deveni oricum pe viitor. :)

    Mulţumesc oricum! Mie nu mi-a urat nimeni nimic pân' acu'... deci nu aştept. Dacă era să merg la o bere mă duceam fără să fie o zi specială. Când simţeam eu că trebuie să mă simt bine sau găseam eu un motiv... dar asta? E banal şi trist că văd un artist aşa bun că se scaldă în clişeul ăsta cam retardat. Ce face banul din om... :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu n-am stiut. Am aflat prima ora la scoala. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. barbatii sunt doar invidiosi, asa ca si-au facut si ei o zi a lor...:))

    RăspundețiȘtergere
  4. :d nici eu nu am stiut :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici eu nu stiam. Am aflat mai devreme. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. multi ani mie, multi ani mie, laaaa muuuulti aaaaaaani!

    RăspundețiȘtergere
  7. eu m-am trezit să-i spun La mulţi ani unui coleg astăzi ... i-a copiat reacţia şefului tău :)) şi stai şi explică-i că de fapt astăzi îi este sărbătorită specia :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. cam balareala cu ziua asta...dar asta e!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Da , stiam de anul trecut, ziua barbatului este un shit inventat de Bwergenbier, pe ca barbatii sa aiba o zi speciala a lor, s-a facut mare tam-ta,m anul trecut, s-a votat care sa fie ziua barbatului, iar ziua cu cele mai multe voturi a fost 5.05, probabil era prea greu sa aleaga cifre care sa difere la zi si la luna:=)))) sau tot femeile au fost majoritare la vot si au vrut prin asta sa arate ca barbatul este o fiinta de nota 5, nu mai mult!:=))))))

    RăspundețiȘtergere
  10. Ziua barbatului e in fiecare zi. Ei stiu asta si profita la maxim...

    RăspundețiȘtergere
  11. Bere sa fie ca motive gasim noi.

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Andrei Hai la multi ani inc-o data! :D

    @ Florentin Nu pot sa ascult acu melodia ca-s iar pe baricade la munci, da' ascult cand ajung acasa. :D
    Bre, treaba asta e doar o chestie comerciala, nu trebuie luata foarte in serios, da' nici blamata asa rau. Omu' uneori mai uita sa se simta bine, iar ei n-au facut altceva decat sa ne dea un imbold. Cam asa vad io lucrurile. :D Motiv de sarbatoare? Adu-l incoace! =)))
    Cum nu ti-a urat nimeni? pai nu ti-am urat eu? :D

    @ Dianna & RedApple & Gabi :D Asadar suntem destui care nu stiam de treaba asta. :D

    @ Veve =))) Eu il vad doar ca pe un motiv de a ne simti bine... :D

    @ Capca Laaaaa muuuulti aaaaani! =)))

    @ Dreamer =))) Sefu' a prins destul de repede. Daca nu-i vorba de dat bani, prinde imediat. :))

    @ Efemeride =)))) Eh las' ca un motiv in plus de petreceri nu supara pe nimeni. :))

    @ Thomas =)))) Nu te mai supara, bre, asa ca- motiv de bauta si sarbatoare pentru tine! Asa o urasti de parca ar fi inca o sarbatoare pentru femei! =))))

    @ Bibabum =)))) Pai am zis "la multi ani". Asta si o floare am primit si noi de 8 martie si m-am gandit ca voi n-ati prea da importanta daca ati primi-o... =)))

    @ Nice He he! Asta merge! :))

    @ Christian =)) Coreeeect! :D

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template