Comments

miercuri, mai 11, 2011

Poza zilei (13)

Posted by at 13:13 Read our previous post
"Dr. Wilson: Ai gasit persoana perfecta si ai dat-o in bara!
Dr. House: Ai vazut ce pantofi avea!

Dr. Wilson: Nu ma refer la ea!
Dr. House: Te referi la Cameron.
Dr. Wilson: Ma refer la orice femeie de care ti-a pasat vreodata.
Dr. House: Cameron nu e asa perfecta...
Dr. Wilson: Nimeni nu e perfect.
Dr. House: Maica Tereza?
Dr. Wilson: E moarta.
Dr. House: Angelina Jolie?
Dr. Wilson: N-a facut medicina.
Dr. House: Eh, vezi ca esti pretentios acum?" (serial "Doctor House")


Asta ca tot vorbeam despre prieteni intr-un post trecut...

13 comentarii:

  1. idiot friend?! dat's me! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. pacat n-am vazut pantofii! m-am holbat ca prostul in ochii ei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce figuri in poza! Si ce urechi haioase au! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Dialogul e genial, Dr. House e genial. Are niste replici fabuloase. Nimic de adaugat.
    Daaaar, poza cu pisoii... Am ras cateva minute, si eu si sotul meu, cu lacrimi =))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu mai târziu de ieri... am găsit în tufiş în parc un pisicuţ bălţat durduliu aşa... şi mi-a părut aşa rău că l-am lăsat că trebuie să merg în oraş... şi nu mă puteam întoarcea să-l duc acasă. Era micuţ... cum am avut eu odată... Când m-am întors pe acolo... nu l-am mai găsit :(

    Şi... la naiba... din vina pantofilor? :))))))))))

    Cică nimeni nu-i perfect. Dar dragostea ar trebui să fie oarbă :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Burghi =))) Dat's me also! :))

    @ Pato =))) In... "ochii" ei, nu-i asa? =)))

    @ Cristi I love kitties! =)) Ma bucur ca ti-a placut! :)

    @ Lillee =))) E de bine atunci. Ma bucur cand posturile astea isi ating scopu'. :D Daca reusesc sa fac un om sa zambeasca o secunda intr-o zi, io ma simt bine. :D

    @ Bianca & Cris-Mary =)) House ruuulleezz!! :)) Ma bucur ca v-a placut! :)

    @ Florentin Uuuufffff... saracu' pisic. Poate, totusi, l-a gasit cineva si l-a luat acasa si acu o duce bine. :D Mai bine sa fim optimisti. :D
    =))) Din vina pantofilor n-a angajat-o pe tipa aia care venise la interviu. =)))

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Roscata =)) Ma bucur ca ti-a placut! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. :) faza cu pantofii e chair super tare

    RăspundețiȘtergere
  9. Am inceput astazi serialul House M.D. ,iar primul episod m-a surprins in mod placut. ii tare doctoru' le are cu replicile :))

    Ps:cat despre poza its speaks the truth!

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Burghi =))) Me too! :))

    @ Pato =))) In... "ochii"... ei... =)))

    @ Cristi =)) Ma bucur ca ti-au placut! :D

    @ Lillee & Bianca House ruuuulllleeezzz!!! =)) Ma bucur ca v-au amuzat pisoii! :D

    @ Jim Ooo da! Ai facut foaaarte bine ca ai inceput sa te uiti la House. E pur si simplu genial serialu'! :D
    Ma bucur ca ti-a placut!! :D

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template