Comments

vineri, februarie 18, 2011

Ziua 33 - SS vs Monica Tatoiu

Posted by at 13:55 Read our previous post
Al meu renumit sef a tinut mortis sa demonstreze tuturor ca nici macar Monica Tatoiu si reteta ei miraculoasa nu-i pot sta in cale. Stateam io linistita ca nu ma mai paste nicio raceala anu' asta din cauza ca mi-am indesat pe gat in fiecare zi, cu sfintenie, amestecu' ala vascos si oribil. Cu aceeasi sfintenie, insa, SS deschide toate usile si geamurile in secunda in care ajunge la birou si nu se simte el bine daca nu stau asa deschise toata ziua... de unde rezulta si inceputul meu de raceala acu. Iar ma doare-n gat si am dat-o pe Halls. De data asta am zis ca nu le mai suport p'alea albastre ca-s prea tari si m-am gandit sa incerc unele mai ... soft. Asadar am ajuns la Halls cu miere si lamaie si inca un pachet pe care scria ceva gen "tropical"... In fine, ideea e ca avea gust puternic de ananas si io nu prea ma dau in vant dupa, da'-i bunicel... Pe asta cu miere si lamaie vi-l recomand clar. E bun... da' nu prea cred ca are vreun efect asupra gatului?... Cred ca ma intorc la alea albastre...

Update-uri cu nunta (mai mult note to self-uri sau chestii pe care sa le citesc io peste neste ani si sa-mi aduc aminte ce faceam pe vremea asta. Ha!)
- m-am sucit si rasucit cu invitatiile si place card-urile de muuult prea multe ori in ultimele zile... Inca nu am ajuns la o varianta finala...
- cred ca tocmai ce am gasit melodia pentru dansu' ala al mirilor... Cel mai probabil o sa ma sucesc si la asta de circa 576000 de ori...
- am inceput sa caut oferte pentru luna/saptamana de miere...
- saptamana viitoare se definitiveaza si contractu' cu DJ-u' si ar trebui ca in weekend sa termin lista provizorie cu muzicile.
- gasit ceva modele de imbracaminti pentru cununie si pentru mine si pentru Mires. Nu i-am mai adus aminte ca vreau sa-l incalt in tenesi. O sa-l incalt pur si simplu. Fara comentarii.

Gata cu astea. Vroiam sa mai scriu despre o groaza de chestii, da' daca nu le-am scris la timpu' lor, acu imi amintesc doar franturi: vroiam sa scriu despre cum fac eu surf in metrou  si despre escapada in IDM cu Ana o zi intreaga ca sa gaseasca ce cauta tocmai in partea cealalata a Bucurestiului (si daca sunt la capitolu' asta, va sfatuiesc sa stati departe de IDM in perioada asta pentru ca o sa aveti numai volane in fata ochilor pentru cel putin 5 zile dupa) si mai vroiam sa scriu despre efectele alcoolului si despre Pikachu si despre cum vezi pozele pe facebook acu ... Eh, alta data....

Hai pa si weekend placut si incercati Halls cu miere si lamaie.

9 comentarii:

  1. Sper sa n-am bevoie de halls, oricare ar fi el :D Incearca un ceai fierbinte si fa-te bine ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Încearcă un ceai fierbinte cu multă lămâie şi o baie fierbinte.Multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu încerc un vin fiert că-i mai bun! Garantat! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Cât stres pe capu' vostru cu nunta asta :|Şi voi asta faceţi la serviciu, vopsiţi mâţe? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Totusi, nu crezi ca ar fi o idee buna sa-l incalti pe mire in niste slapi si pantaloni trei sferturi, si deasupra sa poarte camasa si sacou?:=))))))))))asa macar sa ramana cu niste amintiri total memorabile cu cat de aiurea s-a simtit, dar cum ti-a dovedit el dragostea, facand absolut orice pt tine:=)))))

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Ionut Jur ca e bun hallsu' ala! Adica e bun chiar si daca n-ai avea nevoie de el sa-ti calmeze gatu'! :D Are gust bun. :D In weekend am tot tinut-o pe ceaiuri si lapte fierbinte si niste strepsils si acu parca sunt bine. Adica n-am lasat raceala sa treaca la urmatoru' nivel. :))

    @ Gabi =))) Io as zice ca e viu, desi nu bag mana in foc. Mi-a placut la nebunie poza si m-am gandit ca ar fi o idee buna sa o postez si pe aici... :D

    @ Florentin Draganescu Multumesc frumos! Cam asta am facut in weekend! Ceaiuri, lapte si o baie fierbinte! Acu-s mai binisor! :D

    @ Pavel :))) Bre, stiu ca nu se pune ca remediu pentru raceala, da' sambata noapte tot am baut vin... Numai ca nu fiert. :D

    @ Andrei :))) Stai asa ca atunci cand o sa-ti vina si tie rand' cu nunta, o sa vezi cum o sa se comporte viitoarea sotie! :D
    Nu e, bre, la mine la munca! E doar o poza draguta pe care am gasit-o... nu mai stiu exact unde, da' o aveam salvata in calculator. :D

    @ Thomas =)))) Breeeeee cu tenesii merge sa fie incaltat, ca arata super bine! Da' in slapi si pantaloni trei sferturi deja o dam in bagabonteli! =))) Daca reusesc sa-l conving sa se incalte in tenesi inseamna clar ca o sa faca absolut orice pentru mine! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Ia te uita ce coincindenta,si pe mine ma doare-n gat, si chiar vroiam sa fac un articol in care sa cer cateva sfaturi de la cititori. Deci Halls... :) :P
    Vad ca toata lumea recomanda ceaiuri fierbinti, eu am baut toata saptamana si degeaba. :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Halls clar! Eu la fiecare raceala trebuie sa am Halls. Nu conteaza ce fel de sortiment, da' Hallsu' trebuie sa existe. :D Si eu as recomanda ceaiurile; pe mine ma ajuta si astea tot la gat. :DSper, totusi, ca ti-a trecut. :)

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template