Comments

joi, februarie 10, 2011

Ziua 25 - Zece zdranganele

Posted by at 18:43 Read our previous post
Am primit o leapsa draguta si daca tot s-a hotarat Imparatia (aka SS, sefu' suprem, boss, Dumnezeul nostru... adica sefu') sa imi dea pace si sa paraseasca incinta, am zis ca tre' sa profit de ocazie! Leapsa e de la domn' Gabi si imi zice sa enumar 10 (zece) lucruri care-mi fac mie placere. S-o luam asa catinel cu inceputu':

1. Tot ce tine de Japonia si aici bag in principal anime-urile, j-dorama-urile, manga-urile, j-rock, j-pop, visual kei.

2. Blogu'. N-as fi crezut ca o sa ajunga sa-mi placa atat de tare aici, da'... shit happens, dude!
3. Sambata si duminca sa ma trezesc singura pe la orele 14 - 15. Sa ma trezesc singura insemnand sa nu cumva sa ma trezeasca cineva (in principiu Miresu', frate'miu care exact in momentele alea are nevoie de calculator, sor'mea care se trezeste cu noaptea-n cap intotdeauna, mama care are chef de bagat rufe in masina de spalat exact atunci si tot asa). A! Da, chiar ma trezesc la orele alea in fiecare weekend norocos.
4. Serile cand e toata familia acasa si fiecare vorbeste in legea lui, da' ne intelegem de minune!
5. Cartofii prajiti. Jur pe rosu ca as putea trai doar cu cartofi prajiti! Deja balesc si ma gandesc s-o sun pe mama sa se apuce de curatat....
6. Vara. Daca ar fi sa ma mut intr-o alta tara, as alege una in care sa fie vara tot timpu'. Asta, evident, ar fi doar daca optiunea "Japonia" n-ar fi valabila. In Japonia as pleca ieri!
7. Scaunu' pe care stau la munca. A fost singuru' avantaj pe care l-am vazut in momentu' in care ni s-a spus (mie si Colegei) ca ne mutam in birou' mai mare (ca sa incapa si Colegu').
8. Cartile. Am o groaza de carti si ma gandesc cu groaza ca tre' sa "renunt" la unele dintre ele si sa le duc la bunica-n magazie ca nu mai am unde sa le tin! Totusi...
9. ... totusi, dupa cum am mai zis, mi-am descoperit o pasiune pentru desenat mobila si am de gand s-o fac in asa fel incat sa-mi incapa TOATE cartile + altele noi pe care mi se mai pune pata... Acu, de exemplu, mi s-a pus pata pe seria Alexandre Dumas de la ... nu mai stiu care ziar ca mi le aduce tatal Miresului.
10. Zdranganele. Io asa le numesc... Tot felu' de prostioare: bratari, lanticuri, agrafe, margelute, da' zau daca port vreuna! Ma mai apuca uneori, da' foaaaarte rar... Totusi, imi place sa le vad acolo, multe, dragute si colorate. Acu mi s-a pus pata pe o alta zdranganea d'asta galbena. O sa pun o poza dupa ce-o achizitionez... sper ca in weekend.
--------------------------
Buuuuun. Leapsa onorata, domn' Gabi! Si-o dau mai departe la tot blogrollu' ca asa mi s-a pus mie pata (Colega si Capca sa se abtina de la injuraturi, sa mearga pe burta si sa onoreze leapsa ca am fost draguta si nu le-am dat si pe celelalte). Si ca sa vedeti ca sunt serioasa, va si nominalizez! Ha! Domn' Mariciu, Sergiulica, Carmen, Capca, Carbonaru, Colega, Gabriela, Ionut, Dan Brasov, Decebal, Diana Emma, Din parti Flavius Andrei, European Deity, Filip, Florentin, Alex, George-Paul, Andrei, Kiddo, Lost, Malli, Mar Rosu, Miss Sunny, Christian, Andreea, Nice & Dragos & Julien, Roxana, Nimeni, Pato, Pavel, Pumpkin Pie, Satirikon, Spiridusha, Strumf, Terra, Dreamer, Thomas (La multi aaaaani!!!), Mihai, Veverita, Vlad, Vlad Olteanu, ZuZu.

Mai exista o serie de oameni pe care-i urmaresc cu aceeasi regularitate si pe care urmeaza sa-i bag in blogroll ca ma enerveaza sa am atatea linkuri bagate la favorite. Ideea e sa am nitel de timp sa fac curat si pe aici. Eh, leapsa asta in mod normal ar fi trebuit sa mearga si la ei... A! Si vreau si un template nou ca iar mi s-a pus pata. Sau macar sa-mi dau seama cum sa-l modific io p'asta... In fine.

Acu stati asa, nu-mi sariti in cap! Stiu ca unii dintre voi urasc lepsele si stiu ca unii dintre voi n-au cum sa bage lepse pe bloguri pentru ca sunt bloguri serioase, nu cu zdranganele (nou' cuvant favorit: zdranganele) d'astea si mai stiu ca unii dintre cei mentionati au ceva probleme cu blogurile si absenteaza nitel si ... si... Ideea e ca trebuia sa fac o enumerare d'asta ca sa-mi cer scuze ca am lipsit de la socializarea de pe bloguri si ca o sa tot lipsesc cel mai probabil si saptamana viitoare.


Gata ca prea devenim sentimentali. Bagati leapsa si-om mai povesti cand putem... Hai pa.

PS: Vedeti acolo sus, la titlu, "Ziua 25"? De 25 de zile sunt nefumatoare. Ha!

25 de comentarii:

  1. Eu de o luna si 10 zile B-). E adorabila leapsa si o sa o fac in ceva zile. Tre sa fac o competitie intre lucrurile care imi plac (imi plac MULTE)ca sa vad care vor fi cele 10 :3.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mai zic nimic, daca nu gresesc mai am o lepsa de la tine ... sau poate nu? Nu mai stiu ... Am prea multe pe cap.

    Daca nu prea am socializat, nu inseamna ca n-am citit postarile tale. Problema este ca nu prea am timp. Am treaba mult - mult - mult.

    Weekend placut si sa ne auzim ca nefumatori :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci pentru leapsa, vom incerca s-o onoram toti trei. :))
    Apropos de tema blogului, am observat ca daca nu o schimb zilnic, intru in sevraj. :)) Abia astept modificarile tale. :P

    RăspundețiȘtergere
  4. iar ai prb cu blogu' :( Adică la mine nu merge cum trebuie... :(

    Buuun. Unde eram... nu prea ştiu să fac un top al celor mai bune lucruri... cred că să mă plimb prin parc, să citesco carte bună, să ascult muzică bună şi... cam atât...

    RăspundețiȘtergere
  5. @Golan Trevize: ii deschizi blogul tot cu Mozilla ? am observat ca nu metrge cum trebuie in Mozilla, da' in IE este ok. si la cat imi e de draga Andera , logic am lasat ambele motoare

    RăspundețiȘtergere
  6. interesante placeri!
    pentru pct.10 pot sa-ti recomand http://margelute.net - sunt unicate si realizate manual :)

    RăspundețiȘtergere
  7. La punctul 5 (si la celelalte), dar mai ales la 5 te sustin in totalitate. :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Mersi... dar prefer sa raman cu "10 lucruri care NU plac" ...
    ... placerile vietii sunt multe, iar ele trebuiesc savurate nu enumerate ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Bre, da' leapşa mea cu prima vacanţă ai făcut-o că nu mai reţine memoria mea toate cele cetite prin blogosferă :D

    Săptămâna viitoare o voi face şi eu, probabil. :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce dor mi-e de serile în familie... din păcate le pot avea doar în vacanţe/concedii.

    Eu am făcut deja leapşa asta. :D

    RăspundețiȘtergere
  11. deci trebuie sa ma comformez ;)) asa-i ?

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Andreea Felicitari!! Pana acum o duc si io bine, da' am avut cateva momente in care imi venea sa arunc pe garla toate zilele mele de nefumatoare. :))) Am rezistat totusi! :D

    @ Alex Hmmm... Nu cred sa mai ai vreo leapsa de la mine pentru ca toate pe care le-am mai facut, nu le-am mai dat mai departe. Pur si simplu am lasat la alegerea fiecaruia daca vrea sau nu sa le faca. Stiu ca uneori sunt destul de enervante lepsele astea. =))
    Te inteleg perfect cu lipsa de timp. Sunt exact in aceeasi oala! Totusi... sper sa fie ultima saptamana "in priza". :D

    @ Dreamer Pentru putin!! :D

    @ Nice Uneori, fie ca sunt la masa, fie ca sunt in mijlocu' unei situatii la munca, fie ca vorbesc la telefon sau mai stiu io ce fac, imi tot vin idei despre ce ar trebui sa modific la blog sau sa adaug sau sa sterg si ma tot tin sa le fac pe toate si nu apuc!! Ma enerveaza la culme treburile astea! =))) Sper, totusi, asa cum ii spuneam si lui Alex, sa fie ultima saptamana asa pe fuga si de saptamana viitoare sa-mi revin la normal... Mi-e dor de blogrollu' meu! =))

    @ Florentin Crede-ma pe cuvant, de data asta nu mai e de la mine! =)) N-am modificat nimic, desi asta am in plan, nu am facut absolut nimic la el ca sa se schimbe ceva. :D
    =)))) Doar atat? Clar trebuie sa faci niste cercetari amanuntite si-ai sa vezi ca-s o groaza de trebusoare care-ti fac placere! :D

    @ Dreamer :*:*:*:*:*:*:* Acasa si eu deschid tot cu IE, iar la munca folosesc doar Chrome. N-am niciun fel de problema nici cu unul, nici cu celalalt. Intr-adevar, Mozilla n-am folosit deloc deloc. :D

    @ Irina Weeeee multumesc frumos!!! Arunc un ochi... de fapt arunc mai multi ochi pe sit-uri de genu'! =)) Mai am cateva de unde mi-am tot ales diverse zdranganele d'astea si-mi plac la nebunie! :D

    @ Gabi Cartofii prajiti ruuuuullleeezzz! :))))

    @ Nimeni Bine, bre. Nu vrei, nu vrei! Scrie-le p'alea care nu-ti plac atunci! =))

    @ Pavel Hmmm.... Grea intrebare. Stiu sigur ca m-am apucat de scris. Nu mai stiu daca am postat-o. Caut si revin cu lamuriri sau cu postarea in sine. =))))

    @ Diana In curand o sa devina si la mine greu cu reuniunile de familie, dar... momentan ma bucur de ele cat pot! :)

    @ RedApple Bineinteles! =))

    @ BlueRiver Jur ca bag un ochi imediat ce apare si pe strada mea razele roz ale libertatii! =))) Cred ca doar saptamana asta mai sunt asa pe fuga; apoi revin la normal! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Aha, sincer, nu mai stiu, asa cum si-am zis, am un program infernal. Sper intr-o luna sa ma revin.
    Sa ai si tu o saptamana placuta ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. k, m-ai luatara la sentiment! poate ca o sa raspund la ea...cand o sa mai scriu pe blog! :-P

    RăspundețiȘtergere
  15. deci iti onorez leapsa aici pe blogul tau, blogul meu este pt misogini, deci n-au loc zgranganelele:=) impartasesc doar zdranganeala 2 si 3, adica blogul si dormitul pana tarziu, dar totusi eu nu reusesc sa ma trezesc singur asa devreme, ma trezesc pe la 16-17, daca nu sun ceasul:)) si zdranganeaua de pe primul loc este whiskey-ul:=))si da , chiar merita primul loc, pentru ca in cantitate mai mare de o sticla, chiar zdrangane:)))))))) ( atat sticlele cat si capul), in rest sunt un trist, n-am reusit sa mai gasesc inca 7 zdranganele care sa merite mentionate:)))). Si apropo, cu intarziere, multumesc pt urari

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu am mai facut leapsa asta, dar cand e vorba de Andera, trebuie s-o onorez :). O voi face intr-un alt mod. Gasesc eu unul, nu e problema.

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu cred că tre să revii cu postarea în sine :P

    RăspundețiȘtergere
  18. Andera, chiar iti multumesc pentru leapsa, mie imi plac ... tinind cont ca inca am ramas blocata cu blogul, dintr-un motiv sau altul, macar cu leapsa o sa-l mai inveselesc un pic :*:*

    RăspundețiȘtergere
  19. @ Alex Stai fara grija, te inteleg! :D Eu tot imi zic ca o sa treaca si perioada asta si-o sa vina razele roz si pe strada mea (o alta gaselnita ce-mi place :))) ). O sa vina si la tine! :D O saptamana usoara iti doresc! :D

    @ Pato & Mihai Weeee!! Arunc si eu un ochi imediat ce am un picut de timp liber! :D

    @ Capca Pai cum, bre? Ai scris ieri pe blog! Si urmeaza si-o parte a doua la ultima postare, deci clar tre' sa bagi postari repede! :D

    @ Thomas =))))) Acu stau si ma intreb cu groaza daca si io-s misogina ca sunt la tine pe blog cu regularitate... =))))
    Whiskey deci, domn' Thomas... Buna alegere. Ar fi trebuit sa ma gandesc si io la ea, da' la cate as mai fi avut io de adaugat la lista aia, nu ma mir ca am omis. :)))
    Sa cresti mare ca frumos esti deja! :D

    @ Carbonaru Moaaaaaa m-am emotionat! :)))) Cand e vorba de creativitate, sunt absolut sigura ca la tine a venit cu caru', deci nu cred sa ai probleme cu raspunsu' intr-un mod original. :D

    @ Pavel Da, bre, sa stii ca am gasit postu' inceput si fara fraza de final ca d'aia nu l-am pus la vremea respectiva: nu gaseam o fraza de final si m-am enervat! =))) Prima postare o sa fie leapsa asta de la tine, jur pe rosu! :D

    @ Strumf Suntem un caz aparte noi. Majoritatea nu pot suferi lepsele sau cel putin le sunt indiferente. =))) Noi ne dam in vant dupa ele! Stai asa ca mai am doua lepse de onorat acu ca cred ca s-a deschis iar sezonu'! :D Trebuie sa le iei si tu pe amandoua! :D Acu ma apuc sa le fac! :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  20. Doamne, cat am ras cand ai mentionat cartofii prajiti =)) deja inghit in sec si eu, desi am mai mancat o data pe ziua de azi :D Multumeeesc de leapsa, o sa o onorez cat de curand :*:*:* Vroiam sa o fur de la Zuzu, insa ma bucur ca s-a gandit cineva si la mine :"> >:D<

    RăspundețiȘtergere
  21. Uooooffff abia uitasem nitel de cartofii prajiti. Acu vreau iar! :))))
    Pai daca am zis "la tot blogrollu'", pai tot blogrollu' ramane! :)))) :*:*

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template