Comments

miercuri, decembrie 22, 2010

Muta-te la casa ta!

Posted by at 12:27 Read our previous post
Ai un blog pe o platforma free si vrei sa te muti la casa ta? Domnii Christian aka 'mnealui, Vlad Olteanu, Filip, Zamolxe si Zamolxis va finanteaza fara credite si fara dobanzi! Ce trebuie sa faceti? Sa va puneti talentele artistice in functiune, adica :
"sa va inregistrati vocile sau instrumentele pe 11 negative ale unor colinde traditionale puse la dispozitie de catre Sergiu (na: Zamolxe) pe pagina concursului. Cand ati completat masterpisul, il urcati pe Trilulilu si postati link-ul necesar audierii la sectiunea comentariile de la acest articol pana pe 23 decembrie. Intre 23 si 26 decembrie, toate operele vor putea fi votate de alti useri, dar inainte de a va ralia pretenarii, retineti ca clasamentul final apartine juriului. Premiile: 5 domenii info."

 Da, m-as fi bagat io, da' nu le am cu inregistrarile astea. Sunt in urma cu tehnologia... Da' voi, ostenii mei, scoateti trompetele din dotare, flauturile din frigidere, clopoteii de la reni si contrabasu' de la vecini, luati la bord un vin fiert cu scortisoara ca sa va incalziti coardele vocale si-apai cantati si incantati-ne urechile!

Hai pa.

3 comentarii:

  1. tenchiu for shering! :D...da' auzi la ea cica "nu le am cu inregistrarile" pffiii... pai iei microfonu` (daca n-ai iei de la vecini) are uindousu` smecheria de recording si te-ai scos :D

    RăspundețiȘtergere
  2. eu sunt mulţumit cu blogspot... mie îmi place aşa. E interesantă ideea, dar nu mai am timp... am aflat prea târziu :))))))))

    Spor! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sar'na, Andera, for spreading the word.
    Golan Trevize, ai tot timpul din lume. Nu cere nimeni capodopere, nu se asteapta nimeni la capodopere, nu vrem decat sa ne "simtem" bine. Iar daca te si alegi cu un domeniu din asta, cu atat mai bine. Nu trebuie sa-l activezi imediat. Il parchezi si-l scoti din garaj cand vrea muschii tai. ;) Te asteptam! :D

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template