Comments

marți, decembrie 07, 2010

Inca una si ma duc

Posted by at 14:07 Read our previous post
Am primit o leapsa interesanta de la domn' Capca. De fapt e doar un fel de leapsa. De fapt e o dilema la care doreste venerabilul domn niste pareri. Toate astea in legatura cu relatia angajat - angajator sau sef - angajat sau imparatia - cartitele. Eu ma conformez si raspund:

Domn' Capca, al nostru respectabil SS are o vorba pe care o foloseste cat de des se poate: "E firma mea si fac ce vreau cu ea!" Mie mi se pare treaba asta mai eleganta decat sa fi zis: "Esti angajatu' meu si faci cum zic io!" , desi ar fi putut foarte bine s-o faca pentru ca... e evident... E pur si simplu un adevar pus in cuvinte. Toata lumea-l stie, toata lumea ... adica nu toata lumea, da' majoritatea angajatilor se poarta ca atare, insa atunci cand ti se spune in fata te simti lezat. Inainte de toate, inainte de statuturile de angajat si sef, suntem toti oameni si toti ar trebui sa ne comportam ca atare. Personal, urasc oamenii (fie ei sefi, fie angajati, fie someri, fie...) cu o atitudine de sefie exagerata. Consider ca toata lumea ar avea de castigat daca atat angajatii cat si angajatorii s-ar comporta normal si firesc, fara tonuri superioare, fara urlete, fara regim sclavagist.

Il tin minte si acu pe profu' de la cursu' ala pentru resurse umane cand ne zicea: "Tineti minte: angajatii au mai multe drepturi decat angajatorii!" Si-apoi le-am si invatat pe toate. Si tot acelasi prof ne-a mai zis o treaba misto: "Daca nu aveti nervii tari sa puteti vedea toate statele de salarii fara sa va bagati unghiile in gat, atunci meseria asta nu-i pentru voi!"

Nimeni nu-i de neinlocuit si asta ar trebui sa gandeasca orice angajat. Pe de alta parte, angajatorul care stie ca are oameni de baza in subordine, ar trebui sa stie sa tina de ei fara sa-si piarda autoritatea. Lasand toate la o parte, exista vorba aia bine stiuta: "Sefu'-i sef si-n fundu' gol!"

Astea-s parerile mele, domn' Capca! Voi, cei ce tocmai ati citit postu' asta, aruncati un ochi la postul domnului Capca sa vedeti dilema originala si dati-va cu parerea!

PS: N-am uitat de leapsa de la Nice pe care jur ca ma chinui s-o fac, da' fara materialele necesare... parca n-are niciun farmec! :(

2 comentarii:

  1. buei, sper ca, atunci cand ai zis "venerabilul" nu te-ai referit la faptul ca as fi martalog, da ?

    RăspundețiȘtergere
  2. =)))))) Domn' Capca, sa fim oameni seriosi si corecti si politicosi! Cum mi-as permite io vreodata asa ceva? Cand am zis "venerabilul" m-am gandit clar la ceea ce zice si dexu' :"care inspira cel mai profund respect". :D

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template