Comments

luni, noiembrie 01, 2010

Weekend pe scurt

Posted by at 13:27 Read our previous post
Din cauza ca iar sunt pe fuga, am decis sa impart weekendu' in 3, si anume:
- pe scurt - post pe care il pot scrie acum
- sambata - pentru ca s-au intamplat destule
- duminca - din cauza blogmeetului la care am participat

Asadar, pe scurt, am crezut ca weekendu' care tocmai a trecut avea sa fie unu' depresiv din cauza ca Miresu' a fost plecat inca de vineri dimineata. N-a fost sa fie asa din fericire. Sambata aveam program cu emisiunea lui Lost, da' am apucat decat o ora din ea. Netu' a refuzat sa revina. Filme pana la miezu' noptii cand ma suna Ana si-mi propune o bauta intre fete. Ajuns acasa la 5 dimineata. Duminica - blogmeet. Dupa cum spuneam, urmeaza posturile pe larg + poze. Trebuie sa-mi organizez timpu'...

Momentan, inapoi la treaba...

2 comentarii:

  1. Hai cu pozeleeeeee! Ca sunt curios si mi-e necaz ca n-am fost si eu :((

    RăspundețiȘtergere
  2. Am pus si poze, am pus de toate! :D Da' ale mele sunt urate ca-s facute cu telefonu'. Cele de pe blogul lui Christian sunt de la Veverita si sunt facute cum trebuie, cu aparatu'. :D
    Te asteptam data viitoare!

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template