Comments

joi, noiembrie 11, 2010

The Glob is gone. Long live the Glob!

Posted by at 11:48 Read our previous post
Dupa cum ziceam ieri, Globu' e in concediu. E un lucru care ar trebui sa ma bucure (pe putin). Si-acu, evident, urmeaza marele "dar". Dar acu toata atentia Imparatiei este indreptata catre noi... In curand o sa cedez, o sa-l asez pe scaun in fata monitorului, o sa-i bag tastatura-n dinti si-o sa-i urlu in urechi: "Beleste ochii acolo ca gasesti raspunsurile la toate intrebarile tale idioate!"

Nu, nu-s nervoasa. Mi-e doar somn. Si-abia astept sa vina decembrie. Nu neaparat din cauza sarbatorilor si-a zilelor libere... Ba da, si din cauza zilelor libere, da' inafara de asta, muuuulte probleme mi se vor rezolva atunci. Asta ca si cadou de Craciun pentru mine c-am fost cuminte.

Iar a fost aseara meci pe Dinamo. Cand am plecat de la munca era ditamai aglomeratia, desi la ora aia (am plecat mai tarziu) n-ar fi trebuit sa mai fie. Mi-am dat seama imediat ca-i meci. Prea multe fete dubioase in zona. Am uitat sa-l intreb pe frate'miu cat s-a terminat meciu', da' parea destul de calm cand a ajuns acasa, deci probabil a batut Dinamo. Da, asa microbista sunt eu...

Gata, asta a fost perioada mea de relax pe ziua de azi. La munci cu drag si spor...

8 comentarii:

  1. Tare ciudat, si biroul meu e tot prin zona...poate suntem colegi de munca si nu stim :-)

    Da, a fost meci aseara. Si a câstigat Dinamo, da. Logic.

    Hai mai....esti rea. Dinamovistele sunt tare simpatice si dragute.

    4-2 dupa penalty-uri. 1-1 dupa 120 de minute

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate, ma indoiesc ca am fi colegi. Am doar doi colegi si-un Glob. Si sefu' suprem bineintels. Amandoi colegii imi stiu blogu'. Globu' ar face bine sa nu-l gaseasca vreodata si la fel si imparatia. :D

    Da, am citit si eu ca a batut Dinamo tocmai la loviturile de departajare. Desi nu prea mi se pare corect si-am facut misto de frate'miu ca s-au lasat dinamovistii condusi la inceput (nu conteaza ca si io-s dinamovista - si-ti multumesc pentru compliment; imi place sa-mi tachinez fratele), pana la urma tot au castigat. Asta conteaza pana la urma. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. :-)
    Da, asta conteaza pâna la urma, mergem mai departe. Dar duminica o sa-i batem in 90 de minute, n-o sa mai ajungem la penalty-uri :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmmm... Pai stai asa ca nu stiu cine cu cine joaca duminica. Ma interesez si-ti spun pronosticu'. :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Și aseară a bătut Steaua, zi și asta :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai de un' sa stiu io, bre, ca a batut Steaua? Nici nu stiam ca a avut meci. Nici meciurile lu' Dinamo nu le stiu, chiar daca ma mandresc io ca-s dinamovista. Stiu doar atunci cand se joaca pe Stefan cel Mare ca aia n-am cum s-o evit. :))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Păi, când joacă dinamo de unde știi? Că-n galerie merg doar rudele acționarilor la meciuri :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Cand joaca Dinamo stiu pentru ca am locu' de munca pe langa stadion. Cand plec de la servici seara cercetez atmosfera. Daca vad fetele dubioase despre care vorbeam (+steaguri+fulare+imbracaminti in doua culori) atunci clar e meci. :)))
    Abia astept sa se faca iar frumos fara ca sa merg si io pe stadion! N-am mai fost de ceva timp... Si da, merg in galerie ca io-s genu' ala de suporter care se oftica si injura arbitru si gesticuleaza. :))))

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template