Comments

joi, noiembrie 18, 2010

Aseara...

Posted by at 16:49 Read our previous post
Trecem peste capitolele neplacute ale blogului si ajungem la intalneala de aseara cu domn' Dan Brasov. El e cu Herbalife-u' si au tinut o adunare la Sala Palatului ca sa sarbatoreasca 30 de ani de existenta. Parca 30 daca imi aduc bine aminte. Am ajuns mai tarziu, evident, pentru ca nu-mi puteam parasi locu' de munca, iar traficu' a fost "de vis"... Macar am reusit sa-mi stresez Miresu' la fiecare 5 minute cu replica celebra: "Are we there yet?"

Ajungem intr-un final fericit, reusim sa-l gasim pe colegu' Dan in lumina reflectorului si intram. Plina ochi sala! Deh, cand e vorba de concert Loredana pe baza de invitatie... Buuun. Si-apar un el si-o ea care ne-au facut ceva introducere si ne-au spus cateva cuvinte despre Herbalife, pentru ca mai apoi sa invite in scena pe un vicepresedinte din cate am inteles, un doctor cu nume de italian si care locuieste la Hollywood. Dan ma avertizase ca toate colegele lui in timpul sedintei care avusese loc mai devreme, suspinasera in cor la vederea respectivului. Da, Dane, au avut de ce sa suspine! Mi-a placut doftoru'! Carismatic, dantura perfecta, sarmant, cu papagal, ten masliniu, captivant... Bun baiat! Miresu' - deloc incantat.

Si-apoi a venit Loredana care si-a schimbat fustele de vreo 5 ori si-a tinut un super concert! Si-acu ma ustura palmele si inca sunt nitel ragusita. Miresu' era foarte preocupat de un domn din fata noastra care s-a chinuit mai tot timpu' sa faca niste poze si toate ieseau ca naiba: "Vezi? Se poate mai rau ca mine!!" In momentele cand nu incerca sa faca poze, respectivul se baga in hora randului pe care statea si era intotdeauna cu un pas aiurea astfel incat era inghiontit cand dintr-o parte, cand din cealalta.

Una peste alta, mi-a placut! Si mi-a placut si batonu' ala primit de la Herbalife si mi-a facut placere sa-l cunosc pe colegu' Dan. Data viitoare sa-l cari cu tine si pe domn' Capca! Nu asculta la el; de fapt vrea sa vina!

6 comentarii:

  1. Nu te-ai intalnit si cu Dragos pe acolo? :P Ca si el e pasionat de Herbalife. Sau era...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am avut sansa sa merg la concert insa am avut alta treaba. Auzi, ce produse noi s-au lansat? :) ma bucur ca ti-a placut batonul. =)

    RăspundețiȘtergere
  3. Herbalife? este ceva de genul Life Care, nu? Am vrut si eu sa ma bag, am mers la diferite intilniri dar mi-am pierdut interesul :(

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Nice Seriooos? Oricum nu cred c-as fi fost in stare sa recunosc pe nimeni; era sala full full! :D

    @ Kiddo Weee si tu esti cu Herbalife! Da, au lansat doua produse noi: un baton nou si un shake daca nu ma insel. :D

    @ Strumf Da, comercializeaza produse pe baza de plante si te invata cum sa ai o alimentatie sanatoasa. :) Eu nu am timp sa ma ocup... M-as fi bagat si eu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur ca, in sfarsit, am apucat sa ne cunoastem. Si mai mult decat atat, l-am intalnit si pe Miresu`. Doi tineri frumosi si mai ales indragostiti.

    No, ca m-ati injurat sau nu ( din cauza traficului ), eu ma bucur ca ati ajuns la concertul Loredanei.

    Herbalife nici nu mai necesita prezentare. Este de 30 de ani pe piata, e listata la bursa NYSSE si are peste 60 de milioane de clienti in cele 74 de tari in care este prezenta.

    Ma bucur ca ti-a placut batonul. Inlocuieste o masa sanatoasa. Daca vrei, este echivalentul a 2,5 kg de mancare diversificata din punct de vedere al proteinelor, vitaminelor si mineralelor.

    S-a lansat doar batonul cu iaurt si fructe rosii si calciul. Eu astept sa iti faci timp, ca merita!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu ma bucur ca ne-am cunoscut si m-as fi bucurat si mai tare daca ai fi putut sta langa noi pe parcursu' concertului ca Miresu' n-a prea avut tragere de inima sa topaie cu mine, da' macar io m-am destrabalat. :))) Cu traficu', stai linistit ca mereu e asa; suntem invatati. :))
    2.5 kg de mancare din punct de vedere al proteinelor, vitaminelor si mineralelor??? Uwaaaa asta nu stiam! Trebuie sa recunosc, totusi, ca tot am mai mancat cand am ajuns acasa ca altfel ma lua mama la rost. :)))
    Momentan nu stiu cum sa-mi fac timp sa respir! Cred ca o s-o tot duc asa pana dupa nunta... :D

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template