Comments

sâmbătă, octombrie 02, 2010

Poze pisic

Posted by at 14:23 Read our previous post
Ieri am avut musafiri.... care vor pleca luni. Deci nu, n-aveam cum sa intru sa postez pozele. Mi-am incalcat juramantu' si voi fi pedepsita, stiu. Ca sa-mi rascumpar o mica parte din greseala, le voi posta acum si voi posta si poza cu cana de cafea cu apa minerala. Apropo! Sa repet o chestiuta: pisicu' nu-i al meu, ci al prietenei mele.

De asemenea, am mai facut o prostie care o intrece pe asta cu pozele. Am ratat emisiunea cu fantome... :( Da, ma simt groaznic.

Si inca un lucru pentru care imi cer scuze: nu voi apuca sa raspund acum la comentarii, ci abia luni. Ca sa nu mai lungesc vorba, ca tre' sa ma intorc la musafiri, sa trecem la poze.


Buuuun. Acum ca ati vazut si minunea de pisica, poza cu faimoasa cana de cafea cu apa minerala.



Inca o data, imi cer scuze ca am ratat emisiunea cu fantome... Tot stau sa ma gandesc ce naiba am avut de facut joi seara atat de important incat sa uit... Ufffff.... Jur ca nu  mai fac promisiuni. Nu ies deloc asa cum vreau.

Weekend placut in continuare...

13 comentarii:

  1. fata, tu-ti bati joc de mine ? POI , IO , POZE CU MATZA CREZI CA VREAU SA VAZ ?! daca cumva asa crezi,waaah, wrong answer, ...io vreau sa vaz poze cu tine !
    in caz ca n-ai avut rabdare sa citesti ce scrisei pana in ziua de azi, ceea ce nu-i de mirare, tinand cont cat de plictisitoare sunt postarile mele, io sunt posesorul a doi caini(un pit bull si a unui metis de caniche, si a unei matze, care, cu regularitate, fata, naste, pui de matza(evident, vor manca soareci) !
    so, daca tot pui poze, pune, fato, poza cu tine !
    asta nu inseamna ca nu-mi e , in continuare, drag, blogul tau !

    RăspundețiȘtergere
  2. Mumoasa tare pisica...pare cam mofturoasa. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow ce frumos, sa-i puneti si un nume frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  4. vreau si eu o pisicuta din aiaaa (pink)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cuuuummmm??? ai ratat emisiunea cu fantome???
    simt eu asa c'am cazut in ochii tai =))

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Capca Pai ce sa fac, domn' Capca? Am promis ca pun poze cu pisicu', deci nu am avut cale de scapare. Am pus poze cu pisicu'! Cat despre poze cu mine, am pus io si poze cu mine. Io nu-s asa interesanta ca pisicu' asta in mod sigur. :D Cum se inteleg cei doi caini cu pisicu'? Mai ales ca e vorba de un pitbull... Zau ca mi-ar fi frica sa tin un pitbull. Da' oricum io am o frica teribila de caini... :D

    @ Dorel Saracu' pisic era terifiat! Inca este in perioada de acomodare in casa prietenei si cand am ajuns io si am inceput sa-l smotocesc, l-am lasat cu sechele. :))

    @ Fresodesign Pai prietena i-a pus numele... Un nume destul de comun de altfel: Kitty. :D

    @ Pink Cand o face pui te anunt! :D Totusi, e o matza foarte pretentioasa si are nevoie de ingrijiri speciale. A mea tomberoneza n-are treaba. Daca are de mancare si apa, nu-i mai trebuie altceva. :D

    @ Lost Din contra! Exact invers! Eu am cazut in ochii tai ca am ratat emisiunea... :((( Zau ca-mi pare rau! Tocmai emisiunea pe care o asteptam cel mai mult... Parca e un facut... :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Sugestie ptr numele pisicii: BLACK =))=))=)) e frumoasa "lighioana" dar sa o vad pe amica ta .... cand o sa creasca "dihania", asa... la vre-o 8 kile :))
    Cand am vazut-o in prima poza pisica.... mi-am adus aminte instantaneu de un motan avut cu ani in urma la Istanbul: a venit singur.... iar de plecat tot singur a plecat dupa 1 an de zile cand a fost cutremurul. Nu asta era important ci... prima intalnire: vara, cald (40 zilnic) usi deschise etc si noaptea pe la 3 ma trezesc cu ceva imens si pufos pe mine :)) deschid ochii si privesc: 2 ochi rosii ma priveau inconjurati de o ... imensitate de alb! Nu exagerez avea 8,5 kg chiar il cantarisem. Destept foc numai ca... nu il lasam noaptea sa doarma in casa (imi "suflase" un vecin cum ca specia asta... ataca noaptea jugulara - si asa este ;) ) in rest...sa auzim numai bine de prietena ta =))
    Revin si iti REAMINTESC again: sa iti fie rusine VESNIC :) ca ai ratat emisiunea care... a fost facuta special ptr tine! Deja se mai facuse odata, iar saracu Lost nu a avut sustinere din partea nimanui pe tema cum ca AR EXISTA FANTOME (toti am afirmat contrariul) :P:P:P

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai amica mea vroia s-o cam dea de acum din cauza viitoarei perspective a unui bebe. :D Totusi, nu s-a putut indura... Acu cine stie ce-o face pana la urma?...
    La Istanbul? Pai cred ca acu intrebarea de rigoare ar fi: da' pe unde nu ti-au umblat picioarele, domnu'? :)) Oricum, amuzanta treaba cu pisicu'. Nu mi s-a intamplat, da' nici nu prea ar avea cum, ca pisica mea le-ar pune pe fuga pe altele... orice fel de lighioane ar fi ele. :))
    Prietena mea e bine. Ii prieste viata de femeie maritata si acu asteapta sa dantuiasca si ea la nunta mea. :))
    Zau ca-mi pare rau pentru emisiune... Zau. Bineinteles ca l-as fi sustinut pe Lost cu existenta fantomelor, nici nu incape indoiala. Zau ca-mi pare rau...

    RăspundețiȘtergere
  9. ZAU.... ca nu te cred! (ca iti pare rau) =))
    Ps: in EU... doar Portugalia si Spain... Aaa: in Africa nu am fost... Da` sigur ma duc... (vad eu cum ma "milogesc" la fumeie sa vrea sa "scape" de mine =)) ca daca scap eu.... atunci chiar ca plec intins! A fost un amic in Tanzania si.... nici nu vreau sa vezi poze!.......

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa asa, mai rasuceste si tu cutitu' in rana. :)) Imi pare raaauuu! Jur!
    Pai nu doar in EU. Peste tot in lume. :D Chiar vrei sa te duci in Africa? De ce nu vrei sa vad poze din Tanzania? :D

    RăspundețiȘtergere
  11. "Dragutza".. pai ce intrebari indecente pui ???
    Cum sa nu vreau in Africa cand la mine in luna Mai este "inca" zapada de 1m???? Nu imi ajung 8 luni de kylmä????
    Pozele??? pai sa iti "descriu" urmatoarele 5 minute dupa ce le vezi: din start.... te vei indrepta spre biroul lui SS (cu toate tutankamoanele si fantomele) si.... il vei baga in masa` de urgenta urland la el ca vrei concediu platit pe timp nederminat! Dupa care cobori in birou... pui mana pe telefon... il suni pe miresu` si ai spui scurt: uita de nunta! anulam tot, ba chiar nu mai facem nimica, banii de nunta ai cheltuim pe luna de miere clar? Iar el "saracul" o sa ingane: bine draga, cum spui tu! Dupa ce inchizi telefonul... te intorci spre Colega care te priveste interzisa si ai spui: CE?... Ma Mut!!!! La care ea iti raspunde "ironic": la Marmacie? ;) iar tu: NU.... IN AFRICA =))=))=))
    Cam asa va fi dupa ce vezi pozele, de aceea nu vreau sa te chinui, pe tine si pe altii.
    Ps: search... facebook ... roger mantu =))=))=))... ( sunt cateva din cele 3 mii)

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Nimeni Pai ce intrebari au fost indecente? Toate au fost cuminti. :D
    Pai si din cauza ca in luna mai inca mai e ditamai zapada, ai ales Africa?? De ce nu Bora Bora si alte d'astea asa? :))) Zau ca tre' sa ma apuc sa invat finlandeza ca ma enerveaza sa tot apelez la google translate. :)) Avem si noi aproape 6 luni de frig aici acasa. :D
    Hmmm... tot nu cred ca as vrea sa merg in Africa. Doar daca am vazut tot ce mai era de vazut inafara de ea. :)) L-am cautat pe nenea ala pe facebook, da' are doar 2 - 3 poze in Africa si pozele alea nu prea ma incurajeaza sa merg acolo. :D

    @ Anonim Dap, tigarile Colegului. :D

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template