Posted by Andera Y at 13:25
Read our previous post
Mi-a trimis Colegu' acu cateva zile un mail amuzant si m-am gandit sa impartasesc. Ca sa vedeti si voi ce se intampla cu serviciile prestate de IT support... dar mai ales cu clientii...Suport tehnic: Ce model este calculatorul dumneavoastra?
Client: Unul alb...
Client: Unul alb...
Client: Buna, Mariana aici. Nu pot sa-mi scot discheta din calculator.
Suport tehnic: Ati incercat sa apasati butonul?
Client: Da, sigur, e chiar blocat.
Suport tehnic: Asta nu suna prea bine; Voi trimite pe cineva.
Client: Nu , stati putin..Inca n-am bagat-o... e inca pe birou... scuze...
Suport tehnic: Apasati pe simbolul "My Computer" din partea stanga a ecranului.
Client: Stanga ta sau stanga mea?
Suport tehnic: Buna ziua. Cu ce va pot ajuta?
Client: Buna...Nu pot sa listez.
Suport tehnic: Puteti va rog sa dati click pe "Start" pentru mine si...
Client: Asculta domnule, te rog sa nu ma iei pe mine cu chestii din astea tehnice! Ca doar nu-s Bill Gates.
Client: Buna, Marta aici, nu pot sa listez. De fiecare data cand incerc, imi spune ca nu poate gasi imprimanta.
Chiar am luat imprimanta si am ridicat-o in fata monitorului si el tot imi spune ca nu o gaseste...
Client: Am o problema daca vreau sa listez cu rosu...
Suport tehnic: Aveti imprimanta color?
Client: Aaaah.....................multumesc.
Suport tehnic: Ce vedeti pe monitorul dumneavoastra doamna?
Client: E un ursulet pe care prietenul meu mi l-a cumparat de Valentine's day.
Client: Tastatura mea nu mai functioneaza.
Suport tehnic: Sunteti sigur ca e conectata la calculator?
Client: Nu. Nu pot sa vad in spatele calculatorului.
Suport tehnic: Ridicati tastatura si mergeti 10 pasi in spate.
Client:! OK
Suport tehnic: Inca mai aveti tastatura in mana?
Client: Da
Suport tehnic: Asta insemana ca nu e conectata la calculator.Mai vedeti vre-o tastatura pe birou?
Client: Da, mai e una pe aici. Ah...asta merge... multumesc tare mult!
Suport tehnic: Parola dumneavoastra este "a" mic, de la ananas, "V" mare de
Client: Mare sau mic?
Client: Nu pot sa intru pe internet.
Suport tehnic: Ati folosit parola corecta?
Client: Da, sigur. Am vazut-o la colegul meu.
Suport tehnic: Puteti sa-mi spuneti ce parola ati folosit?
Client: Cinci stelute.
Suport tehnic: Ce program anti-virus folositi?
Client: Firefox.
Suport tehnic: Acesta nu este un program anti-virus.
Client: Aa, scuze...Internet Explorer.
Client: Am o maaare problema. Un prieten mi-a pus un screen saver pe calculator dar de fiecare data cand misc de mouse, dispare....
Suport tehnic: Cum pot sa va ajut?
Client: Scriu primul meu e-mail.
Suport tehnic: OK, si care ar fi problema?
Client: Pai, am scris litera "a" in adresa, dar nu stiu cum sa desenez cerculetul din jurul ei...
=)) voiam sa postez pe blog la Capca1 intamplarea urmatoare dar... isi are locul mult mai bine aici la IT. E o intamplare REALA cu un "sef" mare la politie in Piatra...
RăspundețiȘtergereMa duc in "vizita" la un amic bun (tipul are o afacere cu vanzare computere, siteuri, retele etc...) intru la el si imi zice: scuzama putin (nu se intampla asta niciodata) observ ca il "peria" si asista pe un tip la 4 ace... ai vindea un calculator.Ia omul "cel mai mare si mai tare" comp... ceva la 50 milioane cam acum 4 ani.Bun... ai duce chiar compul in masina la tip... se intoarce si incepem "sa ne vedem de ale noastre" salut, cand ai venit, cat stai etc... se scuza de faza dinainte si imi zice: stii cine era tipul? Eu:....!!! Imi spune numele si realizez ca era adjunctul sefului la circulatie, buuuun. Ne punem o cafea si suna telefonul amicului... il vad ca face ochii mari... ramane "interzis"... si fastacit raspunde: VEDETI CA ESTE O TASTA LUNGA, CEA MAI MARE DE PE TASTATURA.... DA, AIA ESTE!....
Inchide telefonul... se uita la mine inca mirat.... eu mai mirat... si imi zice: la telefon era tipul de mai inainte. Eu: asa...si ce voia?
Raspuns: mi-a zis ca apare pe ecran PRESS ANY KEY.... si NU GASEA SCRIS PE NICIUNA!ce dracu sa ai fi zis? =))=))=))
Aceasta este o intamplare adevarata petrecuta la Word Perfect Help Line. =))=))=)) cine stie...
RăspundețiȘtergereAngajatul companiei care a participat la discutia de mai jos a fost concediat. Ulterior, el a dat in judecata compania pentru "concediere fara motiv". Ceea ce urmeaza este un pasaj din discutia care a dus la concediere.
- "Word Perfect Technical Desk, va pot ajuta cu ceva?"
- "Da, am o problema cu Word Perfect"
- "Ce problema?"
- "Pai, scriam si dintr-o data toate cuvintele au disparut."
- "Au disparut?"
- "Da, au disparut."
- "Hmm. Si ce afiseaza ecranul tau acum?"
- "Nimic."
- "Nimic?"
- "E negru; si nu accepta nimic din ceea ce scriu."
- "Esti inca in Word Perfect, sau ai iesit?"
- "De unde vrei sa-mi dau seama?"
- "Vezi un prompter C: pe ecran?"
- "Ce-i ala un prompter C:?"
- "Nu conteaza. Poti misca cursorul pe ecran?"
- "Nu e nici un cursor; Ti-am spus ca nu accepta nimic din ceea ce tiparesc!"
- "Monitorul tau are un indicator de functionare?"
- "Ce e ala un monitor?"
- "Este chestia aia cu ecran si care arata ca un TV. Are o luminita care sa-ti arate daca e deschis sau nu?"
- "Nu stiu."
- "Atunci uita-te in spatele monitorului si vezi unde duce cablul electric. Poti sa vezi asta?"
- "Da, cred ca da."
- "Minunat. Urmeaza cablul electric, si spune-mi daca este bagat in priza."
- "...Da, este."
- "Cand te-ai uitat in spatele monitorului, ai observat ca sunt doua cabluri si nu doar unul bagat in monitor?"
- "Nu."
- "Ei bine, sunt doua. Mai uita-te o data si gaseste si celalt cablu."
- "Ok, l-am gasit."
- "Urmareste-l si spune-mi daca este bagat bine in spatele computerului tau."
- "Nu pot sa fac asta."
- "Huh. Dar macar poti vedea daca este?"
- "Nu."
- "Nici daca iti pui genunchiul pe ceva sau te intinzi pe ceva?"
- "O, nu e din cauza ca nu am unghiul bun, ci din cauza ca e intuneric."
- "Intuneric?!"
- "Da, lumina din birou este stinsa, singura lumina care vine este de afara."
- "Pai, aprinde lumina in birou."
- "Nu pot."
- "Nu? De ce?"
- "Pentru ca e o pana de curent."
- "Aaa...o pana de curent? Aha, ok. Cred ca am rezolvat problema. Mai ai cutiile si manualele si chestiile de impachetare cu care a venit computerul tau?"
- "Da, le tin in dulap."
- "Bine. Du-te si adu-le, si baga sistemul in cutii exact asa cum l-ai primit. Si apoi du-l inapoi de la magazinul de la care l-ai luat."
- "Adevarat? Este chiar atat de grav?"
- "Da, ma tem ca da."
- "Atunci asta e, il duc inapoi. Si ce sa le spun?"
- "Spune-le ca esti prea prost ca sa ai un computer."
funny, funny =))
RăspundețiȘtergereHai ca sunt chiar tari conversatiile :))
RăspundețiȘtergere@ Nimeni :))))))))) Foarte tari ambele situatii! Parca vazusem la un moment dat circuland pe net o poza cu un monitor pe care scria "press any key" si mai apoi o tastatura care avea un buton pe care scria "Any". Sunt de parere ca este in mod sigur o imbunatatire binevenita pentru orice tastatura. :)))
RăspundețiȘtergereCat despre angajatul companiei din situatia a doua, eu cred ca l-as fi promovat in functie! :))) O fi avut castig de cauza in instanta?... :))
@ Miss Sunny Deshou? :D Asta ca tot avem japoneza in comun. :))
@ Sergiulica Sa mai si radem! :))
Hai ca am luat si o portie buna de ras asta-seara :))
RăspundețiȘtergere5 stelute asta e parola =)) iar gafa cu ''@'' si primul mail am sa o tin minte mult mult timp ;))
RăspundețiȘtergere@ Licurici Bine-ai venit si pe la mine! :) O portie de ras e intotdeauna binevenita. Ma bucur ca am contribuit si eu la a ta! :D
RăspundețiȘtergere@ ZuZu :))) A fost o intamplare asemanatoare si pe la mine la munca. Telefoane la baietii care se ocupa de treburile astea, pentru ca nu mai mergeau boxele sau ceva din calculator era aiurea de nu se mai auzea nimic. A venit unu' din baietii respectivi ca sa constate ca era dat pe "mute". :)))
also, check this out :)) http://clientsfromhell.net/
RăspundețiȘtergereTeehee! :D
Ștergereoooh da=)) clar foarte penibil...dar poate ca asa se explica intr'o oarecare masura de ce in momentul in care sun la relatii clienti pentru ca mi'a picat netul imi pun intrebari penibile precum "in coltul din dreapta, in bara, langa ceas, este un monitor..aveti vreun semn distinctiv pe el? Aha...ati incercat sa dati un restart la calculator/router? Sau sa dati un enable/disable?" Si dupa ce ii spun da, am facut toate astea si nu s'a modificat nimic ma anunta ca o sa trimita echipele speciale la mine sa vada care este problema. Poate pentru ca suna prea multi idioti pun si ei astfel de intrebari idioate...bine defapt nu neaparat idioti, dar daca tot nu sti domnle nimic, da' nimic..de ce draci mai umbli pe calculator singur?
RăspundețiȘtergere=))) Chestia e ca s-a demonstrat ca foaaaarte multe dintre "problemele" calculatoarelor se pot rezolva printr-un simplu restart sau disable/enable. :D Oricum, macar acum ii intelegem un picut si pe saracii IT-isti ... =))
Ștergere