Comments

marți, septembrie 14, 2010

Weekend - Cap II

Posted by at 11:16 Read our previous post
Bun. Sa revenim la povestirea intamplarilor de peste weekend. Desi asta nu inseamna ca acu nu mai sunt avion. Acu sunt avion din cauza la somn. Diseara o sa pun si pozele cu acadeaua gigant. Cross my heart and hope to die.

Ramasesem la miezu' noptii cand toata lumea era in focuri, se dansa si bea in prostie. Ei bine... in vremea aceea incepusem deja sa intru in panica si crizele de gelozie ma cuprinsesera ca flacarile focului un lemn uscat. Ce credeti? Am ajuns sa fiu in competitie pentru inima Miresului cu... inca un baiat. (zic "inca" pentru ca am invatat sa-mi impart Miresu' cu cealalta nevasta, Pino) Jur ca am inceput sa cred ca Miresu' meu are un farmec aparte atunci cand vine vorba de baietii din juru' lui. Asadar, avand in vedere faptu' ca Pino e deja nevasta Miresului si erau amandoi facuti prastie, avand in vedere faptul ca ei doi impreuna cu Cristi sunt "cei 3 crai de la rasarit", BFF and so on, si avand in vedere faptu' ca si celalalt tip (ala care zic io ca s-a indragostit de Mires) si Cristi erau la fel de prastie, totul s-a dus usor pe o panta inclinata spre o parada usor gay ... Sava are dovezi! A facut poze. Eu n-am vrut sa-mi mai amintesc vreodata de acel moment, asadar nu am imortalizat clipele de tandrete dintre cei mentionati...

Pe la 3 dimineata ne-am hotarat sa bagam cateva ore de somn ca a doua zi Miresu', Pino si ala egocentric urmau sa conduca. Cristi ne-a balacarit pe toti de la A la Z din cauza ca el inca avea chef de baut si ca noi am venit la munte ca sa dormim. Tot incerca sa-l convinga pe Sava sa mearga pe munte atunci. Pe bezna. N-a vrut sa se bage la culcare si a ramas singur afara. Aranja canile de pe masa si dadea telefoane aiurea. (cand s-a trezit duminca intreba de nebun: "Ba, de ce-am sunat-o azi-noapte pe Angelica?" Am incuiat usa de la camera si-am lasat cheia in broasca si ne-am bagat la somn. Vila in care am stat parca avea pereti de hartie. Se auzea cel mai mic zgomot facut in ultima camera de pe hol. "Cineva" tot alerga de nebun de la un capat la celalalt pe hol, apoi sus pe scari si pe holul de la etaj, apoi iar jos pe scari si pe hol si jos in sala de mese si iar si iar si iar de mai aveam nitel si ziceam ca-mi pica scarile in cap. Apoi au inceput sa bata cu pumnii si picioarele in fiecare usa de la fiecare camera (nu conta ca mai erau si altii in vila aia inafara de noi) si sa zbiere ca e incendiu. Cine? Cristi si Pino... Au reusit intr-un fel de au descuiat usa de la camera de langa noi unde era Sava cu Catalina. Nu stiu exact ce s-a intamplat acolo, dar apoi au iesit si au venit la usa noastra. Aveam cheia in broasca!!! Tot au descuiat usa!!!! Cristi si Pino, in chiloti si imbibati in alcool, au sarit voiosi in patu' nostru, i-au facut ... nu stiu exact ce Miresului si-apoi au plecat. N-am zis nimic. Si iar s-au dus la Sava si treaba a culminat cu Sava injurandu-i si amenintand ca-i bate. Intre timp li se alaturase si Irina in escapadele lor prin camerele oamenilor. Cand au auzit amenintarile lui Sava aproape ca s-au teleportat afara de-acolo. Si-au venit iar la noi. Aceeasi treaba pana l-a apucat pe Cristi sa traga plapuma de pe mine. I-am luat si io intr-o serie si s-au teleportat si din camera noastra. Apoi stateau in fata usii lui Sava si sopteau intre ei: "Ba, sa mai intram la asta? Da' asta ne bate, frate!" Dupa cum spuneam, peretii erau ca de hartie... Si s-au culcat intr-un final.

M-am trezit a doua zi cheauna evident. Am facut cu Pino si Marina o oala imensa de salata, am mancat si incepusem sa discutam despre escaladare. Am lasat deoparte discutia cand am auzit ca Pino se duce sa se culce. Bineinteles, vroiam razbunare. Si eu, si Miresu', Sava si egocentricu'. Si-au luat fiecare cate o oala si-o lingura, am mers incet in camera lui si... si l-am trezit. Apoi am catarat dealurile alea verticale de-am scos toti plamanii din mine. Da' a fost frumos. Si era o priveliste superba de acolo de sus. O sa pun poze.

Am ajuns acasa pe la 8 jumate seara. A fost frumos. Cum perfectiunea nu exista, trebuia sa existe ceva care sa strice nitel toata treaba, asadar soarta ni l-a pus in carca pe egocentricu'. Da' am reusit sa ma abtin. Io ca io, da' nu stiu cum a reusit Sava sa se abtina. Daca intra nitel in gatu' lui, as fi facut pe majoreta, jur!

Eh si cam asa... Urmeaza sa pun pozele. Multe si dragute.

7 comentarii:

  1. fata, vaz ca stiti sa va distrati...nimic nu-i mai minunat decat sa stai intr-o vila cu alte grupuri, iar daca ailalti is si bosorogi, e suuupeeer !!!!a doua zi, cand cobori in sala de mese, vezi numai priviri de-alea, ucigatoare.
    buei, nene,mai e si durerea aia de cap data de mahmureala.
    asculta-ma ce-ti zic, ca nu te costa ni'ca, cel mai bine, la mahmureala, e doua sute de rom si o mare, da' mare, bre, CIOOORBAAAA DE BUUUURTAAAAAA !!!
    dupa ce lipai aceste minunate lichide esti ca nou !!!
    mor de drag de-o iesire ca asta...buei, nu-s (atat de) vicios, dar tare mai e bine sa faci cate o betiveala asa !
    aaa, in toate grupurile sunt(em)din astia de mergem din usa in usa si facem scandal iar a doua zi facem urat ca nu suntem lasati sa dormim. e bine sa actioneze legea compensatiei, dar nu in detrimentul nost', este ?

    RăspundețiȘtergere
  2. tot io:
    scoate dom'ne chestia asta cu verificarea postarii ! e inumana cenzura! ce cherzi daca se "ia" cineva de tine ?
    gandeste-te numai, ce placere sa te injuri, free, cu un necunoscut , hm?! numai cate deshte mijlocii putem agita prin vazduh si cate vorbe care incep cu "baga-mi-as..." si se continua cu fiecare ce are...e cool, sa mor io ! puetm adresa...gratis ! :)
    cand is in pauza de scandal, intru pe postarile crapidistilor si dinamuistilor, io fiind stelist si mi-o iau! dar nici io nu ma dau usor, asa ca e o frumoasa lupta dreapta, in care mama, e moarta saraca, de 14 ani, se rasuceste in mormant...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ne-am distrat intr-adevar si a fost super frumos. Celelalte grupuri habar n-am daca erau de bosorogi sau nu ca chiar nu i-am vazut la fata. Ne-a zis proprietara ca mai exista si altii ... :D Cu romu' si ciorba de burta nu m-ai nimerit. Nici cu una nici cu cealalta. :))
    Pai cand incepusera sa alerge de nebuni in chiloti din camera in camera, n-am zis nimic, nu le-am zis nimic. Da' totu' pana la a-mi da plapuma jos. I-am balacarit nitel si le-am zis ca io-i bat mai ceva ca Sava (care Sava e dublu cat mine). :)))

    Aia cu moderarea comentariilor? Am scos-o acu, da' nu stiu exact cum o sa pot sa-mi mai dau seama cand comenteaza cineva inafara de widgetu' cu comentarii recente de pe blog. :D
    Nu-s io microbista, da' tot cu dinamo raman. Ar fi culmea sa nu... :D

    RăspundețiȘtergere
  4. orice balacareala, ca sa aiba efectul scontat, trebuie, musai, sa inceapa cu " buei, f***-te-n coor", cu variatiuni pe tema data...dupa care, functie de talente si aptitudini se pot adauga alte si alte mesaje, datatoare de speranta ...
    eh, trebuia sa ai si tu un defect! auzi la ea, dinamo ?! bleac!
    bine macar ca nu tii cu rapidul !
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eh, io am zis sa fiu draguta si sa nu spun exact ce balacareli am folosit, dar da, am folosit ceva variatiuni pe exemplul dat. Si a avut, intr-adevar, efectul scontat. :D
    Tot familionu' e dinamovist, iar locu' meu de munca e pe undeva pe langa stadion. Stiu toate meciurile jucate in Stefan cel Mare. :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Mda.. am asteptat si cel de al2lea post ptr a imi confirma personal ca LISTA DE MULTUMIRI este reala!
    Care lista? Cea sosita pe canalul agentiei Mediafax luni la prima ora... cand voi va “dezmarmureatzi” cu capul in tastatura sau optional... in butoiul cu muraturi!
    Deci... lista de multumiri... iata cine si de ce va multumeste VOUA... cei care ati avut IDEEA de a petrece un wekend la Moeciu...
    VA MULTUMESC DIN INIMA:
    1.in primul rand NSA si restul “agenturilor straine” care nu au mai fost nevoite sa “descopere” unde vor cadea AVIOANE pe 11 septembrie, si-au trimis note reciproce in care se specifica scurt: Pe “nine - eleven” avioanele vor ajunge si se vor face praf&pulbere (doborate de alcool si restu’) la MOECIU... locatie neimportanta ptr siguranta mondiala! Asa ca... au lasat pe romani sa se descurce cu “teroristii” proprii si au rasuflat usurati multumindu-va in cor.
    2.Babele satului – datorita voua vor avea subiect de discutat pina de revelion! Asa mult de discutat nu au mai avut de acum 3 ani... cand “a navalit ursu’n sat” =))
    3.Proprietarii pensiunii – datorita voua de acum inainte cand vor merge la primar sau la consiliu dupa o autorizatie ceva si... nu li se aproba, vor avea de “amenintat” scurt: Nu vreti? Las’ca ai chem iar wekendul viitor ca oaspeti (moka) pe “aia de la Bucuresti”... si atunci imediat ca prin minune... o sa li se aprobe orice!
    4.Popa satului – va multumeste din inima... duminica dimineatza la slujba a avut de impartit marinimos mii de “matanii” pacatosilor care si-au amintit instantaneu de toate cuvintele biblice (cruci, sfinti, d’zai, etc) si vi le-au transmis in gand cu fiecare moment ce trecea.
    Va multumeste si datorita ocaziei oferite de voi de a tine slujba 6 ore, ore in care a tinut o pilda (cu exemple proaspete) despre ceea ce inseamna “alcool, necumpatare, desfranare” si cum are efect asupra noastra a oamenilor nesabuiti! De asemenea va multumeste popa ptr sutele de acatiste adunate dupa plecarea voastra (are “de lucru” pana in postul Craciunului... cu norma intreaga ;) )
    5. Primarul – este sigur ca datorita sperieturii din ultimul wek... toti cetatenii din Moeciu vor vota in UNANIMITATE si ai vor sustine propunerea de proiect in ceea ce priveste Declararea zonei Moeciu ZONA PROTEJATA IMPOTRIVA TURISMULUI DE WEEKEND =)) =)) si declararea zonei rezervatie naturala =))
    6.Mamicile din sat – datorita voua copii nu vor mai scanci ca vor “pe ulitza” dupa ora 20 pentru ca vor primi un raspuns scurt si “raspicat”: Daca va intilniti cu “aia de la vila aia?" =))
    7."Tanti" de la magazin – ati reusit sa ai terminati provizia pe 3 saptamani de bere, alcool si toate snacksurile (le tinea pe raft aiurea). Va saluta pe aceasta cale si te roaga Andera sa ai mai zici odata cum se cheama bautura “aia, de tot o cerea si intreba baiatul ala dragut” si sa o anuntati data viitoare de mai veniti sa stie sa cheme camionu’ de la Brasov cu marfa ;)
    8.Vacile si cateii botezati – Vacile multumesc ptr ca au putut in sfarsit sa faca o cura de slabire, alergand in voie avand drept scuza: Ce sa fac bre, nu vezi cum ne alearga nebunii? Dar chicotind intre ele la final: ai vazut tu ce “tauri” ne’au alergat?
    Cateii in schimb multumesc din suflet lui Cristi ca nu au ramas pagani pe viatza...
    norocul lor ca i-a botezat dansul... asa un nash... nu a vazut lumea caineasca de cand e ea, toti sunt invidiosi pe cei 3 catei ;) care app: ai transmit lui Cristi ca il asteapta din nou, sa ai dea colacii =))
    9.Dan Diaconescu si TVRul – datorita voua... vor incepe separat cat de curand 2 proiecte:
    •TVR va face un documentar de lung metraj (propus deja la Cannes la sectiunea Filme istorice) numit NIMENI NU UITA 11-12.09... MOECIU
    •Diaconescu va initia seria de emisiuni cu reconstituiri si relatari de la fata locului intitulate “Ce sa intimplat cu adevarat la Moeciu”
    10.EU - datorita voua... nu ai mai trebuie sotiei cat o trai “relaxare si plimbari pe munte”. Am fost acolo, dar.... am facut bagajele in mare graba si am parasit “locatia” cat am putut de repede inainte de micul dejun…

    RăspundețiȘtergere
  7. Jur ca daca mai incerc o data sa raspund la comentariu' asta si se intampla ceva si il inchid cand ajung la jumate, arunc calculatoru' pe geam. Aseara am vazut comentariul, l-am citit, am ras cu lacrimi, dar nu-mi venea nicio inspiratie sa raspund. Mai devreme ajunsesem la jumatea raspunsului si a venit Imparatia si a trebuit sa-l inchid. Acelasi lucru s-a mai intamplat de cateva ori cand se tot plimba prin birouri...
    Asadar, comentariu' tau e mai lung decat postarea in sine! :)))) In ceea ce priveste lista de multumiri, ne-am simtit onorati din cauza ca am primit o asemenea atentie si ca eforturile noastre au fost luate la cunostinta si recunoscute. Din aceasta cauza, ne-am simtit datori sa raspundem fiecarei parti ce ne-a transmis multumiri.
    Am raspuns "agenturilor straine" spunandu-le ca suntem de-a dreptul onorati sa fi dat o mana de ajutor la pastrarea sigurantei nationale si internationale si ne vom da silinta ca in fiecare an pe "nine - eleven" sa deviem atacurile teroriste catre Moeciu, unde vor fi inabusite in alcool si restu', astfel salvand lumea de la niste dezastre sigure.
    Am raspuns babelor satului spunandu-le ca suntem flatati de a fi priviti ca niste adevarate vedete si le-am promis ca ne vom stradui sa le dam noi subiecte de barfa in fiecare an, subiecte clar mai placute decat navalirea ursului.
    Am raspuns proprietarilor pensiunii anuntandu-i ca vom da curs tuturor cererilor de a reveni in Moeciu in semn de apreciere si recunostinta pentru ospitalitate.
    Am raspuns popii satului cu atata evlavie cata ne-a permis vocabularul ca noi suntem cei care, cu umilinta, ne-am sacrificat pentru a servi drept exemplu intru infaptuirea slujbelor religioase acompaniate de ilustrarea pildelor, si ii multumim cuviincios pentru onoarea ce ne-a facut-o acceptand sa propovaduiasca exemplul nostru.
    Am raspuns primarului anuntandu-l ca noi ii suntem cei mai inflacarati fani, alegatori, sustinatori si il vom ajuta in campanie revenind in Moeciu si dand de baut tuturor cetatenilor. Inca n-am primit raspuns la oferta.
    Am raspuns mamicilor din sat spunandu-le ca a fost placerea noastra sa le ajutam in buna educare a copiilor lor si ca le stam oricand la dispozitie in caz ca au probleme cu vreun plod nerecunoscator sau neascultator.
    I-am raspuns vanzatoarei spunandu-i ca data viitoare o vom anunta din timp de venirea noastra pentru a se putea organiza mai bine cu aprovizionarea. I-am spus ca atata timp cat are alcool, denumirea nu mai conteaza, iar baiatul dragut i-a trecut un post scriptum pe care nu m-a lasat sa-l vad.
    Pe vacute le-am anuntat ca in mod sigur vom reveni pentru a nu se lasa pe tanjeala cu exercitiile sportive, iar fata de cateii botezati avem o datorie morala si religioasa sa ii revedem si sa le purtam de grija.
    Am trimis raspuns TVR-ului si lui Dan Diaconescu anuntandu-i ca cerem drepturi de autor.
    Acum eu, in numele intregului grup de 12 persoane ce-a fost la Moeciu weekend-ul trecut, iti aduc la cunostinta ca poti apela la serviciile noastre oricand, la orice ora si oriunde, iar noi iti garantam intoarcerea acasa in cel mai scurt timp posibil.

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template