Comments

luni, septembrie 13, 2010

Weekend - Cap I

Posted by at 11:07 Read our previous post
Sunt avion la ora asta, deci imi va fi destul de greu sa fac postarea asta sa fie inteleasa. Totusi, trebuie sa povestesc despre aventura din weekend. Si e muuuult de spus... Si nu stiu in ce ordine sa le spun ca se invartesc toate in capu' meu acu. Mahmureala inca isi spune cuvantu'.

Sa vedem. Vineri seara ar fi trebuit sa ajung acasa si sa pun pozele cu acadeaua. N-am mai apucat. A! Ca tot veni vorba. Am luat alta acu. O s-o molfai si pe asta toata ziua. Revenind, n-am mai apucat pentru ca imi cautam de nebuna haine groase, geci si alte alea. Imi imaginam ca o sa fie geru' gerurilor. Apogeu' gerurilor! In plus, a trebuit sa mergem la sora Miresului in vizita... O sa fie post special pentru treaba asta cred. La 9 dimineata ne-am strans cu totii ... de fapt nu cu totii. A trebuit sa mai mergem in nspe locuri ca sa mai adunam cate unu', cate unu'... Am fost 12 oameni. 3 masini. 6 camere. Si-am fost impartiti in doua tabere nu neaparat pentru faptu' ca pe cei din tabara adversa nu-i cunosteam foarte bine, ci din simplul motiv ca din ea facea parte unul dintre cei mai nesuferiti si egocentrici oameni care au calcat vreodata pe suprafata Pamantului. La un moment dat eu si Sava il injuram in cor, la unison. Cristi deja era satul de cate i-a zis...

In fine, despre drumul pana acolo ce pot sa zic?... Mi-au ramas in cap urmatoarele treburi: Targoviste are cele mai proaste drumuri ever (mai proaste ca in Bucuresti!!!!!!), o baba si un catel cu tendinte sinucigase (baba mergea nonsalanta pe mijlocu' soselii, iar catelu' s-a aruncat pur si simplu in fata noastra), muuuulti meri, serpentine (mie imi plac, desi Marinei si Catalinei li s-a facut rau), iubesc Brasovu' (sosele cu 6 benzi pe care as putea sa conduc si io!), multe poze. La un popas, baietii se chinuiau sa deschida o sticla de vin. Cristi a spart una. A fost nevoie de o fata ca sa deschida cu succes o sticla... in timp ce toti baietii stateau in juru' ei. Am mai facut o oprire la nu stiu ce Mausoleu, da' nu asta e important. Eram undeva sus si se vedea toaaaata valea la picioarele noastre. Totu' verde, coline si-o turma de oi. Cand am plecat de-acolo era ... hmm... nu prea stiu cum naiba sa-i zic. O statuie, o sculptura, un monument ceva cu silueta unui om rastignit acolo intr-un cadran. In fine... Cand o sa pun pozele o sa intelegeti.

Ne-am invartit de cateva ori prin Moeciu in cautarea vilei. Am trecut pe langa ea de cateva ori, ba chiar am si oprit langa ea ca sa cerem instructiuni si-apoi iar ne-am intors si iar si iar... Superba vila! Si ieftina! Si un peisaj de te lasa cu gura cascata. Aveam si leagan in curte, si gratar si sala de mese si toate cele de trebuinta. Ce n-am stiut noi initial era faptu' ca nu eram singuri in vila aia. Mai erau cateva camere ocupate de alti oameni. Pe care nu i-am vazut deloc la fata. Atat de tare i-am speriat... Toata valea a stiut ca am fost noi acolo. Mergeam sa ne plimbam, sau la magazin sau ...sau... si ne intreba lumea: "Voi sunteti aia de la vila aia?"...  Nu stiam daca sa spunem adevaru' sau sa spunem ca "we no speak romanian". Muzica bubuia, noi eram ... galagiosi e putin spus, alergam si ne alergam de nebuni, am terorizat vacile si cei 3 catei pe care Cristi i-a botezat, da' n-o mai tin minte decat pe "Arizona"... Si-am baut si ne-am facut avioane cu totii. Am dansat tot timpu' mai mult din cauza frigului. A! In timpu' zilei a fost suuuper cald si sambata si duminica. Noaptea, totusi, au fost 8 - 9 grade. Aveam 2 bluze si geaca pe mine la fel ca majoritatea. Pino... era la bustu' gol. Cristi la fel, da' isi trasese o geaca pe el pe care o lasase descheiata. Deci avem asa: bermude, geaca descheiata si fara nimic pe dedesubt, plus ochelari de soare. Am ascultat aceleasi 2 melodii over and over again si-acu va las cu una dintre ele ca sa incheiem primu' capitol al povestirii. Urmatoru' post va cuprinde peripetiile din camere pe timpu' noptii cand s-ar presupune ca se doarme si cataratu' muntilor a doua zi, iar ultimu' capitol va cuprinde poze. Multe poze.

9 comentarii:

  1. S-a auzit si pe aici ca au ajuns niste nebuni in Moeciu si au terorizat toata populatia locala; mie mi-au povestit de asta doua familii care s-au stramutat incoace nemairezistand acolo... dar chiar nu ma gandeam ca voi sunteti de vina. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. la noi betivaneala, leneveala, gratareala, ceauneala cu mancare buuuna, pescuiala fara prins peste ( spre rusinea barbatilor si mai ales a mea a prins totusi o fata unu)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Bogdan Ieri cand ne-am trezit am iesit si stateam toti adunati la masa din curte. A iesit proprietara si ne-a salutat, iar tipu' nesuferit despre care vorbeam a spus singuru' lucru cu care am fost de acord cat timp am stat in vecinatatea lui: "Ce ca nici nu pot sa ma uit in ochii tai..." Daca pana si asta se simtea prost pentru tambalau' pe care l-am facut, inseamna ca a fost grav... Grav grav. :)))))

    @ Lost Dupa cum spuneam, a fost nevoie de o fata ca sa deschida sticla de vin. Se pare ca a fost nevoie tto de o fata ca sa prinda un peste. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vazut si eu la ProTv stirea cum ca niste nebuni au facut ravagii prin Romania weekend-ul trecut, dar nici prin cap nu-mi trecea ca sunteti chiar voi.

    Trecand la partea serioasa, desi nu vreau, trebuie sa marturisesc ca tare mi-e dor sa ma desprind de cotidian si sa plec intr-o excursie cu multi prieteni. Ah, si sa facem ce ne trece prin cap. Si nu va ganditi ( numai ) la prostii!

    RăspundețiȘtergere
  5. 'Tar melodia.... =)) ma duc la un fum si revin cu un comentariu mai decent =)) trag unul si ptr tine sau... va fi again "ziua 1"???

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Danbrasov Moaaama chiar ca a circulat vestea, nu gluma! :))) La noi a iesit super frumos. Daca va hotarati sa faceti o excursie, alegeti Moeciu! :D

    @ Nimeni Imi place la nebunie melodia! da' prea a fost in exces... Trage si pentru mine! In weekend evident mi-am facut viata cu tigarile... :D

    RăspundețiȘtergere
  7. "Targoviste are cele mai proaste drumuri ever (mai proaste ca in Bucuresti!"
    Acum nu vreau sa te contrazic dar totusi se lucreaza la ele. Acum 2 ani era jale, judetul Dambovita era renumit pentru cele mai proaste drumuri din tara.

    RăspundețiȘtergere
  8. pacat de vin ! Ce sa faci, nu mereu servim imbuteliat, fapt pentru care indemnare canci ! :D

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Targoviste Ba daca locuiesti sau daca cunosti foarte bine Targoviste si Bucuresti, poti sa ma contrazici fara niciun fel de problema! Eu nu cunosc decat drumurile pe care am mers noi ca sa strabatem Targoviste, dar niciunul nu era mai de Doamne-ajuta! Toate aveau adevarate cratere si faceam slalom printre ele. Daca se lucreaza la ele, putem respira linistiti. Sper doar sa nu se lucreze cum se "lucreaza" la mai toate drumurile...

    @ Omulvaly Asta a zis toata lumea: pacat de vin! Da' au mai fost destule. In schimb s-au terminat sticlele de whiskey iainte sa inceapa petrecerea. :)))

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template