Comments

marți, august 31, 2010

Premianta

Posted by at 14:43 Read our previous post

Am fost premianta din clasa I pana intr-a XII-a. De la sfarsitul liceului n-am mai castigat niciun premiu. Pana acum. Acum m-a premiat Paul si ii multumesc tare mult. Am uitat ce bine ma fac sa ma simt astfel de lucruri.


Reguli:
Spune de la cine ai primit acest premiu
Insira 10 lucruri care iti plac
Ofera acest premiu altor 10 persoane & let them know.

10 lucruri care imi plac:
1. Muzica japoneza
2. Anime-urile
3. Cartile
4. Sa scriu (pe blog si nu numai)
5. Vara
6. Pisicile
7. Cartofii prajiti
8. Dulciuri cu vanilie
9. Discutiile comice (zilnice) intre Colegu' si Colega
10. Marea

Buuuun. Acu sa predau stafeta catre:
2. Colegu' (care oricum nu va continua siru' / leapsa / premierea / whatever)
6. Paul

Eeeeeeh si cam asta e. As mai fi bagat cateva bloguri, da' ... sa nu incalc (si) regulile (astea).




8 comentarii:

  1. hmm..se intoarce si la mine?..thanks >:D<
    Si ce reguli ai mai incalcat?;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Se intoarce, se intoarce! :D
    Oooooo da' cate reguli n-am incalcat... Mi-ar trebui alte 10 bloguri sa le umplu cu asta. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu surprindere aflu ca sunt printre fericitii "nominalizati" :) Ms, ms, trebuie sa tin si un discurs?:))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Bineinteles! D'ala cu: "Multumesc parintilor, fanilor si Lui Dumnezeu!" :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulțumesc! Știu că mai primisem leapșa asta, cred că am refuzat-o. Oare dacă o accept de la tine voi fi înjurat de către celălalt expeditor? :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Tocmai asta e motivul pentru care n-am batut pe nimeni la cap cu treaba asta. Din punctul meu de vedere, am "premiat" blogurile pe care le citesc zilnic si imi plac, dar fiecare blogger pe care l-am mentionat nu este ... obligat (poate nu e cel mai bun cuvant, da' e primu' care imi vine in minte) sa continue leapsa. Colega a avut o astfel de reactie la premierea asta a mea si mi-a zis ceva gen "eu nu mai completez oracole". :D
    Totusi, daca ai vrea sa o continui si ca sa impaci si celalalt blogger care te-a premiat, ne poti mentiona pe amandoi ca fiind "expeditori de premii". :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Curand imi voi "revendica" premiul, promit. Deocamdata, prajitura imi da dureri de cap, nu pot sa o mai daruiesc:)) Incep sa ma gandesc ce lucruri imi plac in ultima vreme....hmm....

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu-i graba. Premiu' tau ramane valabil fara sa aiba data de expirare, asa ca-l poti revendica oricand doresti. :D

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template