Comments

marți, august 17, 2010

Nu merge

Posted by at 09:52 Read our previous post
Colega s-a hotarat... A semnat contractu' cu fotografii de ieri. Desi mi-au placut si mie la nebunie, sa spunem ca bugetele noastre sunt ... destul de diferite. Totusi, tot n-am sa-l iau pe ex-angajatu' de la Metrorex. Verisoara si in acelasi timp viitoarea nasa are cateva optiuni si abia astept sa vad ce pot oferi. Il mai am si pe fotografu' pentru care am primit datele de contact ieri. Da, mi se pusese si mie pata pe cei de ieri... Daca facea si Colegu' nunta la anu' poate ne dadea o reducere. Colegu' se tine tare: peste 2 ani...

E prea cald. Nici aeru' conditionat nu mai face fata. Spunea ieri la TV ca e mai cald la noi decat pe continentu' African. Nimic nu mai merge. Nici chefu' meu nu mai merge. Nu mai am chef sa scriu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template