Comments

vineri, martie 19, 2010

Me's so back!

Posted by at 15:12 Read our previous post
Long time! Mi-ar trebui o tigare in timp ce scriu trebile astea, da' iar s-a dat OG-u' ala superb care spune ca nu mai fumam in birou.

Eh, cam asa suna inceputul revenirii mele in luna ianuarie a acestui an. Intre timp s-a terminat si iarna, s-a facut cald afara, iar eu nu mai am nevoie de tigari. Da, m-am lasat. M-am lasat pe data de 5 februarie a acestui an si nu, n-am avut accese de isterie din cauza lipsei tigarilor, nu, nu m-am ingrasat, ma sufla vantu' cum ma sufla si inainte, nu mananc mai mult, nu am inlocuit tigarile cu altceva, nu, nu, nu.... Pur si simplu n-am mai fumat. Sa explic cum. Anul trecut, de 1 Decembrie, eu si cativa prieteni ne-am pus sa facem gratar in spatele blocului. Ha! Ca sa vezi ca se poate gratar si fara soare si pe un frig de-ti paralizau intestinele. Unul dintre prieteni, sa-i spunem Dan (da, asa-l cheama, si ce?), are in jur de 30 de ani si fuma de la varsta de 14 ani. Era fumator a peste 2 pachete de tigari pe zi. Nu-l mai vazusem de ceva timp si ma tot holbam la el din timp in timp gandindu-ma ca lipseste ceva. Eram atat de obisnuita sa-l vad cu tigara in mana, incat da, chiar aveam senzatia ca ii lipseste ceva. Intr-un final, imi ajunge la urechi discutia dintre cei ce aveau in grija focul gratarului. Erau socati de faptul ca acest prieten Dan nu mai fuma si nu totusi nu se schimbase cu absolut nimic nici ca fizic, nici ca personalitate. Mi-a spus atunci ca citise o carte si din cauza acelei carti, s-a lasat de fumat. Ha! Cum dracului sa te lasi de tigari din cauza unei carti? Corect? Pana a doua zi am uitat complet de treaba asta.

La inceputul lui februarie, ma intalnesc cu o prietena, sa-i spunem Ana, (da, si pe ea tot asa o cheama) de aceeasi varsta cu mine, care s-a apucat de fumat cu putin timp inaintea mea. Ce crezi? Se lasase de fumat dupa ce citise o carte... Eh las-o dracului de treaba, cum vine asta? Ana mi-a spus atunci ca ea imi trimisese cartea pe mail de prin noiembrie. Eu crezusem ca e ceva mail d'ala informativ gen "la ce e buna ceapa?" si n-am mai deschis documentul. Am cerut detalii. Cartea se numeste "In sfarsit nefumator" si este scrisa de Allen Carr. Se poate si downloada de pe net. Daca esti fumator, incearca s-o citesti macar de curiozitate. Pot sa ti-o trimit eu pe mail daca ti-e lene sa cauti pe net. Serios, fara nicio treaba... Bun, in sfarsit, ajung acasa si ma apuc sa scotocesc prin mail. Gasesc cartea, ma apuc sa citesc. Ce crezi? M-am lasat de fumat imediat dupa ce am terminat-o. I-am bagat-o pe gat prietenului, s-a lasat si el. Colegul meu a citit-o in acelasi timp cu mine. Da, s-a lasat. Apoi si colega. Am devenit firma (aproximativ) de nefumatori. mai e sefu'.... Pun pariu ca esti cel putin curios sa citesti ce scrie in cartea aia. Caut-o, downloadeaz-o si citeste-o sau lasa un comment si ti-o trimit eu. Serios.

Acu... Ce-o sa se intample dupa ce o sa te lasi, o sa depinda doar de tine. Eu spre exemplu nu simt nicio schimbare in ceea ce priveste sanatatea. Asta si din cauza ca nu eram cine stie ce mare fumatoare. Totusi, se simte la bani... Aruncam banii aia ca idioata cand puteam sa fac ceva mult mai interesant cu ei. Puteam sa-i pun la un loc si sa-mi fac poze cu ei sa le pun pe Hi5. Puteam sa fac cornete in care sa scuip coji de seminte. Puteam sa sterg televizoru' de praf. In fine...

A mai trecut un an, a venit si 2010, vine si 2012 si sfarsitu' lumii. Am vazut si eu faimosul film 2012. O porcarie. Ma bucur si ma felicit ca nu am dat bani sa-l vad la cinematograf. Inca n-am vazut Sherlock Holmes, da' nici pe asta nu vreau sa-l vad la cinematograf. Parca nu mai vreau sa vad niciun film la cinematograf zau asa! Nu vad rostu' pentru ca nu mi se par filmele atat de bune incat sa merite sa arunc banii aia ...

Cald si soare si frumos afara! Ha! O sa postez poze cu iarna care tocmai a trecut. Doamne, ditamai iarna ca am crezut ca nu se mai termina! Si astia ziceau ca pana ieri trebuia sa fie cod galben cu ninsori noi si-asa mai departe. Da' acu sa fim seriosi, cine naiba ii mai asculta pe astia de la meteo?

Ma enerveaza cand nu gasesc un sfarsit potrivit asa ca pa!

2 comentarii:

  1. Welcome back!Weei XD
    Deci,eu vreau neparat sa citesc cartea aia.Nu ca as fuma(am jurat ca nu ma voi atinge in veci de tutun/tigari sau cafea/bauturi care contin cafea/energizante.I know I ish weird >.< ) doar ca am multi cunoscuti care fumeaza si mi-ar prinde bine ca m-am cam plictisit sa le tot spun clasica fraza -> Tutunul dauneaza grav sanatatii z.z <- Intr-o zi or sa-mi dea si una daca mai insist pe tema asta =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar fi perfect daca ai citi cartea pentru ca in mod sigur ai putea sa-i ajuti pe prietenii tai fumatori. Asta pentru ca alege o alta abordare a problemei. E foarte interesanta si e bine s-o citesti si ca nefumator. :D

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template