Comments

joi, aprilie 02, 2009

Liar liar...

Posted by at 23:57 Read our previous post
Nu, n-are nici o legatura titlul cu ceea ce voi scrie, dar imi place cum suna ca si titlu. 

Asa, acum sa trec la subiect(e). Soferii in trafic, statusul DND pe messenger si prinsul degetelor in pian. Am s-o iau pe rand. 

Plec de la munca, incerc sa traversez, nu pe zebra bineinteles (de ce sa calc pe cap zebra cand pot sa-i dau foc?), trec cu bine de prima banda de circulatie, ma opresc pe refugiul din statia de tramvai asteptand sa se opreasca si masinile care circulau neregulamentar pe linia tramvaiului. Cand intr-un final se opresc, trec printre ele si observ cum una dintre masini se desprinde din coloana si o ia de-a dreptul pe contrasens gata sa ma urce si pe mine pe capota in timp ce incercam sa trec a doua banda. Hoooooo, mami! Mai gentil, mai tango! Ma uit la sofer, soferul gesticula de zor si bolborosea cine stie ce injurii si mai stiu eu ce , nervos nevoie mare, incepe sa claxoneze si sa faca istericale. Buuun. Pai atunci m-am asezat frumos in fata lui si i-am facut semn: "treci , fir-ai al naibii de socat!" Se inroseste la fata incepe sa urle cat il tineau plamanii desi eu  evident nu auzeam nimic. Ii spun si eu: "daca nu-ti rupi paru' si nu te dai cu capu' de volan tot degeaba, nu ma dau de-aici, cretin saturat de permis de conducere ce esti", desi evident, nici el nu auzea nimic, dar devenise amuzant de isteric! Intr-un final apasa pedala de acceleratie de mai avea putin si-o rupea, trage de volan cu toata forta si se baga inapoi printre masinile ce formau coloana  de pe linia de tramvai si se pusesera deja in miscare...

Pai fratilor si surorilor care habar n-aveti ce e ala contrasens, dar va credeti in Fast and Furious, la ce dracului  va mai suiti fundurile celulitice pe scaunul soferului daca tot nu cunoasteti niste reguli de baza, zic eu, in ale condusului?? RATB si Metrorex va pun la dispozitie tramvaie, trolee si metroaie (pe intelesul vostru, snobi idioti!) de care va puteti folosi pana la anumite ore pentru a evita traficul si de asemenea pentru a evita sa cauzati nervi noua, muritorilor de rand, care din cand in cand mai facem si miscare....

Al doilea subiect. DND pe mess. Pai daca tot nu lasi pe nimeni sa te deranjeze, de ce mai intri? Eu spre exemplu in rarele momente cand aleg sa scriu asta la status dau si explicatie pertinenta. Mai devreme am explicat ca as vrea sa ma bag si eu in pat inainte de miezul noptii , ceea ce evident ca nu se intampla, dar macar am vrut sa vad daca merge. Alta data am explicat ca eram nervoasa si da, am intrat pe mess si am pus ca status DND ca-s nervoasa pentru ca vroiam sa stie toata lumea ca sunt eu nervoasa.  E aiurea, da' zau ca asta e explicatia adevarata. Prin urmare, daca tot nu ai de gand sa vorbesti cu nimeni si nici nu lasi pe nimeni sa te deranjeze, de ce mai intri online? Nu e cine stie ce, doar ca mi se pare ciudat si trebuia sa ... share... 

Ultimul subiect: prinsul degetelor in pian. Mi s-a parut cea mai tare "amenintare" pe care am auzit-o vreodata! Suna cam asa: "O sa va prind degetele in pian, mumiilor!" Zau ca e o treaba foarte tare... 

Acum ca mi-am exprimat in totalitate frustrarile de pe ziua de azi ca un emokid model ce sunt.... mai putin partea cu bazaitu' ... si cu paru' pe ochi... si cu machiaju'... si cu bazaitu' pe muzica de Tokyo Hotel... si cu taiatu' cu lama... , in fine, revenind, cum spuneam, acum ca am decartat tot , ma bag la somn... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template