Comments

vineri, martie 06, 2009

Aiurea

Posted by at 18:15 Read our previous post
Vroiam sa scriu ceva... da' zau daca imi mai amintesc ce. Cateva zile grozav de aglomerate si dormit doar cateva ore pe noapte te cam fac sa adormi in picioare. Si chiar nu-mi amintesc despre ce vroiam sa scriu desi stiu sigur ca vroiam sa scriu despre ceva anume nu cum va fi postul asta bagat la "aiurea".

Macar ma consolez cu gandul ca e vineri, ca mai am o jumate de ora pana sa scap de munca pe saptamana asta, ca maine am de alergat in toate colturile  Bucurestiului, ca imi promit pentru a nu stiu cata oara ca ma voi baga in pat mai devreme de miezul noptii desi ma mint singura si maine voi fi iar avion... Dar e al naibi de stresant faptul ca nu-mi aduc aminte despre ce vroiam sa scriu... 

Ha! O iau razna... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template